۲۲۹۵۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شکایت یک آژانس هواپیمایی از پرسپولیس

مدیر آژانس هواپیمایی نسیم بهشت گفت: از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده‌ایم چرا که مدت‌هاست طلب ما بابت بلیت‌هایی که برای آنها تهیه کردیم را به ما نداده‌اند.

خبرگزاری فارس: با رفتن محمدحسین نژادفلاح از باشگاه پرسپولیس مسائلی که وی در باشگاه پرسپولیس به وجود آورده هنوز تمام نشده و این باشگاه درگیر مشکلات ریز و درشتی از زمان مدیریت وی در باشگاه پرسپولیس است.

در آخرین اقدام مدیر آژانس هواپیمایی که سرخ پوشان بلیت سفر به عربستان برای بازی با الهلال این کشور را تهیه کردند از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده چرا که مطالبات مالی این آژانس توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده است.

رسول دُره مدیر آژانس هواپیمایی نسیم بهشت و کاریار در این خصوص گفت: ما متأسفانه چندین بار به مسئولان باشگاه پرسپولیس لطف کردیم تا آبروی آنها را حفظ کنیم اما الان و در گذشته از آنها فقط کم‌لطفی دیدیم. بلیت هواپیمای مسئولان باشگاه پرسپولیس و بازیکنان خارجی این تیم را ما تهیه کردیم اما بعد از گذشت این همه مدت هنوز پول آن به ما داده نشده است و دیگر کاسه صبر ما لبریز شده و از پرسپولیسی‌ها شکایت کردیم.

وی ادامه داد: بلیت رفت و برگشت بازیکنان خارجی و خانواده‌هایشان به برزیل، بلیت رفت و برگشت مسئولان باشگاه برای مذاکره با برانکو در دو مرحله و مواردی دیگر را ما برای باشگاه پرسپولیس تهیه کردیم اما آنها با ما تسویه نکردند. با اینکه ما نقدی کار می‌کنیم و من می‌دانستم که با پرسپولیسی‌ها به مشکل می‌خوریم اما ضمن حفظ آبروی این باشگاه کارهایشان را انجام دادیم. ریز قیمت بلیت‌هایی که برای رفت و برگشت بازیکنان خارجی برای خانواده‌‌هایشان به برزیل و دو مرحله مذاکره با برانکو در ترکیه برای نژادفلاح و چلنگر و افراد دیگر را که ما تهیه کردیم مبلغ ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شده است که این پول به دست ما نیامد.

دُره تصریح کرد: حتی سه پرواز پرسپولیس به بازی‌های آسیایی را هم ما چارتر کردیم. بار اول حسین هدایتی کل پول را به ما داد و برای بازی دوم هم باز هدایتی کل مبلغ را به ما پرداخت کرد اما برای بازی سوم مقابل الهلال در عربستان هدایتی اعلام کرد که فقط مقداری از این پول را می‌دهد و بقیه را خودشان بدهند. محمدحسین نژادفلاح هم من را به دفترش دعوت کرد و کلی تحویلم گرفت اما من به او گفتم که این تحویل گرفتن‌ها برای من پول نمی‌شود که نژادفلاح به من گفت وضعیت خراب است و آبروداری کنم.

رئیس آژانس هواپیمایی نسیم بهشت و کاریار ادامه داد:‌ آقایان هر بار که کارشان به مشکل می‌خورد یاد ما می‌افتادند اما بقیه موارد از کانال خودشان بلیت می‌گرفتند. برای سفر به عربستان دو روز مانده به سفر قرار شد با ما همکاری کنند و آن زمان هم دقیقا دورانی بود که ایران و عربستان با هم به مشکل خورده بودند و من وقت بسیار زیادی گذاشتم تا بتوانم بهترین هواپیمای VIP شرکت هواپیمایی ماهان را برای بازیکنان پرسپولیس بگیرم آن هم در حالیکه این هواپیما فقط برای وزرا و شخصیت‌های بلندپایه کشور پرواز می‌کند. حتی قرار شد پرواز در ساعت سه انجام شود اما من به بهانه‌های مختلف جلوی پرواز را گرفتم تا پرسپولیسی‌ها به ما پول بدهند اما جالب اینجاست که آن زمان مطلع شدم نژادفلاح به دروغ مصاحبه کرده و گفته که مسئولان عربستانی کارشکنی می کنند و باند فرودگاه را عوض کردند که این مسئله یک دروغ بود و من جلوی پرواز را گرفتم!

وی خاطرنشان کرد: من دو بار نژادفلاح را به مکه فرستادم و حتی محمود خوردبین هم می تواند بر روی حرف‌های من شهادت دهد و آن وقت این آقا می‌گوید که مکه نرفته است که این هم یک دروغ دیگر است! من ۲۵ میلیون تومان پول دادم که آقایان به مکه و مدینه بروند اما الان برای پولم من را می‌دوانند البته من آبروداری کردم و هوچی‌گری بلد نیستم و موفق شدم با زحمت در سه مرحله ۳۰۰ میلیون تومان از پرسپولیس پول بگیرم آن هم درحالیکه ما ۳۵۰ میلیون اعلام نرخ کرده بودیم که ۳۰۰ میلیون تومان را دادند و ۵۰ میلیون تومان هم باقی مانده است.

دُره تصریح کرد: ۵۰ میلیون تومان از سفر به عربستان باقی مانده، ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از ریز بلیت‌های سفر بازیکنان و مذاکره با برانکو باقی مانده، ۲۵ میلیون تومان هزینه سفر آقایان در مکه و مدینه بود و برای ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم از زمان رویانیان و شیرینی از پرسپولیس طلبکاریم که مجموع این پول ۱۴۰ میلیون و خورده‌ای می‌شود. پرونده کل این ارقام را به دست وکیل‌مان دادیم تا بتوانیم پول‌مان را از پرسپولیس بگیریم اما متأسفانه آقایان امروز و فردا می‌کنند و کسی پاسخگوی ما نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با مسئولان جدید باشگاه پرسپولیس در این باره صحبت کرده یا نه،‌ گفت: علی‌اکبر طاهری هم جواب تلفن من را نمی‌دهد البته اگر بخواهم راستش را بگویم یک بار با احترام با من صحبت کرد و قول داد که پرسپولیس اسپانسرش معلوم شود پول ما را می‌دهد اما این حرف‌ها وعده سر خرمن است.آقایان با این وعده‌ها می‌خواهند ۶-۵ ماه در پرسپولیس مدیریت کنند و بعد بروند و باز روز از نو روزی از نو و من برای زنده کردن پولم باز هم دنبال مدیر دیگری بدوم.

دُره در پایان خاطرنشان کرد: همه نامه‌نگاری‌ها و مدارک موجود از باشگاه پرسپولیس را در اختیار وکیل‌مان قرار دادیم و به محاکم قضایی هم شکایت کردیم. روز چهارشنبه هفته گذشته هم در این باره جلسه داشتیم و وکیل‌مان به من این اطمینان را داد که حتما به پول‌مان خواهیم رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج