۲۲۹۷۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیرلو: با لمپارد کنار می‌آیم

آندره‌آ پیرلو از شرایط جدید خود در لیگ آمریکا سخن گفت و عنوان کرد مشکلی با کاشته زدن در این تیم در حضور لمپارد ندارد و آنها با این موضوع کنار خواهند آمد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از ساندی تایمز، پیرلو و لمپارد دو بازیکن شوتزن این فصل در لیگ آمریکا و در یک تیم یعنی نیویورک‌سیتی توپ خواهند زد.

پیرلو در گفت‌وگویی عنوان کرد: از زندگی در نیویورک هیجان‌زده‌ام. نیویورک یکی از شهرهای قدیمی دنیاست. من از حضور در MLS هیجان‌زده‌ام و می‌خواهم اینجا به موفقیت دست پیدا کنم.

او درباره حضور لمپارد در این تیم نیز گفت: با توجه به دوران فوتبالی که او داشته، به نظرم یکی از بهترین هافبک‌های گلزن تاریخ فوتبال در نسل خودش است. فکر می‌کنم بتوانم با او بر سر ضربات آزاد کنار بیایم(می‌خندد).

رقابت با لمپارد برای زدن ضربات آزاد، پیرلو را به یاد رقابتش با دیوید بکام و رونالدینیو در میلان انداخت. او درباره هم‌تیمی‌های انگلیسی و برزیلی پیشین خود گفت: دیوید یکی از خوش‌تیپ‌ترین مردان دنیاست و شاید دوران حضورش در میلان تنها زمانی بود که یک انگلیسی خوش‌لباس‌ترین فرد در شهر میلان بود. وقتی هر سه ما در یک تیم بودیم، گزینه‌های زیادی برای زدن ضربات آزاد وجود داشت اما ایستادن دیوید پشت ضربات آزاد هم یک گزینه خوب بود. بین ما سه نفر هم رونالدینیو بهترین شخص برای تفریحات خارج از خانه بود. او شب‌ها تا دیرهنگام خوش می‌گذراند اما من و دیوید ساعت ۱۲ در خواب بودیم.

در حالی که ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی لیورپول با زدن تنها یک گل برای تیمش فصل دشواری را در آنفیلد پشت سر گذاشته است، هافبک سابق یووه، آندره‌آ پیرلو معتقد است هموطنش همچنان می‌تواند به یک ستاره در دنیای فوتبال بدل شود.

پیرلو ادامه داد: به شما می‌گویم ماریو یکی از بهترین دوستانی است که شما دارید. وقتی من به تمرینات ایتالیا می‌رفتم، حتی قبل از این که او شروع به صحبت کند، تنها با دیدن صورتش خنده‌ام می‌گرفت. وقتی بالوتلی کنار شماست، هیچ لحظه کسل‌کننده‌ای وجود ندارد. او در دوران جوانی اشتباهاتی داشته است و خودش هم می‌داند اما من امیدوارم که فصل آینده برای او خوب سپری شود؛ چرا که باور دارم او هنوز مشخصه‌هایی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مهاجمان اروپا را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج