۲۲۹۳۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دی‌ماریا با ۶۳ میلیون یورو در پاری‌سن‌ژرمن

روزنامه اکیپ فرانسه از قرارداد چهار ساله آنخل دی‌ماریا با پاری‌سن‌ژرمن به ارزش ۶۳ میلیون یورو نوشت.

خبرگزاری ایسنا: هر چند دو باشگاه منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن هنوز خبری را درباره انتقال دی‌ماریا به این تیم پاریسی منتشر نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد بحث پیوستن این ستاره آرژانتتینی به پاری‌سن‌ژرمن نهایی شده است.

روزنامه پر تیراژ و سرشناس اکیپ فرانسه از پیوستن دی‌ماریا به پاری‌سن‌ژرمن خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن فصل آینده را در فوتبال فرانسه و با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن به میدان خواهد رفت.

بنابر اعلام اکیپ قرارداد پاری‌سن‌ژرمن با آنخل دی ماریا تا سال ۲۰۱۹ است و این ستاره آرژانتینی سالانه ۶ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. به نوشته این روزنامه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن برای جذب دی‌ماریا ۶۳ میلیون یورو پرداخت کرده و بر این اساس به دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ رقابت‌های لیگ فرانسه تبدیل می‌شود.

گران‌ترین بازیکن لیگ فرانسه ادینسون کاوانی است که سران پاری‌سن‌ژرمن برای جذب او ۶۴ میلیون پوند پرداخت کردند اما این ستاره اروگوئه‌ای نتوانسته است، انتظارها را برآورده کند و شایعه‌های زیادی درباره جدایی او از این تیم به گوش می‌رسد.

بنا بر اعلام روزنامه اکیپ قرار است که دی‌ماریا در هفته جاری وارد فرانسه شود تا در تست پزشکی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شرکت کند و رسما به رسانه‌های فرانسوی معرفی شود.

لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد پیش از این اعلام کرد که دی‌ماریا به اردوی این تیم در آمریکا خواهد پیوست و در جمع شیاطین سرخ باقی خواهد ماند اما این ستاره آرژانتینی در تمرینات آمادگی پیش از فصل یونایتد شرکت نکرد تا نشان دهد که قضیه جدایی او جدی است. البته باشگاه منچستریونایتد این بازیکن را جریمه کرد و حقوق هفتگی او را نداد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج