۲۲۹۳۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نشانه‌ای که بازیکن جوان پرسپولیس رو کرد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم زننده آخرین گل سال گذشته و اولین گل این فصل یک نشانه باشد و امیدوارم که بتوانم برای پرسپولیس یک مهره موثر باشم.

خبرگزاری فارس: علی علیپور در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده در هفته اول لیگ برتر گفت: به نظرم بازی خوبی انجام دادیم و باید این بازی را می‌بردیم اما به هر حال در فوتبال از این مسائل اتفاق می‌افتد. شاید اگر توپ میلاد کمندانی به تیر نمی‌خورد و تبدیل به گل می‌شد با گل‌های بیشتری این بازی را می‌بردیم اما به هر حال این اتفاق نیفتاد و امیدوارم در هفته‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم چراکه نباید اینقدر راحت امتیاز از دست بدهیم.

وی درباره گلی که در این بازی به ثمر رساند افزود: گل من حاصل یک کار تاکتیکی بود و این تاکتیک را بارها در تمرینات انجام داده بودم به هر حال بچه‌های تیم زحمت کشیده بودند و من هم حاصل زحمت آنها را تبدیل به گل کردم.

مهاجم شماره ۷۰ پرسپولیس درباره اینکه آخرین گل این تیم در فصل گذشته و اولین گل پرسپولیس در فصل جدید به ثمر رساند گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام برای تیمم موثر باشم و امیدوارم این مسئله برای من خوش‌یمن باشد. همه تلاشم را می‌کنم تا برای پرسپولیس یک بازیکن موثر باشم و فکر می‌کنم این یک نشانه باشد که من سال خوبی در پیش دارم.

علیپور درباره اینکه آیا به آقای گلی در فصل جدید فکر می‌کند اظهار داشت: به نظرم از الان زود است که در این باره صحبت کنم اما همه تلاشم را انجام می‌دهم تا برانکو و هواداران را از خودم راضی کنم و نیم‌نگاهی هم به آقای گلی دارم.

وی درباره دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در اهواز تصریح کرد: هوای اهواز بسیار گرم است و کار بسیار سختی در پیش داریم. البته شرایط اهواز با سایر شهرها فرق می‌کند و تیم استقلال خوزستان تیم پرهواداری در این شهر است اما ما تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج