جاباما
۲۳۲۰۵۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فیلم: شبیه ترین ربات به انسان

شبیه ترین ربات به انسان را در این ویدیو مشاهده کنید. تلاش های محققان در طراحی ربات ها به آنجا کشیده شده که تصمیم به ادغام مغز انسان و هوش رباتیک گرفته اند.

وبسایت نیکو - نازنین خیر خواه: شبیه ترین ربات به انسان را در این ویدیو مشاهده کنید. تلاش های محققان در طراحی ربات ها به آنجا کشیده شده که تصمیم به ادغام مغز انسان و هوش رباتیک گرفته اند. نتیجه این تلاش ها در آینده تولید ربات هایی است که می توانند بسیاری از نقش های انسان را ایفا کنند.

فیلم: شبیه ترین ربات به انسان

محققان MIT در حال ساخت رباتی هستند که بتواند در شرایط بحرانی جان انسان را از خطر نجات دهد. این ربات که DARPA نامیده می شود توانایی درک شرایط خطر و پیدا کردن راه حل برای نجات انسان را خواهد داشت.

تشخیص نشت رآکتورهای هسته ایی، باز یا بسته بودن دریچه دستگاه ها، چگونگی عملکرد سیستم ها و اقدام به برطرف نمودن مشکلات آنها در مواقع اورژانسی از چشم اندازهای عملکرد این نوع ربات ها محسوب می شود. رفلکس های حرکتی در نظر گرفته شده برای این نوع ربات ها بسیار ظریف و شبیه انسان است به گونه ایی که می تواند همه حرکات انسان را انجام دهد . اجرای این رفلکس های انسانی با طراحی سه انگشت در هر دست ربات میسر گشته است.

گونه دیگری از این ربات پیشرفته به نام HERMES عنوان خلبان هواپیماها در آینده عمل خواهد کرد که توسط یک نیروی کنترل از راه دور انسانی کنترل می شود و دوربینی که روی سر ربات قرار داد عملکرد آن را به نیروی کنترل کننده نشان خواهد داد.




برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید .

فیلم: شبیه ترین ربات به انسان

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج