۲۲۹۱۳۴
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

پرفروش‌ترین خودروهای بازار ایران

خودروهای سایپا ۱۳۱، پژو پارس، لیفان X۶۰، سراتو اتومات، ام‌جی ۶ و میتسوبیشی اوتلندر، پرفروش‌ترین خودروهای سواری بازار ایران در سطوح مختلف قیمتی هستند.

خبرگزاری ایسنا: خودروهای سایپا ۱۳۱، پژو پارس، لیفان X۶۰، سراتو اتومات، ام‌جی ۶ و میتسوبیشی اوتلندر، پرفروش‌ترین خودروهای سواری بازار ایران در سطوح مختلف قیمتی هستند.

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ترکیب بازار خودروهای سواری ایران در نیمه دوم سال گذشته، شش خودرو در شش گروه مختلف قیمتی بیشترین میزان فروش را در بازار ایران داشته‌اند.

در این زمینه در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، خودروی سایپا ۱۳۱ پرفروش‌ترین خودروی بازار بوده است. این خودرو معادل ۵۱.۱ درصد فروش در این گروه قیمتی را در اختیار داشته است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروی پژو پارس بیشترین میزان فروش را داشته است. این خودرو معادل ۲۵.۶ درصد سهم بازار این گروه قیمتی را در اختیار داشته است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، خودروی لیفان X۶۰ پرفروش‌ترین خودرو بوده است. این خودرو معادل ۳۰.۶ درصد سهم بازار این گروه قیمتی را در اختیار داشته است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا صد میلیون تومان، خودروی سراتو اتومات پرفروش‌ترین خودرو در این گروه بوده است. این خودرو معادل ۲۵.۹ درصد سهم بازار این گروه قیمتی را در اختیار داشته است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی صد تا ۱۲۵ میلیون تومان نیز خودروی ام‌جی ۶ با داشتن ۶۰.۵ درصد سهم بازار، پرفروش‌ترین خودرو در این سطح قیمتی بوده است. در گروه خودروهای با سطح قیمتی بیش از ۱۲۵ میلیون تومان، خودروی میتسوبیشی اوتلندر با داشتن ۲۳.۶ درصد سهم بازار این گروه، بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پراید 2 میلیوتی رو 20 میلیون میخرن!! بعد همین افغانستان پراید 2 میلیونی رو پس میده و نمیخره!! تا کی اخه به خودتون ظلم میکنید؟!

    • بدون نام

      ایول ناشناس،، حرف درستی زدی

    • ماندانا

      ای کاش تولید این لگنها متوقف وبدون گمرکی ماشین متوسط قیمت وارد میکردن به قول دکتر زیبا کلام بعد از 50 سال ما اینکاره نیستیم.

    • بدون نام

      سمند پس کو

    • طالش

      تا وقتی انگلیس هست رانت و رشوه هم هست وتا وقتی که رانت و رشوه باشد دنیا بهتر از این نمیشه . چه رسدبه دیگر کشورها . ( لطفا هیچگاه دوستان مغرضانه نظر ندین خواهشا برین مطالعه وبررسی بکنین بعد نظر بدین . )

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج