۲۳۱۱۶۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

سند جزیره سن سباستین

طنز؛ برگ سبزی است، تحفه کریس!

محمد صفا جویی در روزنامه قانون نوشت:

کریستین رونالدو به عنوان کادوی عروسی، یک جزیره به دوستش هدیه کرد. (مهر)

کریستین رونالدو همان فوتبالیست مشهوری است که می‌گویند بدنش کمتر از 7 درصد چربی دارد اما این کم چرب بودن مانع از آن نشده که چرب‌ترین هدیه‌ها را به دوستانش بدهد. (منظور خودمو از آوردن جمله قبل نفهمیدم. یعنی چی؟) او در مراسم عروسی خورخه مندس چنین کاری کرده است. حالا خورخه مندس کیست؟ همان کسی است که از او به عنوان مشهورترین مدیر برنامه‌های فوتبال در جهان نام می‌برند. ساده بخواهم بگویم، او برای باشگاه‌ها بازیکن جور می‌کند. هر چه باشگاه بیشتر پول بدهد، او بازیکن کم‌چرب‌تری برایشان مهیا می‌کند. طبیعی است که کریستین رونالدو به کارراه‌بندازش این قدر ارادت داشته باشد و حتی ساقدوشش شود. بله، در این مراسم عروسی، رونالدو در اقدامی غافلگیرکننده یک جزیره به دوستش هدیه کرده است. شرح بیشتر ماجرا را از روی فیلم عروسی مندس و بانو که آتلیه فرزاد زحمتش را کشیده برایتان نقل می‌کنم.

رهبر ارکستر عروسی: «خب، دیگه نوبتی‌ام باشه نوبت عکس‌های عروس خانم خوشگل و آقا داماد گلمونه. بزن دست قشنگه رو به افتخارشون».

حضار دست قشنگه را می‌زنند.

رهبر ارکستر: «شله. شله.»

حضار سفت می‌زنند. سپس روی یک مانیتور 200 اینچ، عکس‌های خورخه و بانو را می‌بینیم. چندتای اولش با لباس رسمی در آتلیه است. در یکی، خورخه نشسته و بانو بالای سرش ایستاده و در دیگری جایشان عوض شده است. عکس بعدی خورخه را نشان می‌دهد که به همسرش با مهر نگاه می‌کند اما بانو مندس جای دیگری را می‌نگرد. حالت چهره خورخه در این عکس به شکلی است که انگار دارد چیزی را بو می‌کند. عکس بعدی عروس و داماد را روی اسب نشان می‌دهد. عکس بعدی آنها را زیر اسب و در حالی‌که افسار را به دست گرفته‌اند و چیزی را می‌بویند نشان می‌دهد. عکس‌های بعدی، عکس اسپرت عروس و داماد است. عروس تی‌شرت مسی و داماد تی‌شرت رونالدو را پوشیده و هر دو پز شوت‌زدن گرفته‌اند. در عکس بعدی داماد بالا پریده و عروس دارد نگاهش می‌کند و مثلا افسوس می‌خورد و البته در همین حال انگار چیزی را هم می‌بوید.

رهبر ارکستر: «به افتخارشون... حالا همه با هم... خدای آسمون ها... خدای... ببخشید ببخشید من واقعا معذرت می‌خوام، می‌گن چون سالن‌رو باید ساعت یک تحویل بدیم، وقت اعلام کادوهاست. پس یه جوری دست بزنین که همه کادوها سکه و دلار بشه‌ها. یوهاهاها. پس همه گلاب گلاب کاشونه، ماشالا، عروسی خورخه جونه ماشالا...»

خواهر خانم مندس (که عنان کار را به دست گرفته): «خب کادوی اول از دایی عروس... به به... یه سکه تمام (سکه را می‌دهد به دختر 8 ساله‌اش که لباس عروس برتن دارد به همه حضار نشان دهد) مرسی دایی پرویز... خب کادوی بعدی از عمه ویکتوریاس.. یک سرویس پارچ و بشقاب دورطلایی... به به... مرسی عمه ویکتوریا و آقا سالوادور... کادوی بعدی مال ساقدوش کم چرب و خوش تیپمونه... یه سند... یعنی چی می‌تونه باشه... وای این قلب من گرفت..»

خواهر خانم مندس غش می‌کند و سند از دستش پرت می‌شود... عروس بی توجه به خواهرش کاغذ را برمی‌دارد و می‌خواند و او هم بیهوش می‌شود. روی کاغذ نوشته شده «سند جزیره سن سباستین، برگ سبزیست تحفه کریس».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      افتضاح بووود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج