۲۳۰۱۵۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

چگونه ابروهایم را پر كنم؟

نخستین نكته‌ای كه باید رعایت كنید، مدل ابروهاست. ابروهای گرد و بی‌حالت صورت را گردتر نشان می‌دهند، برای همین باید ابروها را زاویه‌دار یا منحنی به سمت بالا ‌‌بردارید. برای آرایش صورت‏های گرد نباید از رنگ‏های روشن استفاده كرد.

چگونه ابروهایم را پر كنم؟
مجله زندگی ایده آل :

با آرایش چگونه صورت گرد را كشیده ‏تر كنیم؟

نخستین نكته‌ای كه باید رعایت كنید، مدل ابروهاست. ابروهای گرد و بی‌حالت صورت را گردتر نشان می‌دهند، برای همین باید ابروها را زاویه‌دار یا منحنی به سمت بالا ‌‌بردارید. برای آرایش صورت‏های گرد نباید از رنگ‏های روشن استفاده كرد. برای انتخاب سایه، رنگ‌های تیره مثل دودی یا خاكستری گزینه‌های مناسبی هستند. رژگونه باید به‌صورت مورب روی گونه‌ها زده شود. موهای بلند، حالت صورت را كشیده‏تر و مدل چتری مو تا حدودی صورت را گردتر نشان می‌دهد. برای انتخاب فرق، مدل وسط می‌تواند گزینه مناسبی باشد؛ اما فراموش نكنید كه تمام این توضیحات به‌صورت كلی گفته شده و برای داشتن میكاپ بهتر و رعایت نكات اصولی‏تر، باید همه اجزای صورت را درنظر گرفت و تمام این اصول برای همه افراد قابل اجرا نیستند.

چگونه ابروهایم را پر كنم؟

چگونه ابروهایم را پر كنم؟

برای پرپشت شدن ابروها، روش‌های مختلفی وجود دارد؛ به‌عنوان مثال محلول تقویت‌كننده سینره، روغن بادام تلخ و. . . اما این روش‌ها تضمینی نیستند و بهتر است برای درمان این مشكل ابتدا به متخصص پوست و مو مراجعه كنید. ولی برای پرپشت نشان دادن ابروها می‌توانید از مداد ابروهای مرغوب یا سایه ابرو استفاده کنید.

چرا موهای رنگ شده‌ام كش می ‏آید؟

نخستین نكته‌ این است كه از شانه كردن موهای خیس، به‌خصوص بعد از حمام یا استخر، جدا خودداری كنید. یكی از علت‌های كش آمدن موهای‌تان به همین دلیل است و تا زمانی كه كاملا خشك نشده‌اند، این كار را انجام ندهید. همچنین ممكن است به‌دلیل رنگ و مش قبلی موهای‌تان كمی سوخته یا آسیب دیده باشند. استفاده از ماسك موهای شیمیایی یا گیاهی می‌تواند برای تقویت موها مناسب باشد؛ اما بهترین و سریع‏ترین راهكار كوتاه كردن موهای آسیب‌دیده است.

برای پوست چرب، از چه مداد چشمی استفاده كنم؟

برای این نوع پوست‌ها بهتر است چربی پوست توسط یك پد آرایشی گرفته شود سپس با زدن پنكیك، دور چشم را برای آرایش آماده كنید. نخستین نكته اینكه این افراد می‌توانند از خط چشم به جای مداد چشم استفاده كنند. ولی در انتخاب خط چشم هم دقت داشته باشید كه برند آن معتبر باشد؛ همچنین ضدآب بودن محصول هم می‌تواند برای برخی افراد به‌خصوص كسانی كه تعرق زیادی دارند، مناسب باشد. اما اگر شما جزو افرادی هستید كه كار با خط چشم زیاد برای‌تان راحت نیست، مدادچشم‌های خشك گزینه مناسبی هستند. برندهای زیادی در بازار وجود دارند كه دارای این مزیت هستند و شما می‌توانید با یك تست ساده روی پوست خود متوجه شوید مداد چشم موردنظر خشك یا چرب است.

كدام پودر دكلره مناسب است؟

پودرهای دكلره تنوع زیادی دارند و مارك‌های مختلفی از آنها در بازار موجود است. به‌طور كلی پودرهای دكلره از هر مارك و برندی كه باشند به دو نوع تقسیم می‌شوند: یكی پودر دكلره سفید كه ضعیف‌تر عمل كرده و برای موهای حساس، نازك و رنگ‌شده استفاده می‌شود. دوم پودر دكلره آبی كه قوی‌تر از پودر دكلره سفید بوده و برای موهای طبیعی و سالم كاربرد دارد. معمولا اگر مو مشكی طبیعی و در كل رنگ تیره بود، از پودر آبی و اگر رنگ طبیعی مو، روشن بود از دكلره ضعیف استفاده می‌كنیم.

چگونه ابروهایم را پر كنم؟

برای رنگ های موقت چه شامپویی مناسب است؟

این رنگ‌ها زمانی مناسب است كه نقش رنگ‌ساز داشته باشد و استفاده مكرر آنها بدون توصیه آرایشگر می‌تواند به موها آسیب برساند؛ همچنین همه مارك‌های این رنگ‌ها قابل استفاده نیستند و بهتر است با مشورت آرایشگر از یك برند معتبر استفاده كنید تا به موهای‌تان كمتر آسیب وارد شود.

فر موهایم را چگونه برای یك ‌مهمانی ماندگار كنم؟

بهترین راه‌حل این است كه برای تثبیت مدل موها از مواد فیكساتور بسیار قوی استفاده كنید؛ همچنین زدن آب و ژل به مقدار كم می‌تواند قبل از فر كردن موها موثر باشد. اما باتوجه به جنس مو، بهتر است بدانید این روش‌ها تا ساعتی می‌توانند ماندگاری را طولانی كنند اما اگر پرداخت هزینه زیاد برای‌تان اهمیت ندارد بهترین كار این است كه به یك آرایشگر حرفه‌ای مراجعه كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج