جاباما
۲۲۹۳۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فکری: مظلومی ضعفهای قبل را رفع کرده

مربی سابق استقلال گفت: مظلومی توانسته در اولین بازی با تیم ناقص در مشهد سه امتیاز با ارزش کسب کند و نشان می دهد که عملکرد بسیار خوبی داشته است.

کاپ: محمود فکری در خصوص برتری استقلال مقابل سیاه جامگان در گام نخست اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود با توجه به اینکه بازی اول بود اما از سرعت خوبی برخوردار بود. استقلال موقعیت های خیلی خوبی برای گلزنی داشت. با توجه به اینکه بازی در زمین حریف برگزار شد، استقلال توانست سه امتیاز حساس به دست آورد.

وی ادامه داد: این تیم نشان داد اشتباهات فصل گذشته ای را که ما در استقلال داشتیم در این فصل کمتر شده است. ما پارسال در خط دفاع اشتباهات زیادی داشتیم اما استقلال در این بازی نشان داد عملکرد خط دفاعی بسیار خوب شده است.

فکری همچنین عنوان کرد: اشتباهات فردی زیادی پارسال خیلی به ما آسیب زد اما کادر فنی استقلال آنها را برطرف کرده است. نمونه اش سجاد شهباززاده که پارسال هر وقت ما از او در خط حمله استقاده کردیم نشان داد می تواند در امر گلزنی موفق باشد. همین کار را امسال پرویز مظلومی انجام داد که ثمره آن دو گل زیبا از سوی این بازیکن بود.

مربی فصل گذشته استقلال تصریح کرد: دوندگی استقلال در این بازی بسیار بالا بود. نشان داد که استقلال در این فصل بدنسازی کامل انجام داده است. به آقای مظلومی و کادر فنی او تبریک می گویم. امیدوارم آنها بتوانند همین روند را ادامه دهند.

وی در خصوص عملکرد مظلومی تا اینجای کار افزود: مظلومی توانسته در اولین بازی با تیم ناقص در مشهد سه امتیاز با ارزش کسب کند و نشان می دهد که عملکرد بسیار خوبی داشته است.

فکری در خصوص اینکه استقلال این هفته میزبان ملوان و امیر قلعه نویی است، گفت: ملوان تیم بسیار خوبی است و حضور آقای قلعه نویی بر جذابیت بازی اضافه می کند. امیدوارم دو تیم بتوانند با ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند رضایت فوتبالی ها را برآورده سازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج