۲۲۹۲۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

والیبال قهرمانی آسیا - تهران

سیچلو: من مدیون والیبال ایران هستم

سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: من همیشه از ایران سپاسگزارم که موقعیتی را برای من ایجاد کرد تا امروز سرمربی تیم ملی قطر باشم.

خبرگزاری فارس: خوان سیچلو سرمربی تیم ملی والیبال قطر پس از شگفتی تیمش مقابل استرالیا در نشست خبری گفت: تیم ما امروز عالی بازی کرد به خصوص در سرویس کاملا بی اشتباه ظاهر شدیم. بازیکنانم امروز من و تیم استرالیا را سوپرایز کردند.

وی تصریح کرد: من در طی مدتی که سرمربی تیم قطر بودم به این بازیکنان یاد دادم که خودشان را باور داشته باشند و فکر می کنم خودباوری باعث پیروزی تیم قطر شد. اما حالا کارمان سخت تر است. باید این پیروزی را فراموش کنیم و تمام دهنمان را برای بازی فردا معطوف کنیم.

سیچلو که در زمان سرمربیگری ولاسکو، کمک مربی تیم ملی والیبال ایران بود، پس از بازگشت دوباره‌اش به ایران در پست سرمربی تیم ملی قطر اظهار کرد: من همیشه از والیبال ایران سپاسگزارم و به این کشور احترام می گذارم. خیلی خوشحال هستم که بار دیگر به ایران و به دیدن این مردمان خوب آمده ام. من واقعا از ایران سپاسگزارم که این موقعیت را برای فراهم کرد تا به اینجا بیایم و به عنوان دستیار در کنار ولاسکو کار کنم. با تیم ایران توانستیم در میدان ها و رقابت های بزرگی مثل لیگ جهانی، جام جهانی بدرخشیم و پس از آن قطر به من پیشنهاد مربی گری داد. بهترین آرزو ها را برای ایران می کنم و امیدوارم که تیم ملی این کشور همیشه موفق باشد.

وی تصریح کرد: خیلی سخت است که در بین این چنین تیم های قدرتمند مانند استرالیا، ایران، ژاپن و کره جنوبی قهرمان شد. تیم دوم ایران هم مانند تیم اولش خطرناک است و نمی شود که آن را دست کم گرفت.

ابراهیم کاپیتان تیم ملی والیبال قطر نیز در این نشست خبری از پیروزی تیمش گفت و افزود: بازی خیلی خوبی بود. استرالیا تیم خیلی خوبی بود اما در پایان قطر این چالش بزرگ را پیروز شد. مدت زیادی تمرینات بسیار فشره‌ای برای رقابت های قهرمانی آسیا انجام داده ایم و هدف ما این است که برای اولین بار قهرمان شویم. در واقع ما فقط آمده ایم که قهرمان شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج