۲۲۹۷۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمدی نژاد: جلوی تیم دایی همه انگیزه دارند

نفتی های تهران که هر ساله از مدعیان لیگ هستند، امسال نیز تمام تلاششان را می کنند تا حرفی برای گفتن داشته باشند.

ورزش سه: وحید حمدی نژاد در مورد کسب تساوی مقابل تراکتورسازان تبریز گفت: بازی اول لیگ خیلی جاندار نبود و موقعیت آنچنانی روی دروازه ها ایجاد نشد، البته ما چند موقعیت خوب داشتیم که نشد تبدیل به گل شود. فکر می کنم از تیم تراکتورسازی بهتر بودیم شاید مالکیت توپ دست حریف بود اما آنها موقعیت گل نداشتند.

او در همین باره ادامه داد: بازی اول تیم ها تازه از شرایط بدنسازی رها شدند و بدن های بازیکنان دچار خستگی است بنابراین طول می کشد تا بازیکنان به آمادگی لازم برسند. نفت تهران هم از این قضیه مستثنی نیست.

این بازیکن در مورد عملکرد خوب خط دفاعی نفت نظرش را اینگونه بیان کرد: به هر حال بازیکنان ما متعصب و جنگنده هستند البته اینطور نیست که فقط خط دفاعی ما خوب کار کند، همه خطوط ما دارای بازیکنان خوبی هستند اما خدا را شکر در بازی با تراکتورسازی خط دفاع خوب کار کرد و اصلا به حریف موقعیت ندادیم. با اضافه شدن سانتوس و سیدجلال حسینی وزن دفاعی تیم ما بالا رفته.

مدافع نفت تهران درمورد اینکه برخی از منتقدان معتقدند نفت امسال شرایط بسیار سختی دارد، نظرش را اینگونه بیان کرد: من فکر نمی کنم که ما هم تیم بدی باشیم. هر کس نظرش برای خودش اهمیت دارد ما باید با عملکرد و نتایج خوبی که می گیریم خودمان را ثابت کنیم. ما باید نتایج خوب سال گذشته را تکرار کنیم و قابل قبول و تماشاگرپسند بازی کنیم.

حمدی نژاد در پایان در مورد دیدار با صبای قم که آن را پیش رو دارند افزود: مقابل تیم آقای دایی همه تیم ها انگیزه دارند. صبا تیم خوبی است، این تیم حتی در ضعیف ترین دورانش نیز عملکرد خوبی داشته باید خیلی سعی و تلاش کنیم تا بتوانیم موفق بشویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج