جاباما
۲۲۹۸۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قنبرپور: مسلمان مصدوم نیست

مربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید این تیم به خاطر ضعف در خط دفاعی برابر پدیده دو گل دریافت کرد.

خبرگزاری ایسنا: مصطفی قنبرپور درباره دیدار پر‌سپولیس مقابل پدیده مشهد، اظها‌ر کرد: بازی اول همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. به همین دلیل برخی از بازیکنان با استرس بازی را آغاز کردند. با این حال همه دیدند که ما بازی خوب، روان و هجومی را به نمایش گذاشتیم. البته هو‌اد‌ا‌ران انتظار داشتند که ما علاوه بر بازی خوب سه امتیاز بازی را هم کسب کنیم، اما متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد.

وی افزود: ما این را می‌دانیم که خواسته هواداران فقط انجام یک بازی زیبا خوب نیست،‌ بلکه باید تلاش کنیم نتیجه‌ را هم به سود خودمان به پایان ببریم، به همین خاطر بر‌نامه‌ریزی ما طوری است که در هفته‌های آینده علاوه بر انجام بازی‌های زیبا نتیجه‌ را هم کسب کنیم.

قنبرپور با بیان این که در هفته‌های ابتدایی قرعه خوبی برای پر‌سپولیس نیفتاده است، گفت: در سه هفته‌ آینده باید دو بازی در اهواز برگزار کنیم، در شرایطی که در حال‌ حاضر در فصل تابستان قرار داریم و گرمای شدیدی در اهواز حاکم است. از آن طرف باید در سرما و در فصل زمستان به تبریز برویم و در آنجا بازی کنیم به همین دلیل فکر می‌کنم که قرعه خوبی برای پر‌سپولیس در نیامده است، ولی در نهایت ما به دنبال این هستیم تا با وجود مشکلات بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم.

مربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار مقابل پدیده، خاطر‌ نشان کرد: همیشه تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه به تیم کمک می‌کند و باعث پیشرفت می‌شود. در حال‌ حاضر میانگین سنی پر‌سپولیس نسبت به فصل گذشته کمی جوانتر شده و مطمئنا همین جوانگرایی در آینده به سود پر‌سپولیس خواهد بود. ما از عملکرد همه بازیکنان‌مان راضی هستیم، اما در خط دفاع ضعف‌هایی وجود داشت که باید در بازی‌های آینده برطرف شود. نباید فراموش کنیم که تیم ما مثل همه تیم‌ها از ۶۰ الی ۷۰ درصد آمادگی برخوردار بود که به مصاف پدیده رفت، اما این آمادگی در هفته‌های آینده مطمئنا بیشتر خواهد شد و من به شما می گویم که پر‌سپولیس واقعی را از هفته‌ چهارم به بعد ببینید.

قنبرپور تاکید کرد: در دیدار مقابل پدیده مشهد نیمکت ما واقعا وزن نداشت و به همین دلیل دست برانکو برای تعویض‌ها بسته بود، اما در بازی‌های آینده با توجه به اضافه شدن بازیکنانی که قبلا محروم بوده اند، مطمئنا تیم ما از نظر بازیکن و همین طور از نظر روحی شرایط بهتری خواهد داشت. برانکو این را می‌داند که تیم از نظر دفاعی مشکلاتی دارد، بنا‌بر‌این طی هفته‌ آینده با اتخاذ تمرینات مناسب این نقیصه رفع خواهد شد. همه دیدند که ما روی ضعفی که در خط دفاعی داشتیم گل خوردیم.

قنبرپور در پاسخ به این سوال که آیا محسن مسلمان مصدومیتی دارد، گفت: خیر! مسلمان با هیچ گونه مصدومیتی مواجه نیست. او حتی قبل از شروع فصل در تست پزشکی تیم شرکت کرد و با موفقیت این تست‌ها را پشت سر گذاشت. برانکو هم به او اعتقاد دارد و اگر به او اعتقادی نداشت او را در مقابل پدیده به میدان نمی‌فرستاد.

وی در پایان خاطر‌ نشان کرد: پر‌سپولیس از پتانسیل‌ بالایی برخوردار است و مطمئنا می‌تواند در مسیر قهرمانی قدم بردارد. در حال‌ حاضر مربی بزرگی همچون برانکو هدایت تیم ما را بر عهده دارد و با توجه به این که بازیکنان خوبی هم در تیم ما حضور دارند می‌توانیم بازی به بازی بهتر شویم و در نهایت به همان هدفمان کسب عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج