جاباما
۲۳۲۷۶۸
۴۳۸ نظر
۳۳۲۲۹
۴۳۸ نظر
۳۳۲۲۹
پ

۲۰ نشانه آدم های به شدت احساساتی

اگر شما هم از کسانی هستید که هرشخصی شما را می شناسد نمی تواند در برخورد با شما درباره مسائل خصوصی خود صحبت نکند این مطلب را به دقت بخوانید

20 نشانه آدم های به شدت احساساتی



ماهنامه تندرستی - هما درزی: اگر شما هم از کسانی هستید که هرشخصی شما را می شناسد نمی تواند در برخورد با شما درباره مسائل خصوصی خود صحبت نکند. این مطلب را به دقت بخوانید. اطرافیان می دانند که شما همیشه نگران احساسات دیگران هستید و حتی به راحتی می توانید حالات احساسی دیگران را حدس بزنید.

شما آن قدر احساساتی هستید که آرزو می کردید ای کاش در هر بار احساساتی شدن، به شما پاداشی تعلق می گرفت! هیچ مشکلی در احساساتی بودن وجود ندارد. شما هم پستی و بلندی های شخصیتی خود را دارید و البته هرکسی این را متوجه نمی شود. در اینجا 20 خصوصیتی ذکر شده که نشان می دهد احساسی بودن ویژگی بارز شخصیت شما است و شک نکنید که این لزوما خوب یا بد نیست.

20 نشانه آدم های به شدت احساساتی

۱- همه چیز را حس می کنید

گاهی فکر می کنید احساسات شما واقعا ملموس هستند، چون هرچیزی می تواند احساسات شما را تحریک کند؛ از متنی در یک کتاب گرفته تا یک صحنه ساده در یک فیلم سینمایی و حتی چند خط از ترانه ای که اتفاقی از ضبط ماشین کناری شنیده اید. این مسائل کوچک شاید برای دیگران هیچ معنایی نداشته باشد، اما برای شما به معنای بروز هزاران حس در لحظه است، همین امر بعضی روزها بسیار طاقت فرسا می شود.

۲- حس ششم فعال دارید

زمانی که وارد فضایی می شوید، به گفت و گویی می پیوندید یا با فرد دیگری ارتباط برقرار می کنید، همیشه می توانید حس حاضر در این گفت و گو را احساس کرده یا حدس بزنید.

به راحتی می توانید واکنش های دیگران به نظرات خاص را پیش بینی کرده و حتی اگر بدانید که این گفت و گو باعث یک فوران احساسی می شود، موضوعات را از پیش تغییر دهید. اغلب افراد، شما را به عنوان استاد برقراری ارتباط می شناسند.


3- همیشه وقتی چیزی مشکل دارد، متوجهش می شوید

تحقیقات نشان می دهد 20درصد مردم می توانند به صورت ویژه ای با شرایط احساسی دیگر افراد به طرزی قوی واکنش نشان دهند. شما دروغ های کوچکی مانند «نه، خوبم!» را نمی توانید باور کنید چون زمانی که چیزی درست نیست و فرد مورد علاقه شما ناراحت است، آن را به وضوح احساس می کنید. «درد تو، درد من هم هست». عبارتی است که معنای واقعی برای شما دارد چون اغلب همدردی عمیقی با دیگران دارید.

4- همیشه نکات ظریف را می فهمید

دوستان صمیمی شما به شوخی می گویند که شما می توانید فکر افراد را بخوانید زیرا همیشه به سوالات آنها، پیش از آنکه بپرسند، پاسخ می دهید. شما به راحتی دروغ ها را متوجه شده و حس می کنید یا می توانید بگویید که چه زمانی افراد چیزی را پنهان می کنند. اشتغال در امور حقوقی یا پلیس شدن، گزینه های مفیدی برای شما هستند.

5- یک قصه گوی توانمند هستید

از آنجایی که به وضوح می توانید احساسات را درک کنید، می توانید این احساسات را در قامت قوی ترین واژه ها درآورده و داستان های فریبنده و شگفت انگیز درباره ساده ترین رخدادهای روزانه تعریف کنید. مثلا برخورد اخیر شما با یک راننده بی دقت در یک تصادف می تواند تبدیل به داستان چندلایه از احساسات مواجهه پویا و پیروزی معجزه آسای نهایی شود که ارزش نگاشته شدن هم دارد.

6- به میزان تعجب آوری باادب هستید

20 نشانه آدم های به شدت احساساتی

زمانی که می گویید «باعث خوشحالی بود»، واقعا منظور شما این است. همیشه رفتارهای مردم را متوجه شده و هیچ گاه استفاده از واژه های «متشکرم» و «لطفا» را در زمان های ضروری فراموش نمی کنید. در عمق وجود خود در واقع شما نگران توهین به احساسات کسی به واسطه بی ادبی یا کاملا باادب نبودن تان هستید.

۷- هنردوست هستید

حداقل یک بار در زندگی خود احساس می کنید که دچار سندروم استندال شده اید، یعنی هنر شما را اساسا شیفته خود کرده است. زیباشناسی هنری، خلاقیت و در اصل، هر شکلی از بیان زیباشناختی برای شما بسیار معنی دار بوده و باعث گردش خون متفاوت در شما می شود. شما هرگز چنین سوالی نمی پرسید: «منظور نویسنده از بیان این مطلب چه بوده است؟» زیرا به خوبی می توانید پیام آن را احساس کنید.

۸- دوست دارید کارها را انفرادی انجام دهید

کاملا با تنهایی احساس راحتی می کنید و حس بدی از تنهایی به شما دست نمی دهد. فعالیت های فراوانی وجود دارند که شما ترجیح می دهید آنها را به تنهایی انجام دهید، زیرا مثلا ورزش های گروهی باعث می شوند احساس کنید تمامی حرکت های شما دیده شده و مورد قضاوت قرار می گیرید. دوست داری در خانه به تنهایی کار کنید و فضایی شخصی در محل کار داشته باشید، زیرا فضاهای باز کاری باعث می شود محتاط شده و کارایی شما کاهش یابد. تنهایی سفرکردن هم برای شما مشکلی نیست، زیرا همیشه می توانید جزئیات محیط اطراف خود را احساس کرده و از مسیر آسیب ها خارج شوید.

۹- بصیرتی اسرارآمیز دارید

به احساسات درونی خود توجه می کنید زیرا به ندرت برای شما ایجاد مشکل می کنند. شما همیشه حس عجیبی درباره آنچه اطراف شما رخ می دهد، دارید و بهترین روش برخورد را می دانید حتی اگر دلیلی برای آن نداشته باشید.

۱۰- اغلب دیگران را خشنود می سازید

حتی اگر از این واقعیت هم رضایت نداشته باشید، مدت ها پیش خود را قانع کرده اید که از کسی انتقاد نکنید؛ بنابراین حتی اگر برخلاف میل قلبی خودتان هم باشد، تلاش می کنید همه اطرافیان خود را خشنود نگه دارید. گاهی آن قدر خوش برخورد هستید که از اینکه مردم فکر کنند آزاردهنده هستید، احساس ترس و اضطراب پیدا می کنید و سپس برای اینکه چنین فکری نکنند از مسیر مخالف آنها خارج می شوید. گاهی احساس خستگی کرده و به دنبال راه هایی برای تحمل انتقاد هستید.

۱۱- با «نه» گفتن مشکل دارید

همه دوستان شما می دانند که هر زمانی به کمکی نیاز دارند می توانند روی شما حساب کنند، چه این کمک حرکت دادن یک پیانو باشد یا قدم زدن در باران سنگین با آنها. مسئله این است که شما با «نه» گفتن به آنها مشکل دارید. واقعیت این است که انجام کاری که دوست ندارید برای شما از ناراحت کردن دیگران با رد درخواست شان راحت تر است.

۱۲- سریع و به شدت علاقه مند می شوید

زمانی که افراد بسیار حساس عاشق کسی می شوند، به شدت و به سرعت به وجد می آیند، اما همچنان احساس اضطراب و تحریک بیش از حد کرده و در پردازش احساسات شدید خود دچار مشکل می شوند. این انفجار احساسی و تحریک بیش از حد متاسفانه صمیمیت را برای ما مشکل تر می سازد.

هم چنین، زمانی که ما به سرعت و به شدت به کسی علاقه مند می شویم، خطر دل شکستگی و انتظارات براورده نشده بسیار افزایش می یابد. این افراد اغلب احساسات خود را بسیار شدید و سریع بروز می دهند و از دیگران نیز توقع چنین رفتارهایی را دارند.

۱۳- تجسم شما قوی است

20 نشانه آدم های به شدت احساساتی

رویاهای شما شفا و مملو از جزییات احساسی هستند و شما به راحتی می توانید به سادگی در هر زمانی به قلمروی جادویی ذهن خود بروید. وقتی کسی برای شما داستانی احساسی تعریف می کند، به راحتی می توانید تمام تفکرات موجود در موضوع را احساس کرده و با آنها زندگی کنید.

داشتن تجسم قوی، شما را خلاق می سازد و از طرف دیگر در تصمیم گیری ها،شما را ارزشمند می سازد.همیشه تلاش می کنید که تمامی داستان های ممکن را تصور کرده و همگی را پیش روی خود مجسم ساخته و حس خود را در هر یک از این نتایج درک کنید.

۱۴- اغلب اوقات گریه می کنید که البته ایرادی هم ندارد

20 نشانه آدم های به شدت احساساتی

واضح است که احساسات شما نیاز به فوران داشته و گریه یکی از این فوران های احساسی است. زمانی که شاد هستید یا غمگین هستید گریه می کنید. شما گریه می کنید چون انسانی زنده هستید. نباید از این موضوع خجالت زده باشید.

۱۵- آستانه تحمل درد شما پایین است

شما دردها را بیشتر و شدیدتر از دیگر مردم احساس می کنید. به همین دلیل است که از روندهای درمانی گوناگون تنفر داشته و در عین حال به آنها نیاز دارید چون نمی توانید این سردرد لعنتی یا درد عضلانی را نادیده بگیرید و مانند اغلب مردم به آنها بی اعتنا باشید.

۱۶- فیلم ترسناک دوست ندارید

از کتاب ها، موقعیت ترسناک در شب و جاذبه های خاص سیرک و شهربازی خوش تان نمی آید. تجسم شما بسیار شفاف است و به راحتی می توانید خود را در موقعیت خشنی که می بینید، تصور کنید. شاید اطرافیان شما را به تمسخر بگیرند، اما شما نمی خواهید صحنه های ترسناک در ذهن شما دفن شده و هر زمان که در شب تنها هستید یا در خیابانی تنها راه می روید، جلوی چشم شما بیایند.

۱۷- طاقت صداهای بلند و تحریک آمیز را ندارید

احساسات اکثر مردم دچار تحریک می شود، اما شما زمانی که صدایی بلند و خشن را برای مدتی طلانی می شنوید، خشمگین می شوید. شما تمایل وافری به قطع این صدا یا دورشدن از آن تا حد ممکن دارید. البته خوب است راه هایی را برای مواجهه و تحمل صداهای بلند یاد بگیرید.

۱۸- از نورهای شدید هم تنفر دارید

همیشه گوشه های کم نور یا صرف شام زیر نور شمع را ترجیح می دهید. نورهای شدید اغلب برای شما غیرقابل تحمل هستند. به همین دلیل از اینکه دوستان تان نور چراغ قوه را در شب در محیط تفریحی روی صورت شما بیندازند، حس خوبی ندارید.

۱۹- در معرض افسردگی و ابتلا به اضطراب هستید

20 نشانه آدم های به شدت احساساتی

اگر شما چندین تجربه بد داشته باشید مخصوصا در دوران کودکی، در هیچ کجای جهان یا حتی در خانه، مدرسه و جاهای دیگر، احساس امنیت نخواهید کرد. سیستم عصبی شما برای اضطراب تنظیم شده است. زمانی که احساسات شما بسیار قوی هستند، باید آنها را تحت کنترل گرفته و اجازه ندهید در شخصیت شما نهادینه شوند.

۲۰- احتمالا تنها فرد به شدت حساس در خانواده خود نیستید

حساسیت یک صفت ذاتی است. شما در پریشانی های احساسی خود تنها نیستید و همیشه می توانید نزدیکی دیگر از اعضای خانواده بروید و در شادی ها و غم های مشابه با شما شریک باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من همیشه گریه میکنم

      پاسخ ها

      • مردونه

        چرا عزیزم؟؟

      • بدون نام

        خخخخخخخ

      • مردونه

        برای چی می خندی جدی پرسیدم...

      • دنیا

        منم زیاد گریه می کنم

      • ایوب

        ضمن سلام به افرادی که نظر داده اند،باید بگم که این یک پاسخ نیست.خواستم اینجا بنویسم که سریعتر دیده بشه.یک خواهشی داشتم از خانمهای مجرد زیر30سال حساسی که نظر داده اند.چنانچه تمایل به ازدواج با یک پسر حساس دارید،لطف کنید اینجا به من اعلام کنید.من هر روز مراجعهمیکنم ببینم طرف مورد نظرم را پیداکرده ام یا خیر؟قطعا پس از پیداکردنش نیاز به دیدارهای مکرر وراستی آزمایی و بررسی خانواده ها هست.باید بدونید که من میخوام این قانون رو دور بزنم که هر فرد احساسی یه همسر بی عاطفه داره.

      • مینا

        منم خیلی احساساتیم ...میگن اونایی که مناطق کوهستانین سختن.اما من نیسم.احساساتی بودن خوبی و بدی هایی داره.قسمت بدش بنظرم تو این زمونه بیشتره چون اونایی که صاق و ساده و احساساتین رو کسی باور نمیکنه و میشکننش.گاهی احساس میکنم بزرگ نشدم و نمیشم.بااینکه دارم فوق لیسانسمو میگیرم اما هنوز از نظر عاطفی خیلی بچه ام .این یه درد نیس؟

      • ایوب

        سرکار خانم مینا!این یک دردنیست!این خصوصیت روحی-جسمی-عقیدتی ودر یک کلام شخصیتی شما ومن است.نباید بخاطر خلقت هنرمندانه خدا شرمنده باشیم یا غصه بخوریم....ضمنا آیا کسی پس از چند ماه هنوز متن قبلی من را نخوانده؟یکی هم نبود؟همشون متاهل تشریف دارند؟

      • مینا

        آقای ایوب...من آرزوم بود سخت تر از این بودم شاید ظاهر منطقی داشته باشم اما دلی خراب! خلقت هنرمندانه خدا...خوبه اما برا این دنیا جواب نمیده این حرف.من چن بار خواستم ازدواج کنم اما همیشه دیدم فاصله قلبهامون خیلی زیاده.مثلا منکه ذهنم پرازپاکی بود و حرفام...اما طرف فازش یه چیز دیگه بود...اینجوری سرکوب شدم.انشالا خوشبخت باشید

      • ایوب

        من هم مثل شما فكرميكردم.به خودميگفتم نميتوانم دراين دنياي بيرحم اينطوري زندگي كنم وبايدمثل بقيه بشوم.ووقتي نتونستم خودمو عوض كنم فكر خودكشي بسرم ميزد!ولي اشتباه ميكردم.خدا مارا رئوف القلب مي آفريند،ولي والدين ومحيط اطراف ماراسنگدل ميكنند.او مارا بااحساس مي افريند وازماميخواهد كه اين قلب رئوف را حفظش كنيم وپس از مرگ بهش پس بدهيم.بدا بحال داعشي،كه خيال ميكند قلب سنگ شده اش پيش خدا خريدار داره!---نبايد فكركنيد كه چون ما در اقليت هستيم پس محكوم به فناييم،چون ما اونقدري هستيم كه خدا ميراث كره زمين رو برای ما بذاره!

      • مینا

        ولی من احساس میکنم جام اینجاها نیس....دلم برا اون تصورات پاک کودکی تنگ شده.اونموقعها همه چی تو ذهنم معنای نابی داشت.از اینکه دنیا انقد آلوده اس دلگیرم.از اینکه آدمها برای شکستن آدمهای ساده انقد حریص و بیرحمن... من خودمو میراثدار غم های پنهونی میدونم... خدابهمون قلب پاک داد اما ...اما شکسته اس...این یه درده.

      • ایوب

        خانم مینا! از مدیرسایت درخواست میکنم شماره ایمیلم را به شما ایمیل کند تا تبادل نظر داشته باشیم.وقتی شماره ام را دریافت کردید اطلاع دهید.فکر میکنم نمیشود همینطور در اینجا ادامه بدهیم.

      • مینا

        بله متوجه ام

      • ایوب

        مدیر محترم سایت!درخواست ما چی شد؟ایمیل مرا فرستادید برای خانم مینا؟من میتونستم شماره ایمیلم رو همینجابنویسم،ولی از عواقبش نگرانم.معلوم نیست چه کسی با چه هدفی به من ایمیل خواهد زد.لطفا خواهشی که کردم رو اجابت کنید.ممنون

      • ایوب

        متشکرم مدیر محترم سایت که درخواستم را پذیرفتید.
        درضمن لطفا خانمهای کاربر به متن فوقم التفات بفرمایند

      • ناشناس

        سلام خوبی اقا ایوب شما فکر میکنی دوتا ادم احساسی میتون با هم زندگی کن شما هنوز مجردی یا ازدواج کردی اگر ازدواج کردی براتون آرزوی خوشبختی میکنم اگر پیام منو دیدی جواب منو بده الان شما با یه همسر احساسی ازدواج کردی؟

      • ایوب

        سلام خانم یا آقای عزیزم.ببخشید که اینقدر دیر جواب دادم.فکرنمیکردم دیگه کسی به این نظرم توجه کنه،من به آخرین نظرات توجه میکردم .درجوابتون باید بگم که :متاسفانه هنوز ازدواج نکردم.و همچنین باید بگم: بله!صد درصد!باید دونفر احساساتی باشند که یکی که احساسی هست صدمه نخوره وحقوقش رو همسرش ضایع نکنه.اگر دونفر شبیه بهم نباشند همسریکه بی احساس هست ،مرتبا به طرفش فشار می آورد و بدون اینکه خودش هم بداند یا بخواهد،زندگی همسرش را تباه میکند. ولی باید به این نکته هم دقت کرد که احساسی بودن با حساس بود وعصبی بودن کاملا تفاوت داره.حرف من درباره آدمهای عاطفی وزودرنج هست،نه زودجوش وعصبی!موفق باشین.

      • فاطمه

        متاسفانه منم ب شدت احساساتی ام

      • ایوب

        سلام خانم فاطمه..احساساتی بودن لطف خداست...به وبلاگم تشریف بیارید تا بهمدیگه کمک کنیم.آدرسشو که بلدید؟پایین نوشته ام

      • رعنا

        سلام منم یک فرد بسیار احساستی هستم در خانواده ای پر جمعیت زندگی می کنم ولی همیشه خدا تنها بودم
        هیچوقت به کسی اعتماد نمی کنم ولی خوب حتی ی بار به خواهرم اعتماد کردم و بعضی چیزارو ریختم بیرون تا کمی آروم شم از این زندگی چون خیلی خاطرات بدی از دوران بچگیم دارم و بعد که خواهرم رفت منم دنبالش رفتم دیدم داره بهم میخنده و دیگه به خودم قول دادم که به هیچ کس اعتماد نکنم

    • بدون نام

      جز 3 تاش،بقیشو داشتم

      پاسخ ها

      • پرنیا

        !مطمعن هستید؟ شاید زیاد دقت نکرده باشید

      • ناشناس

        عزیززززززم

      • ناشناس

        واقعا راست میگن آدم ب چشم خودشم نباید اعتماد کنه

    • ناشناس

      من احساساتی ام...................!

      احساساتی ها واقعا بدبخت هستند..

      چون خودشان را مثل من فدا می کنند........

      مرگ بر ژنتیکی که بهم دادند...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخ گفتی!
        آخ گفتی.
        منم اینطوریم.
        انقدر آسیب دیدم، مخصوصا از طرف کسی که دوسش داشتم. آسیب های وحشتناک دیدم و به نظرم این آخریش نیست!

      • پرنیا

        عزیزم این حرفارو نزن.
        چرا به خلقت خوب خدا توحین می کنی؟

      • پرنیا

        عزیزم بخدا این احساساتی بودن خوبه ها
        اینطوری به خصوصیتای خوبت توحین نکن گلم

      • Sahar

        به شدت احساسیم همیشه ناراحتم و هیچکس منودرک نمیکنه

    • فاطمه

      ,منم اینجوریم...

      پاسخ ها

      • پرنیا

        نه والااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
        دروغههههههههههههههههههههههههههه
        اگه این خصوصیتت به خوبی استفاده کنی و برای کمک از یه مشاور خوب کمک بگیری مطمئن باش که حتما حتما ازین حرفات دوری و پرهیز می کنی

    • بهار

      راه درمان و كنار اومدن با اين موضوع؟
      احساساتي بودن من داره زندگيمو از هم ميپاشه
      راهنمايي .......

      پاسخ ها

      • پرنیا

        سلام بهار جون
        تو باید به خصوصیت ها ی خوبی که خدا بهت داده خیلی خوب استفاده کنی و به روش های مخصوص خوش عزیزممممممممممممممممممممممم

    • بدون نام

      مینوشتی که این دسته از آدمها خیلی زیاد وبلاگ درست میکنن.
      توش فعالن
      ازینکه هر غریبه ای بخواد خلوتشونو به هم بزنه اعصابشون خرد میشه.
      بنویس که تو این دور و زمونه که دخترا مهریه دو هزار سکه میذارن، این دسته از ادما، چه مرد و زن، نه مهریه های بالا میذارن و نه زنشونو اذیت میکنن. اهل خیانت نیستن. بنویس که از شانس گندشون شریکای زنگی داغون گیرشونمیاد. کسایی که دست بزن دارن، بی ادبن، چون این آدمای حساسو گیر میارن و میبین اینا برای رعایت حریم ها، حرفی به زبون نمیارن، هرچی از دهنشون درمیاد به خودشون و خانوادشون میزنن. بنویس که ما بدبخت شدیم رفته. همین که نوشتین به صدا حساسن؟ بنویس که اینا بارها از شریک زندگیشون خواهش میکنن که تو خونه با صدای بلند آروغ نزنن. اما اونا عین وحشیا با اینا لج میکنن و با صدای بلندتر آروغ میزنن و دو تا فحشم میدن. بنویس که این دسته خودشونو قربانی خانواده میکنن و در نهایت پد رومادر بهشون میگن میخواستی خودتو فدا نمیکردی...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :((((

    • بدون نام

      بنویس که این بنده خداها سرفه های عصبی دارن

      پاسخ ها

      • پرنیا

        بدون نام عزیزم
        دقیقا داری درمورد چه چیزی حرف می زنی؟

    • وحید

      تا حالا شده یه احساسی رو تصور کنید بعد از همین احساس گریه تون بگیره...
      نمیدونم بازم پسر داریم اینطوری ؟؟؟حس جالبیه

      پاسخ ها

      • نازنین

        من هم همینطورم :)

      • پرنیا

        آقا وحید من تصور کردنم عالیههههههههههههههههههههههه

    • بدون نام

      ادمین تو دقت کردی که یکی از کامنتای منو که هیچ ممنوعیتیم نداشت، نذاشتی چاپ شه؟ از تو سانسورچی تر داریم آیا؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجله جان تو نشر پیاما خیلی پاستوریزه عمل می کنه تقصیریم نداره چون نونشون در خطر می افتده

    • سمیرا

      منم اکثر موارد رو دارم.خیلی سخته که همیشه واسه نزدیکترین کس زندگیت بخای احترام قائل بشی واون اشتباهی برداشت کنه.همیشه دلم میخواست یکی منو به خاطر خودم دوست داشته باشه..بخاطر شخصیتم..حرمتی که برای دیگران قائلم...اما امان از اینکه اینو نشونه بی زبونی وضعف می دونن...
      امان ن ن ن ن .......:-(

      پاسخ ها

      • پرنیا

        منم اینطوریم

    • ناشناس احساساتی

      خیلی مطلبتون عالی بود....... ما احساساتی ها را خوب به تصویر کشیده اید. راستی مطلب ترجمه بود؟

      پاسخ ها

      • پرنیا

        فکر نکنممممممممممممممممممممممممممم

    • سهراب ام جی

      من از احساسات خشکیدم. از ادم های احساساتیم بدم میاد

      پاسخ ها

      • پرنیا

        یعنی از من بدت میاد؟
        من خیلی مظلومم که
        گناه دارممممممممممممممم
        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • سجاد

      دوس ندارم دیکران بفهمن احساسی هستم چونکه پسرم وپسرهایه دیگه بی رحمن .در کودکی بیش ازاندازه خجالتی بودم ولی خودمو وادار کردم پر رو باشم.من هم مثل وحید احساسی رو تصور میکنم و بعد از همین احساس گریم میگره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خنده دار بود

      • بدون نام

        چرا؟؟

      • نازنین

        من هم میخواستم نقاب بزنم اما بهتره با آدم ها حرف نزنی، تنها بودن بهتر از یکی دیگه بودنه :)

    • بدون نام

      اکثر کار برا خانومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • پرنیا

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
        فهمیدم که تو دختری
        درسته؟

    • میرزا قشمشم

      من خیلی میخندم در ضمن اصلا بی احساس نیستم دیوونه هم خودتی :D

      پاسخ ها

      • unco

        راس میگه :)

    • Hussain

      واقعاً با خوندن اين متن به شخصيت اصلي م پي بردم قبلا واقعاً نميدانستم از سرپرست مجله انترنيتي برترينها خاصاً سپاسگزارم و خوشحال ميشم متن هاي بيشتر در اين خصوص نشر كنيد.

    • بدون نام

      سلام ممنونم از اینکه به این شفافی از خصوصیات من نوشتید،ولی واقعا زندگی خیلی زجر آوره برای من و امثال من.مخصوصا اگه با مردی ازدواج کنی که اصلا رمانتیک نباشه و تازه احساساتت رو به سخره بگیره.من کمتر گله میکنم،کمتر خواسته هامو میگم،وکمتر نظر میدم،اما دفن احساساتم انرژیمو ازم گرفته.شاید هر سالی به طور میانگین یکبار جمله ی دوستت دارمو ازش بشنوم ،جمله ای که برای من حکم زندگی ،وخون تو رگهامو داره.اما فقط برای حفظ زندگیم تحمل میکنم.از اطرافیانمم راضی نیستم همشون برایم جز درد و ناراحتی ندارند و من فقط برای بچه هام زندگی میکنم.اصلا خوب نیست.کاش اینگونه نبودم.تنها چیزی که دلمو به اون خوش میکنم اینه که خدا دوستم داره و بخاطر این کمبود محبت توی اون دنیا منو غرق محبتش میکنه.چون من از احساسلت و عواطفم برای هیچکس کمبودی نمیذارم ،چیزی که خودم از آن محرومم.برای همنوعانم آرزوی عاقبت بخیری دارم و باید بگم دوستان خوشحال باشیم که این خصوصیت باعث نزدیکی ما به خدای مهربونه.

      پاسخ ها

      • سحر

        گریه کردم بااین جمله ها...چندسال ازعمرم برای همین احساس رفت

    • مریم

      سلام -منم خیلی احساساتیم.به تازگی کسی که دوسش داشتمو وفکر میکردم اونم دوسم داره را سر همین احساساتم از دست دادم. گفت خیلی احساسی هستی.گفت در زندگی وشناخت فقط منطق باید باشه.گفت من ادم بی احساسیم که احساساتمو قورت دادم دوتا لیوان آبم روش.گفت فردا میری تو زندگی فقط میمونه گرفتاری وبدبختی.منو تو مثل هم نیستیم این شناخت اگه به ازدواج کشیده بشه آخرش جدایی هست.گفت مابه درد هم نمی خوریم ورفت به همین راحتی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوستت نداشته

    • atefeh

      من یه دخترم ولی اصلا احساساتی نیستم . از آدمای احساساتی متنفرم .

      پاسخ ها

      • ایوب

        عاطفه؟عجب اسمی!

      • پرنیا

        اِواااااااااااااااا
        آقا ایوب این اسم معروفه کههههههههههههههه

      • ایوب

        پرنیا خانم! من تعجب کردم که اسم این دختر عاطفه هست،ولی نه تنها احساساتی نیست،بلکه از ما آدمهای احساسی بدش هم میاد!!!

      • پرنیا

        خانم عاطفا یعنی ازمن بدتون میاد؟
        من گناه دارم که
        من مظلومم کهههههههههههههههههههههههه
        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • میثم

      آدم احساساتی یعنی غم اندوه غصه مهربان دلسوز وووو هیچ وقت نمیتونن توی این دنیای کثیف خودشون رو پیشرفت بدن لااقل به راحتی چون تحمل گناه و بدی رو ندارن همیشه به ایده آل بودن پیش میرن همین باعث میشه بودن و موندن در این دنیا براشون سخت و طاقت فرسا باشه و همیشه مستعد افسردگی هستن کسی درکشون نمیکنه همه زجرشون میدن......من از احساساتی بودنم ناراحت نیستم با وجود تمام سختی ها و عذاب های روحی.... از گناه مردم ناراحتم که باعث آزار خدا و آدماییه مثل ما میشن.... ما دل نازک نیستیم حساس نیستیم بلکه ما زیبایی و لطافت رو درک کردیم چیزایی که دیگران درک نکردند همش به هم ظلم میکنن همدیگه رو اذیت میکنن و ما با دلیل شفاف بودن دل و روح و روانمون آزار و اذیت دیگرانه باعث افسردگی و ناراحتی ما میشه.... روزگار بد نیست ما شکننده نیستیم این مردم گناهکار و بی احساسن که باعث تاریکی روزگار شدن ما آدمایی هستیم که چشم دل داریم همین باعث میشه آدمای بهتری باشیم و دیگران به ما حسادت کنند و به همین دلیل ما رو آزار و اذیت میدن امیدوارم روزی بیاد ریشه ظلم بخکشه افراد ظالم به هلاکت برسند و کسی نتونه به کسی آزار و اذیت برسونه به امید روزی که کمر ظالم دو تیکه بشه چون اگه ظالم نباشه ظلم و گناهیم وجود نداره.........ای دنیا

      پاسخ ها

      • پرنیا

        به امید اون روز میثم خانم

      • پرنیا

        ببخشی میثم خانم نه میثم آقا شما دخترید یا پسر؟

      • ایوب

        میثم اسم پسرانه هست

      • پرنیا

        اِ
        ممنون از راهنمایی تون

    • مجتبی

      من هر ۲۰ تارو دارم فک کنم حس میکنین احساساتتون دارن بهتون فشار میارند و هروقت احساس ارامش کنید سبک میشوید هرچند که موقتی هس

    • زهرا

      من واقعا خیلی تاراحت بودم وخسته چون فک میکردم فقط خودم این ویژگی ها رودارم .اما الان فهمیدم تنها نیستم . الان که مشکل ما احساساتی ها مشترکه ای کاش میشد یه کاری کنیم همگی باهم چون احساسات خیلی جاها بیشتر از منطق قدرت داره ای کاش میشد هممون یه جا جمع بشیم و از قدرت احساسمون برای کار خوب وبزرگ استفاده کنیم . ویه کاری کنیم همه از احساسات خشک شده ی قلبشون بتونن استفاده کنن این طوری خیلی از مشکلات دنیا حل میشد

      پاسخ ها

      • پرنیا

        فامیلی شما ابراهیمی فرده؟
        اگه هست که همکلاسیه منید
        آرههههههههههههههههههه

    • فافا

      ایتقد احساساتیم که حالم از خودم داره بهم میخوره

      پاسخ ها

      • پرنیا

        روش درستشو بدونی مطمئن باش که دیگه ازین حرفا نمی زنی گلمممممممممممممممممممممممممم

    • samira

      دیگه ازینی ک هستم خسته شدم ازینکه احساسی ام وموردتمسخربقیه قرارمیگیرم20سالمه
      دوستام میخندن میگن لوسی اما اونامعنی احساسی بودن رونمیفهمن
      اگه دوس داشتید ب وبلاگم سربزنین ممنون
      .....

      پاسخ ها

      • نجمه

        من خیلی خستم بخاطر این حال و روزی ک دارم

      • ایوب

        وبلاگتون اسمش چیه؟وبلاگهای زیادی به نام شما هست.

    • sogand

      منم فرد احساساتی هستم وچقدر خوبه

      پاسخ ها

      • نازنین

        منم عین تو کجاش خوبه باو

    • بهناز

      من خیلی احساستی هستم.خسته و درمونده شدم از زندگی،این احساساتی بودنم خیلیی بهم اسیب و ضرر جدی رسونده ای کاش میشد خودمو عوض کنم ای کاش.

      پاسخ ها

      • محمود

        بهناز خانم!شما مشکلی ندارید،اگر هم مشکلی باشه از بقیه است نه من وشما!مگه میشه از خلقت خدا ایراد گرفت؟شاید بگید:خب بقیه رو خدا بی احساس افریده.ولی خدا همه رو احساسی می افرینه،ولی بعد پدر ومادرش با لقمه حروم وشیر ناپاک سنگدلش میکنن.سراغ دارید که یه آدم احساسی یا شاعربا اسبش رو بدن امام حسین راه رفته باشه؟کدوم جنگ رو در طول تاریخ آدمهای رمانتیک راه انداختن؟ عزیزان خوشحال باشید که روزی کسی میاد که احساسی ترین مرد دنیاست و چنگالهای ظالم رو قطع میکنه!

    • Pejman

      اه. آه. بازم اه....
      هیچکی حس آدم های احساساتی رو درک نمیکنه....
      تو این دنیا کسی جز خدا ادم های احساساتی رو درک نمیکنه...
      والا دوس تان خدا این احساسات و به هر کسی نمیده...
      خدا این چشم قلب رو به هر کسی نمیده....
      اشتباه از جامعه ی ماست...یکی از این اشتباهات گرفتن حق گریه از پسراس...
      پسرا هم دل دارن، پسرا هم احساسات دارن..
      .
      خیلی خوب میشد این آدم های فوق احساساتی یه شریک زندگی مث خودشون پیدا میکردن..
      اره اون موقع میشن خوشبخت ترین های دنیا.
      و در آخر برای همه ی ادم های احساساتی هم دعا میکنم و هم آرزو از ته قلب....
      ایشالا همشون تو اسمون زندگیتون بتونن ستاره ی زندگی شونو پیدا کنن ایشالا.....
      ضمنا دوستان ، خدا رو شکر کنید که خدا این حسو به شما داده،، چون که خدا این حسو به همه نمیده، خدا این چشم قلب رو به همه کس نمیده...
      درسته که فقط خدا از همه ی صلاح کاراتون با خبره و بقیه بیخبر اما مهم اخرشه...
      زنده باد احساساتی هااااا
      ✌✌✌✌✌✌✌

      پاسخ ها

      • پرنیا

        زنده باد دددددددددددددددددددددددد
        به قول شما

    • yas

      فقط میتونم بگم ادمای احساسی خیلی تحت فشارن....کسی اذیتم میکنه سریع نادیده میگرم...اگه به کسی حتی شوخی یه چیز بگم که فکر کنم فقط یه ذره باب میلش نبوده اشکم درمیاد میرم به معذرت خواهی...کافیه ببینم کسی تو لجن گیر کرده حاضرم نجاتش بدم حتی به قیمت غرق شدن خودم تو لجن....هرچندهمین ادما فکر میکنن وظیفمونه....دلم واسه خودم و واسه اطرافیانم میسوزه.....خیلی احساسی بودن زجر اوره خدا رحم کنه

    • yas

      فقط میتونم بگم ادمای احساسی خیلی تحت فشارن....کسی اذیتم میکنه سریع نادیده میگرم...اگه به کسی حتی شوخی یه چیز بگم که فکر کنم فقط یه ذره باب میلش نبوده اشکم درمیاد میرم به معذرت خواهی...کافیه ببینم کسی تو لجن گیر کرده حاضرم نجاتش بدم حتی به قیمت غرق شدن خودم تو لجن....هرچندهمین ادما فکر میکنن وظیفمونه....دلم واسه خودم و واسه اطرافیانم میسوزه.....خیلی احساسی بودن زجر اوره خدا رحم کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم مثل تو هم دوست گلم
        یه ذره سربه زیرم

    • سالار

      و خدانکنه خشمگین و باعث ناراحتی دیگران بشیم، ده برابر طرف مقابل خودمون اذیت میشیم وتا عذرخواهی نکنیم و از دلشون درنیاریم آروم نمی گیریم و تازه سخت متقاعد میشیم که طرف مقابل هم دیگه ناراحت نیست.نکته دیگه اینه که هر بار میخواهیم احساساتی نباشیم و بذاریمش کنار، از علاقه یا ترس ناراحت شدن دیگران، باز هم نمیتونیم خودمون رو کنترل کنیم و بعد خودمون رو سرزنش می کنیم. در کل هم خودمون سختی زیادی میکشیم و هم خونواده هامون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملاً موافقم،منم همینطورم... واسه همین بی نهایت مواظبم کسی رو خواسته یا ناخواسته ناراحت نکنم، خودمم ناراحت شم به روم نمیارم، اما همین موضوع باعث شده خیلی صدمه ببینم و گاهی حس میکنم نیاز به مشاور دارم واسه این اخلاق و احساسی بودن بیش از حدم....
        یکی میگفت تو دیوانه ای که وقتی باهات رفتار خوبی نمیشه بازم خوبی میکنی،اما من فقط میخوام کسی رو ناراحت نکنم و بفهمن همه جوره واسم عزیزن

      • پرنیا

        دقیقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

      • پرنیا

        وایی بدون نام عزیز منم مثل توام اصلا به روم نمیارمو همه ازم سوء استفاده می کنن
        دارم دیوونه میشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

    • ابوالفضل

      واقعا خیلی بده احساساتی بودن من جدا از احساستی بودنم ساده هم هستم واقعا خسته شدم دیگه تو هر رابطه ایی میرم گول میخورم دروغ میشنوم حسم هم بهم میگه دروغه اما باز به طرف فرصت میدم اخرم خودم ضربه میخورم

    • نازنين

      از وقتي كوچولو بودم حتي براي مرغي كه سربريده ميشد گريه ميكردم هيچ وقت قرباني كردن رو نميتونستم ببينم هميشه توي مدرسه لقمه هامو به كسايي كه خوراكي نداشتن ميدادم و گرسنه برميگشتم انقدر احساسي بودم كه با گريه هر كسي منم قلبم درد ميگرفت الان بزرگ شدم ولي انقدررررررر درد كشيدم و اسيب ديدم و اشك ها ريختم حتي سر كوچك ترين چيزها كه توي اين سن حس ميكنم پير شدم من بيست و هفت سالمه ولي انگار صد سال از عمرم گذشته خيلي سنگين گذشت وقتي هر كسي به خاطر اين كه بيش از حد احساسي بودم ازارم دادن و پشت سرم خنديدن ولي حتي همونا وقتي به مشكل برخوردن اولين كسي كه كه ناراحت شد و براشون دعا كرد دل بي صاحب من بود

    • بدون نام

      من در جامعه و در مسایل مهم هیچوقت احساساتی برخورد نمیکنم از این موارد هم فقط سه چهار موردشو داشتم ولی بشدت احساس میکنم احساساتی هستم ' وقتی داستان زندگی کسیو میخونم یا فیلمی میبینم که اصلا گریه نداره فقط وقتی خودمو جای اون افراد قرار میدم به راحتی گریه میکنم یا با فکر کردن به موضوعی که ناراحتم میکنه گریم میگیره و این اصلا دست خودم نیست ' از اینکه به راحتی میتونم گریه کنم خوشحالم و افتخار میکنم اگر از دوستانم بپرسید بغیر از یکی دونفر شاید بقیه باور همچین موضوعی براشون سخت باشه چون من روحیه پرتلاش و بسیار جدی و بدور از احساسات دارم و نمی‌زارم آیندمو تحت شعاع قرار بده
      در کل به احساساتی بودنم در مواقع خاص افتخار میکنم

    • نارسیس

      خیلی متن خوبی بود دستتون درد نکنه.
      من هر۲۰ تارو دارم ولی بجز دوست نزدیکم ک راجع به حسم باهاش حرف میزنم، بقیه حتی خانواده و پدر مادرم منو یه آدم عقده ای و حسود می دونن و حتی اینو بارها به زبون میارن!!

      چون چیزاییکه ما روش حساسیم اصلا برای دیگران به حساب نمیاد...
      هیشکی نمیدونه وقتی دلم با حرفاشون میشکنه انگار دیگه زندگی برام بی اهمیت میشه...

      چرا درک کامله دنیای اطرافم از نظر دیگران نقطه ضعفه؟؟

      من خودمو با این ویژگیا قبول کردم...
      البته سعی میکنم چیزایی که از بااحساس بودن باعث آزارم میشه رو کم کنم، ولی راستش ویژگیامو دوس دارم :)

      چی بهتر از حس کردن زیباییای طبیعت از عمق وجود...
      گوش کردن یه آهنگ با تمامه دل و جون...
      فهمیدنه حسه عزیزای زندگیم...
      بودن کنار کسی ک دوسش داری با تمومه وجود...
      لحظه شماری برای کنارش بودن...
      راضی شدن از ته قلب حتی بخاطر یه لقمه نون پنیری ک با عشق کنارش میخوری. توی دنیایی که دیگه پولو سفر آنچنانی هم دیگرانو راضی نمیکنه...
      چی بهتر از وقتی ک با لبخند عزیزات قلبت پرعشق میشه...
      چی بهتر از وقتی ک گرفتن دستاشون باعث میشه فکرکنی خوشبخت ترین آدمه روی زمینی...
      چی بهتر از وقتی ک میتونی خوشحالشون کنی...

      چی بهتر از اینکه وقتی به این ویژگی ای که خدا بهت داده فکرمیکنی از ته قلبت ممنونش میشی...


      امیدوارم همه ی ماهایی ک شبیه همیم، یه روزی برای زندگی یه شریکه اینجوری پیدا کنیم:)

    • سمیرا

      افرادی که مشکل تیروئید دارند نسبت به افراد حساس خیلی خیلی حساس تر هستند منم تیروئید دارم و اول از همه اینکه سعی میکنم با هیچ مردی رابطه دوستی نداشته باشم چون صدمات بدی خوردم از رابطه ام با مردها درحالیکه افراد عادی اگر رابطه ای مثل من داشتن حتما حتما براشون عادی بود همه چی حتی در صورت تموم شدن رابطه دوستی ولی من صدمه میخورم باسه همین تمامه درها رو به روی آقایون بستم چون واقعا جز دسته افراد فوق حساس هستم و فقط کافیه شخصی رفتار و یا بی احترامی بهم بکنه یعنی تا اموات شو میارم جلوی چشماش و انتقام رو بگیرم ولش نمیکنم آدم کینه ای نیستم فقط فوق العاده حساسم و تحملم خیلی کمه و فوق العاده عصبی و پرخاشگر حتی به صدای نفس کشیدن بقلی دستیم هم حساسیت نشون میدم یک دفعه سیم های مغزی اتصالی میکنه و کنترل همه چی از دستم در میره افرادی که مشکل تیروئید دارند جز افراد فوق حساس محسوب میشند سرکار نمیتونم برم چون سریع روانم بهم میریزه بخصوص که یکمی فشار کاری روم باشه محیط کار و محیط های بسته رو اصلا نمیتونم تحمل کنم برنامه ریزی و یا موضوعی که بخواد محدودم کنه که حس کنم چه بخوام چه نخواهم این مسوولیت به گردنم هستش مثل دانشگاه رفتن و ادامه تحصیل دادن برام خیلی سخته البته لیسانس دارم ولی به ادامه دادن برای مقاطع بالاتر اصلا نمیخوام فکر کنم حتی بعضی اوقات که تو خونه خسته میشم و تصمیم میگیرم برم بیرون یک دوری بزنم مردد هستم نمیتونم تصمیم بگیرم که برم یا نرم کلی با خودم کلنجار میرم بیرون هم که میرم اصلا نمیتونم تصمیم بگیرم کدوم طرفی برم یک مسیر کوتاه رو پنجاه بار میرم برمیگردم هی دور خودم میچرخم تا یک تصمیمی بالاخره با سختی بگیرم آخرشم به نتیجه نمیرسم برمیگردم خونه یعنی نرفته بیرون دو دقیقه نمیکشه برمیگردم چون واقعا نمیدونم کجا برم به نور به سروصدا بخصوص صدای بلند و مکانهای شلوغ فوق العاده حساسم زندگی من واقعا فلج شده از بچگی این حساسیت رو داشتم ولی خیلی کمتر ولی از زمانیکه مشکل تیروئید پیدا کردم تشدیدتر شد تغییر رفتار اطرافیان رو هم سریع متوجه میشم آنتن هام سریع تکون میخوره من واقعا بدبختم چون یک زندگی عادی مثل دیگران ندارم توی روابطم با جنس مخالفم هم سریع وابسته میشم و فقط کافیه فردی بازیم بده تو رابطه یعنی داغون میشم باسه همین تنهایی رو از ترس صدمه خوردن دوباره انتخاب کردم

      پاسخ ها

      • ایوب

        احساساتی بودن با عصبی بودن فرق داره!احساسی حاضر نیست به دیگری لطمه بخوره،ولی حساس وزودجوش سریع جبهه میگیره وبه طرفش لطمه میزنه.

      • پرنیا

        درسته

    • Mrym

      واقعا عالی و کامل بود من همه ی این خصوصیاتو دارم

      پاسخ ها

      • پرنیا

        دقیقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • یه دختر

      همش مثه من بود، همیشه دوست داشتم اینقدر احساسی نباشم چون بابتش خیلی داره بهم سخت میگذره خیلییییی، همش استرس، نگرانی و اضطراب اونم واسه بقیه دارم...
      حس ششم رو هم دارم و یه سری حسای دیگه، همیشه هم درست از آب در میان همیشه...
      در کل مطلبتون خیلی خوب بود،همش مثه من بود

    • دلارام

      مرگ بر احساساتی بودن. از این خصلت خودم متنفرم.احساسات خیلی شدید باعث ميشه ادم از زندگی کمتر لذت ببره. کاش راه حلش رو هم میگفتید. از این خصلت خودم متنفرم. ادم های احساساتی به درد لای جرز هم نمیخورند. به درد این زندگی آهنی نمیخورند آنها را باید کشت.

    • نجمه

      من خیلی خستم ..از همه چی بریدم دارم زجر میکشم دیگ زندگی برام معنی نداره ....جگرم میسوزه...
      چند روز پیش بابای دوستم فوت کرده ...
      اون حالش زیاد بد نیست
      اما من دارم میمیرم ..
      روزا چون سرگرممم زیاد عذاب نمیکشم
      اما تا شب میشه مثل بارون گریه میکنم
      دیگ تو زندگی هیچی منو خوشحال نمیکنه
      نه پزشک شدن
      نه پولدار شدن
      نه ازدواج نه تفریح
      هیچی ....فقط بعضی موقع ب خدا میگم خدا چرا من ب دنیا اومدم و میزنم زیر گریه ....
      تنها جایی ک میتونم اروم بشم اینه ک تنها باشم و اهنگ بذارمو گریه کنم .‌‌...
      خستم بخدا خستم ...
      ۱۸سالم بیشتر نیست اما ....
      خدایا خودت کمکم کن ‌..
      کمکم کن ک جز تو هیشکیو ندارم ...

      پاسخ ها

      • نازنین

        اینها که گفتی شبیه علائم افسردگی هستن. یه مشاوره برو خیلی کمک میکنه. منم از مرگ اطرافیان خیلی ناراحت میشم حتی اگه فقط یه بار دیده باشمشون! ولی این همه ناامیدی و گریه ی مداوم نشونه ی افسردگی خفیفه تقریبا

    • نارسیس به نجمه

      عزیزم یه مدت دنیا برای منم اینجوری بود...
      میدونم تو شرایط سختی قرار داری و حالت خوب نیس ولی به خودت فرصت بده.
      زمان خودش خیلی چیزارو حل میکنه...

      چیزی که چندسال پیش برام غیرقابل تحمل بودو بعنوان بدترین اتفاق ممکن می دیدمش، حالا که گذشته دیگه اون دید منفی و تلخو نسبت بهش ندارم...

      تو هم اجازه بده که با گذشت زمان اوضاع بهتر بشه.
      فقط تو این مدت کم نیارو به خدا توکل کن...
      به اتفاقای خوب زندگیت فکرکن...
      درسته الان احساس تنهایی میکنی ولی خدا همیشه حواسش بهت هست...

      باورکن شعار نمیدم نجمه جون. تجربه کردم.
      اگه ازصمیم قلبت از خدا کمک بخوای خودش دستتو میگیره و یه جوری نجاتت میده که خودتم باورت نشه...

      درسته نمی شناست ولی از صمیم قلبم آرزو میکنم حالت خوب بشه و دوباره لبخند بیاد روی لبات عزیزم :)

    • نوک نوک

      همه ی ویژگی ها رو داشتم ولی اتفاقا هم عاشق فیلمای ترسناکم و تو خونوادمون همچین کسی نیست البته یک نکته ی دیگه این که درد رو بروز نمیدم ، ولی این که زود اذیتم میکنه و آستانه تحملم پایینه قبول.
      گرچه کل گزاره های روان شناسی رو به عنوان قضیه ی اتفاقایه ( اصطلاح منطق ارسطویی یا عقلی ) قبول دارم.

    • فربود

      خوب بودن بازتابی نداره، احساساتی بودن من فقط به جز ضرر برای من چیزی نداشت، یا سواستفاده میکنن ازت با میگن طرف سادس یا شکست میخوری تو روابطت ،

      پاسخ ها

      • ایوب

        فربود عزیز!به پیغمبر خدا هم میگفتند:اذن!(بضم الف وذال)میدونی اذن یعنی چه؟یعنی کسیکه گوش داره برای شنیدن درد دلهای آدمها!در یک کلام به آدم احساسی تو اون زمون میگفتن.از اینکه خدا شما رو طوری آفریده که از بقیه بیشتر میفهمید ناراحت نباشید،به خاطر آنانی ناراحت باشید که " درخواب هستند وتا نمرده اند از خواب سنگین بیدار نمیشوند"(حرف آخرین پیغمبرخدا)

      • پرنیا

        درسته

      • ملینا

        آقای ایوب گرامی. باورهای منو دوباره برام زنده کردید و از این بابت تشکر می کنم.
        من در کنار همه ی اوصافی که سایر دوستان گفتن و نوشتن، بخاطر عرق شدید مذهبی که داشتم، تا جایی که راه داشت می گفتم بی خیال، حد شعور طرف همینقده و بعد رفتار هیچ کس برام مهم نبود.
        و این که میگم مهم نبود واقعا هم همین بود نه اینکه تظاهر کنم و از درون ناراحت باشم.
        ولی الان که سنم بیشتر شده و تجاربم از بدیهای دنیا خیلی بیشتر، دیگه نمیتونم براحتی بی خیال بشم
        هرچند در ظاهر همونم و کاری نمیکنم، ولی از درون تا حد نابودی پیش میرم.
        دقیقا حس بدیه
        و فقط با نزدیکی واقعی به خدا میشه تحمل کرد این احوال رو
        وگرنه آدم تا حد نابودی پیش میره هر بار.
        خیلی خوبه که این احساسو دارید، ولی امیدوارم که تا همیشه این نگرش خوب همراهتون بمونه و تو احوال آشفته ی مردمان معمولی، هیچ وقت گمش نکنید.

      • ایوب

        سلام. لطف دارید خانم ملینا

    • بدون نام

      انقد که نفهمیدن و سکوت کردم شده یه عادت که من هیچوقت ناراحت نشم و لبخند بزنم ولی همیشه باشم مرهم بشم انقد حرف نزدم راجب خودم که هیچکدومشون منو نمیشناسن حتی ادمایی که هفت ساله باهاشون دوستم وقتی تو عید بهم گفت چرا انقد عوض شدی گفتم نمیخام دیگه خودمو سانسور کنم گفت مگه سانسور میکردی؟ حتی نفهمیده بود لبخندام واقعی نیست نفهمیده بود نگاهمو میدزدم که گریمو نبینه نفهمیده بود این همه سکوتم عادی نیست عادت کردم به این تنهایی

    • مینا

      ببخشید مگه نظر دیشب من ایرادی داشت تایید نکردید؟

    • نازنین

      سلام من خیلی زود گریم میگیره الکی الکی اشکام میریزه خسته شدم از کلمه باز داری گریه میکنی زندگیم شده گریه حتی نمیتونم حرفامو بگم خودم خجالت میکشم وقتی گریه میکنم

      پاسخ ها

      • پرنیا

        عزیزم تو باید محکم تر باشی تو زندگیت
        متوجهی؟

    • نازنین

      مشکل با آدم های احساساتی این هست که نمیتونیم هم و پیدا کنیم :)
      اکثر هم عاشق آدم های بی احساس میشیم و ضربه میخوریم...
      من تک تک 20 مورد رو با عمق وجودم حس میکنم، توی ژرفای قلبم درد میکشم از این موضوع
      و برای یک مدت طولانی فکر میکردم یک بیماری خایصی دارم که فقط خودم بهش مبتلا هستم
      ولی خب آدم های احساسی دیگه که خیلی خوشحالم که وجود دارید چون حس تنهایی ندارم
      میخوام بهتون بگم که باید منطقی زندگی کرد :)
      هرچقدر منطقی تر باشید برای خودتون راحت تره، ولی تو خلوت خودتون همون آدم قبلی باشید

      پاسخ ها

      • سعيد

        سلام نازنين خانم!منم خوشحالم كه پسرهاودخترهاي ديگه اي مثل من وجود دارن.من ميخواستم تيكه خودمو پيدا كنم.باروش آقا ايوب موافقيد كه شماره ايميل منو از طريق مدير سايت دريافت كنين وبمن ايميل بزنين؟ميخوام با شما ارتباط ايميلي داشته باشم،چون شما رو مثل خودم ميدونم.خدا رو چه ديدين،شايد اتفاق فرخنده اي هم افتاد

      • سعید

        اگر با پیشنهاد من موافقید لطفا اعلام کنید.من هنوز منتظرم.ضمنا من همون سعیدم که اینجا نظر داده.فریب اون پرچم آمریکا رونخورین.با گوشی ام که نظر دادم پرچم اونجا روبجای ایران برام زد.من روی هیچ چیز مثل وطنم تعصب ندارم

    • جواد

      آقا چاره چیه ..... حالا دخترا کمی احساساتی باشن میزارن پای دختر بودنشون ولی واسه پسرا خیلی سخته که

      پاسخ ها

      • پرنیا

        آقا جواد زیادی خودتو قوی دونستیاااااااااااااااااااااا
        فکر می کنی برا دخترا راحته کاملا برعکسه مادخترای امروزی دیگه اشک نمیریزیم احساساتی بودنمون داره تبدیل میشه به سنگلی و بی رحمی دخترای این زمونه بهونه ی دیگه ای دارن مثل باجنبه بودنشون
        اگه قبول نداری بیا یه روز تو مدرسمون بمون تا ببینی چه زجری می کشیم فقط بغز می کنیم و تو خودمون میریزیم هر چند من شاید بشدت احساساتی باشم ولی هرگز چیزی رو درون خودم نگه نمی دارم
        لطفا اینقد به خودت نبال
        دخترا شیرن و با یه ارفاق کوچیک که قابلشو نداره پسرا خرگوشن
        شوخی کردماااااااااااااااااااااااااااااااا
        جدی نگیرین
        ولی واقعا میگم دخترا بیستن و البته قوی ترررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

      • سمیه

        راس میگههههههههههههه

      • علی سام

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

      • سمیه

        چرا می خندی؟
        جدی گفتممممممممممممممممممم
        شما پسرا موشین
        بهتون ثابت می کنیم مادخترااااااااااااااااااااااااااا

      • پرنیا

        سمیه جان
        بزن قدش ما باهمیم

      • سمیه

        زدم قدش
        شاپالاغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

      • پرنیا

        تعهدو فقط برم منننننننننننننننننن

      • سمیه

        پرنیا جان میدونی چیه پسرا مارو دست کم گرفتن
        اما ما قوی تریم نه؟

      • پرنیا

        ولی آره همین الان من بهشون ثابت می کنم که چرت و پرت می گن
        شما پسرا عضله دارین؟
        چقدری؟

      • مهمد طاها

        بله من دارم

      • پرنیا

        چقدری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • م

        بیرون زده

      • پرنیا

        مال من بیسترذه بد بیرونم زده

      • سمیه

        راس میگه
        منم عظله هام خیلی زیادن بیرون زدن
        والیبال و ژیمناستیک و بسکتبال و فوتبال هم که بری عظله هات اینقد بزرگ میشن دیگه
        مگه نه پرنیا جان

      • پرنیا

        بله

    • Elnaz

      منم همین طوریم ولی عاشق فیلم ترسناکم

      پاسخ ها

      • پرنیا

        ویییییییییییییییییییی
        نگو

      • نازنین

        آخ دقیقا!! عاشق فیلم ترسناک و شهربازی و هیجان ! و به شدت هم لطیف هستم و شعر هم میگم حتی

      • پرنیا

        خب منم ازشهربازی و هیجان خوشم میاد ولی نه فیلم ترسناک
        من بهترین انشاء نویس تو کلاسمون هستممممممممم

    • سعید

      سلام وعرض قبولي طاعات خدمت شما مدیر یا مدیران سایت.عزيزان! بزرگواران!از شما خواهشي کرده بودم،چرا جواب نميدهيد؟

      پاسخ ها

      • پرنیا

        خواهشت چی بود عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • عباس خدای احساس

      منم به شدت احساساتیم ولی خواب خیلی تلاش کردم تامقدارزیادی ازاحساساتم را ضعیف تر کردم اما هنوزم باآدم های عادی فرسنگ هافاصله دارم واقعا سخته مخصوصا هنگامی که باحس کمال طلبی و استرس واضطراب همراه باشه ودرآخرباید عرض کنم عاشق همه احساساتیام ای کاش دنیا پرازامثال ما بشه تاگلستان بشه.

      پاسخ ها

      • سعید

        برادر من! ایراد احساسی بودن چیه؟چرا تلاش میکنی به یک آدم "عادی"تبدیل شوی؟خاص بودن چیز بدیه؟ عجیبه که آرزو داری دنیا پر از امثال ما بشه تا گلستان شود،ولی خودتو داری تبدیل به یه آدم عادی میکنی!
        یاللعجب!

    • سعید منتظرجواب مدیر

      عزيزان! بزرگواران!از شما خواهشي کرده بودم،چرا جواب نميدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییيد؟

      پاسخ ها

      • پرنیا

        چه خواهشی کرده بودی گلم من مدیر سایت نیستم ولی شایدددددددددددددددد بتونم کمکت کنم گلم

      • پرنیا

        بگو دیگه شاید بتونم جواب بدم آقا سعید

    • طاهره

      من هم شدیدا احساساتی ام و همین باعث شده که نتونم با آدمای معمولی کنار بیام
      به این خاطر تنها موندم
      و واقعا خسته شدم ازینکه احساسمو کسی نمیفهمه

      پاسخ ها

      • پرنیا

        عزیز دالم من حرفتو خودتو کاملا درک می کنم چون مث خودتم

      • پرنیا

        اکه میشه یکی به منم کمک کنه من 12 سالمه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • سعید

      طاهره خانم!منهم تازه شخصیت واقعی ام رو شناختم.باید از این سایت ممنون باشم که جلوی اشتباه فاحش منو گرفت.نزدیک بود خودمو قانع کنم که با شخصی ازدواج کنم که شخصیتش ضد من باشه(یه مزخرفاتی هست که این رو میگن که باکسی ازدواج کن که باهات فرق داشته باشه وتکمیلت کنه!). اشکالی نداره که شماره ایمیلم رو از طریق مدیر سایت براتون بفرستم تا با هم تبادل نظر داشته باشیم؟لطفا اعلام کنید.

    • سروش

      چی بگم احساسات احساسات ، عادم احساس یو باید

      پاسخ ها

      • پرنیا

        آدم احساساتی رو باید چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ایوب

      عزیزان کاربر!اگه خواهش من را در بالای نظرات دیدید و شرایط منو دارین،لطفا اعلام کنین.من هنوز کسی را پیدا نکرده ام.

    • ایوب

      جهت یادآوری:
      ضمن سلام به افرادی که نظر داده اند،باید بگم که این یک پاسخ نیست.خواستم اینجا بنویسم که سریعتر دیده بشه.یک خواهشی داشتم از خانمهای مجرد زیر30سال حساسی که نظر داده اند.چنانچه تمایل به ازدواج با یک پسر حساس دارید،لطف کنید اینجا به من اعلام کنید.من هر روز مراجعه میکنم ببینم فرد مورد نظرم را پیداکرده ام یا خیر؟قطعا پس از پیداکردنش نیاز به دیدارهای مکرر وراستی آزمایی و بررسی خانواده ها هست.باید بدونید که من میخوام این قانون رو دور بزنم که هر فرد احساسی یه همسر بی عاطفه داره.

    • Masoud

      سلام و عرض خسته نباشد واقعا جالب بود جا خوردم چون فکر نمیکردم کسی اینا رو بدونه نکات بسیار خوبی رو عنوان کردید منم همین طوری هستم نوشته مو شکافانه ای بود

      پاسخ ها

      • ایوب

        آفا مسعود عزیزم!تو زن گرفتن خیلی احتیاط کن وخوب چشم وگوشتو باز کن ومواظب باش مبادا یه دختر بی احساس بگیری که اونقد از زن گرفتن پشیمون میشی که اگه نتونی طلاقش بدی واز شرش خودتو خلاص کنی،حاضری خودکشی کنی تا از این ماده دیو خودتو راحت کنی!من اونایی که احساسی اند و زن سنگدل دارن رو میبینم وعبرت میگیرم.شما دیگه راهشون رو نرین!

    • حسین

      منم خیلی اشکم لب مشکمه خیلی راحت گریم درمیاد وسخت بند میاد

      پاسخ ها

      • ایوب

        حسین اقای عزیزم!تو زن گرفتن خیلی احتیاط کن وخوب چشم وگوشتو باز کن ومواظب باش مبادا یه دختر بی احساس بگیری که اونقد از زن گرفتن پشیمون میشی که اگه نتونی طلاقش بدی واز شرش خودتو خلاص کنی،حاضری خودکشی کنی تا از این ماده دیو خودتو راحت کنی!من اونایی که احساسی اند و زن سنگدل دارن رو میبینم وعبرت میگیرم.شما دیگه راهشون رو نرین!

    • بدون نام

      من تمام این موارد رو دارم اینجور اشخاص آدمای واقعا خوبی هستن ولی در معرض سوء استفاده های احساسی زیادی هستن متاسفانه

    • سمانه

      شاید احساساتی بودن خوب باشه ولی توی این جامعه مجبوریم خودمون را با شرایط وفق بدیم وبهتر بگم احساسات خودمون رو سرکوب کنیم .منم خیلی احساساتی بودم ولی از یکجا وبعداز یک تجربه تصمیم گرفتم آدم دیگه ای بشم و با اطرافیانم مثل خودشون رفتار کنم و زیاد خودم رو درگیر نکنم و اول خودم رو نظر بگیرم

    • پودولفسکی

      سلام دوستان نظراتتون رو بر حسب اتفاق خواندم و خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم اینکه من هم خیلی احساساتی هستم و در خانواده ای به شدت عصبی و با شرایط اقتصادی واقعا پایین به دنیا اومدم خواستم یه چیزی بگم اونم اینکه ادم های احساساتی در هر موقعیت اجتماعی همدیگرو خیلی درک میکنن و این باعث قوت قلب منه ولی اینکه خیلیا مثل من فکر نمی کنن منو عذاب میده امید وارم همیشه لبتون خندون باشه و اینم بگم معمولا ماهی یکی دوبار اونم مدت نیم ساعت بیرون میرم شایدم کمتر مثلا دوسه ماه یک بار چون هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ روانی مشکل دارم

    • پودولفسکی

      سلام دوستان نظراتتون رو بر حسب اتفاق خواندم و خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم اینکه من هم خیلی احساساتی هستم و در خانواده ای به شدت عصبی و با شرایط اقتصادی واقعا پایین به دنیا اومدم خواستم یه چیزی بگم اونم اینکه ادم های احساساتی در هر موقعیت اجتماعی همدیگرو خیلی درک میکنن و این باعث قوت قلب منه ولی اینکه خیلیا مثل من فکر نمی کنن منو عذاب میده امید وارم همیشه لبتون خندون باشه و اینم بگم معمولا ماهی یکی دوبار اونم مدت نیم ساعت بیرون میرم شایدم کمتر مثلا دوسه ماه یک بار چون هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ روانی مشکل دارم

    • پودولفسکی

      سلام دوستان نظراتتون رو بر حسب اتفاق خواندم و خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم اینکه من هم خیلی احساساتی هستم و در خانواده ای به شدت عصبی و با شرایط اقتصادی واقعا پایین به دنیا اومدم خواستم یه چیزی بگم اونم اینکه ادم های احساساتی در هر موقعیت اجتماعی همدیگرو خیلی درک میکنن و این باعث قوت قلب منه ولی اینکه خیلیا مثل من فکر نمی کنن منو عذاب میده امید وارم همیشه لبتون خندون باشه و اینم بگم معمولا ماهی یکی دوبار اونم مدت نیم ساعت بیرون میرم شایدم کمتر مثلا دوسه ماه یک بار چون هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ روانی مشکل دارم

      پاسخ ها

      • ایوب

        پودولفسکی عزیز!اگه شریک زندگیتو مناسب انتخاب کنی وشبیه خودت باشه،هم مشکل مالیت حل میشه وهم روحیت.موفق باشی

    • پودولفسکی به ایوب

      شما ازدواج کردید؟

      پاسخ ها

      • ایوب به پودولفسکی

        خیر!مگه کمی بالاتر رونخوندین که آگهی برای زن گرفتنم نصب کردم؟اگه زن داشتم که کارم به جنون نمیکشید.مجردی هیچ خیری نداره ،به هر کسی میرسم میگه قبل از ازدواج هیچی نداشته،نه پول ونه آرامش روحی.شمام اگه همسر "مناسب"داشته باشید برمن درود میفرستین واگه بد داشته باشین لعنت!

      • پرنیا

        همسر داشتن خیلیم به من خیلی جاها دیم به خدااااااااااا

    • اردیبهشت

      بدم میاد که اینقدر احساساتیم ... حس میکنم خیلی ضعیفم که هر چی میشه گریه میکنم و زود میرم تو خودم... دارم سعی میکنم خودمو تغییر بدم ولی سخته... با خوندن نظراتتون متوجه شدم تنها من نیستم که احساسات داره بهم فشار میاره و چقدر بده که بعضیا خیلی راحت سواستفاده میکنن ...

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام.ببخشید شما آقا هستید یا خانم؟
        اگر خانم هستید نظراتم رو در بالا بخونید وجوابتون رو اعلام کنید.ممنون.

    • سعید

      سلام،من آدم احساسی هستم و وقتی یاد مادربزرگم که الان 13ساله فوت کرده میفتم،بخاطرش گریه ام میگیره.خیلی دوست داشتنی بود.جات تو بهشت باشه مادربزرگ جونم

      پاسخ ها

      • پرنیا

        عزیزدلم بنده کاملا شما را درک می کنم
        چون من وقتی که من نبودم دراین دنیا خاله ام فوت شد هنوزم حسرت دیدنشو دارم.

    • سعید

      این سعید با اون سعیدی که بالاست فرق داره.من پرچم ایران دارم.در2خردادو8خرداد والبته بعدش هم نظر داده بودم.کسی نبود جوابم بده؟ایها الناسسسسسسسسسسسس!

      پاسخ ها

      • پرنیا

        سلام عزیزم الان سوالاتو جواب میدم

    • shima

      سلام من هم به شدت آدم احساساتیی هستم نصف عمرمو گریه کردم فکر کنم اگه اَشکایی که ریختمو بخوام جمع کنم ی دریا بشه باهاش درست کرد احساسات همیشه به قلبم فشار میاره همیشه تنهایی رو ترجیح میدم جاهای شلوغ که میرم احساس میکنم آدما با نگاهشون دارن منو میخورن تاریکی رو دوسدارم از نور زیاد بدم میاد از نگاه ادما میفهمم که چی توی دلشون هست و چی میخوان بگن انقد که خوبی کردمو بدی دیدم ترجیح دادم که همه رو از زندگیم حذف کنم و الان حتی یک دوست هم ندارم خیلی وقتا دچار افسردگی میشم اما همیشه خودم خودمو نجات میدم چون که هیچ کس نیست که درکم کنه و بخواد نجاتم بده ۲۵ سالمه و۶ ساله که ازدواج کردم اما دوس ندارم بچه داشته باشم همیشه تنهایی رو دوسدارم و هم این که همیشه به همسرم گلایه میکنم که درکم نمیکنه و دوسم نداره و از این بابت کلی غصه میخورم کلا خودمو دوسندارم احساساتی بودن فقط به ضرر ادمه

      پاسخ ها

      • ایوب

        من نمیدونم چرا هرچی با احساسه همسرش نمیفهمش.ولی من این قانونو دور میزنم حتی اگه50سالم بشه

    • پرنیا

      سلام من خیلی احساسی هستم و به حرکی میگم اینو باور نمکنه من برای آدمای دور و اطرافم خیلی کارا میکنم ولی اونا نادیده میگیرن من عاشق حیوونام یکی از دلیلاشم انقراضشونه من درمورد هر موصوعی با قلبم تصمیم میگیرم من 12 سالمه و تو 7 و 10 سالگی آسیب روحی بدی خوردم شایدمسخره بنظر بیاد ولی من تو 7سالگی یه عروس هلندی داشتم که یه سال پیشمون مونده بود ویه روز زیر صندلی موند ومرد و ما اونو تو باغچمون خاک کردیم وما چند روز بعد ازون اتفاق یه عروس هلندی دیگه خریدیم واون دختر بود مثل خودم و خواهر ندارم و 2 برادر بزرگ درحد دانشگاه دارم من عروس هلندیمو مثل خواهرم دونستم ولی یه روز که بالکنمون باز بود اون فرار کردو رفت شاید باورتون نشه ولی من قبل 7 سالگیم خیلی بچه ی قوی بودم ولی حالا همه ی اون خصوصیات رو دارم ولی هنوزم قوی هستم ولی تو کلاس والیبالم من سر زمین خیلی استرس برای زدن سرویس و اسپک و پنجه و ساعد دارم همش بخاطر این هستش که میترسم نکنه این حرکاتو بد بزنم درزم من تو کلمدرسمون بهترین قصه گو و انشا نویس هستم . ممنون

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام خانم پرنیا!
        منم خیلی پرنده دوست دارم.من خودم 9تا جوجه مرغ از تخم بیرون آوردم بدون مرغ!شاید باورت نشه ولی تخمها رو گذاشتم تو کارتن وبا لامپ گرمشون کردم وبا دماسنج دما رو کنترل کردم.از اون 9تاجوجه یکیشون هفته اول لای قفس گیر کرد وتلف شد.دلم بحالش سوخت.ازشون یه خروس در اومد وبقیه مرغ شدند.الان خواهراش 5ماهشونه وخودشون میخوان تخم بذارن!

      • پرنیا

        آخی خب بعدش چی شد؟

      • ایوب

        الان دارن با هامون زندگی میکنن. خروس که بموقعش میخونه ومرغها خیلی بزرگ شدند ولی هنوز تخم نمیذارن.

      • پرنیا

        آقای ایوب می دونید چرا تخم نمی زارن ؟
        احتمالا شما مرغ هارو زیاد پیش خروس نزاشتید اکگه اینطوریه بدونید باید اونارو باهم بزارید همه ی مرغارو پیش یه دونه خروس بالغ و پس از آن اون مرغی تخم گذاشت بدونید با او ن یکی خروس فلان ( خودتون منظورمو می می دونید) کرده و پس اون که مرغی رو دیدید که تخم گذاشت باید بغیه رو از حظور مرغی تو تخم گذاشته و خروسه ببرید کنار و 1 تا دو ماه صبر کنید تا جوجه ی خوشملتون از تخم مامان باباش بیرون بیاد ولی یادتون باشه در محلی تخم گذاشته شده ملافه ای که نمی خوان پهن کنید و هرگز به تخم و محل تخم گذاری پس از اون که ملافه ر و گذاشتید دست نزنید چون جالبه بدونید که اگر به تخم و ملافه محل تخم گذاریشده کمی دست بزنید رشد جوجه در تخم متوقف خواهد شد.
        اگر بابت نگهداری و مسائل دیگر جوجه خوشگلتون ازمن سوالی دارید از بنده بپرسید من همشو میدونم شک نکنید چون من از وقتی که بچه بودم دارم کتاب علمی درمورد حیوانات می خونم
        می تونم کمکتون کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        کاربران محترم سایت اگر سوالی علمی درمورد حیوانات دارید من در خدمتتون هستم و فورا جواب خواهم داد منتظر سوال های گرمتون هستم
        باتشکر از همگی

    • ارزو

      احساسی بودن جز ضربه و اسیب روحی هیچی برای من نداشته و هیچ وقت کسی احساساتمو درک نکرد و همه به پای ضعیف بودن گذاشتن واقعا خسته ام

    • یکی

      منم ادم خیلی احساساتی هستم. با اینکه خیلی آدم دین دار و با ایمانی نیستم ولی همیشه تنها چیزی که خیلی برام مهم بوده این بوده که قلب کسی رو نشکنم حتی اگه قلب خودم هزار برابر شکسته شده باشه هیچوقت نمیتونستم از خودم دفاع کنم حتی اگه حق با من بوده باشه ولی دیگه تموم.. این همه سعی کردم با بقیه خوب باشم ولی دیگه از این به بعد سعی میکنم که احساساتم رو بکشم و تبدیل به آدمی بشم که اونا میخوان چون لیاقت نداشتن که باهاشون خوب باشم چون همش منو به چشم آدم ضعیف میدیدن.. هر جور که دلشون خواست باهام رفتار کردن و بهم ضربه زدن چون میدونستن آزارم به یه مورچه هم نمیرسه .. ولی دیگه میخوام عوض شم و واسه همیشه به این قضیه خاتمه بدم و برای همیشه از این همه نادیده شدن و توهین و بی احترامی راحت بشم دیگه اجازه نمیدم کسی قلبمو بشکنه چون ایندفه قلبمو از جنس سنگ ساختم

      پاسخ ها

      • ایوب

        خانم یا آقای عزیز!لطفا اینکارو با خودت نکن!اگر اطرافیانت تو رودرک نمیکنن،اشکال از اونهاست نه قلب تو.اگه رفتار اونها باهات غلطه وتورو آزار میده،پس چرا میخوای یکی مثل اونها بشی؟نمیترسی یه روز دل یکی مثل خودتو بشکنی؟ واگه رفتارشون خوبه پس چرا گله از برخوردشون میکنی؟
        این راهش نیست عزیز!باید بدونی امثال ما زیادند،ولی خودمون خودمون را ناچیز بحساب میاریم.باید دست بدست هم بدیم تا دنیا جای بهتری بشه.شاید فکرمیکنی دارم مایوسانه مشتم رو گره میکنم وشعارشو میدم،ولی اینوبدون که من برای رسیدن به اینخواسته(که خواسته خدا هم هست)همیشه تلاش میکنم.من هرگز احساسامو لگد مال نمیکنم چون برای خودم ارزش قائلم

    • پرنیا

      سلام آقای ایوب عزیز
      به نظرم شما باید من رو درک کرده باشید چون یه همچین اتفاقی برا خودتونم افتاده
      دوستان عزیز هرکسی میتونه به من یه راه حلی نشون بده
      آخه من فقط 12 سالمه واینقدر احساساتی!
      هرچند دلیلشو یه بار نوشتم ولی قابل توجه شما آقای ایوب عزیزکه ما یک قناری چند هفته پیش خریده بودیم که جفتش که اونو می خواستیم بعدا بخریم هم از دوری مادش که خریده بودیم پرهای کل سرش ریخته بود و در آخر نره رو هم خریدیم.

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام پرنیا خانم! من به سن شما که بودم،حیوونای زیادی داشتیم که مرگشون رو دیدم. واونقدر مردن طبیعی رو دیدم واونقدر کشتن دیدم،بالاخره مرگ پدرمم دیدم. وقتی حیوونی میمرد یا کشته میشد من غصه میخوردم وافسرده میشدم. ولی مدتی بعد حالم خوب میشد چون زندگی ادامه داشت وچیزای شیرینی هم تو این زندگی بود که مرگ رو آدم کم کم فراموش میکرد.حتی غصه بابام رو دارم کم کم فراموش میکنم. نمیدونم چی بهت بگم ولی باید بدونیکه حیوونها هم میرن به دنیای دیگه وبه حسابشون رسیدگی میشه.ناراحت نباش که دیگه پیشت نیستن.اینجوری تحمل مرگشون راحت تر میشه برات.

      • پرنیا

        خوشحالم که منرو درک میکنید

      • نازنین

        سلام. منم از بچگی احساساتی بودم و از مرگ پرنده ها و ماهیا و همه چی ناراحت می شدم. سنجابم فرار کرد کلی گریه کردم. تا همین الان که ۲۵ سالمه اگه یه همستر یا یه ماهی کوجولومون بمیره کلی حالم گرفته میشه. اما بالاخره بزرگتر که میشی کم کم یاد میگیری بهتر احساست رو کنترل کنی و چیزایی که قبلا خیلی آزارت میداد کمتر ازارت بده. من از وقتی پدربزرگم فوت کرد دیگه برای بقیه کمتر گریه می کنم چون بدتر از اینا رو تجربه کردم.

      • پرنیا

        خانم نازنین گل سلام
        من اونقدری حیوونارو دوست دارم که وقتی قلب بابام رو فهمیدم می خوان یکشنبه ی هفته ی بعدی عمل کنن اونقدر ناراحت نشدم که برای مرگ اولین پرندم یعنی لی لی خدا بیامرزتش ناراحت نشدم انگار حیوونا منو تلسم کردن
        دوستان میدونم حرفام کمی مسقره بود ولی واقعیت داره

    • پرنیا

      سلام ببخشید که دوباره برگشتم!
      مامانم همین الان داشت می گفت که به خاطر اینکه یه نظری کرده بود می خواد سر یه گوسفند بیچاره رو بزنه یا همون قربونی کنه و من از این بابت خیلی ناراحت شدم اگه میشه شما بگید قربونی کردن یدونه حیوون بی زبون و بیچاره درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اصلا بیاید یه نظرسنجی کنیم که آیا اینکار که یدونه حیوون زبون بسته ی مظلوم رو به خاطر آرزوهای خودمون و عقایدمون قربونی کنیم، درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      ممنون .

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام پرنیا جان! بعضی وقتها ما آدمها فکر میکنیم که همونچیزیکه داریم میبینیم،همون فقط حقیقت هست .ولی چیزیکه میبینیم واقعیت هست نه حقیقت!حقیقت اینه که شاید حییونی که قربونی میشه واقعا درد نمیکشه وناراحت نمیشه.همونطوریکه وقتی توی اون دنیا از شهید سوال میکنن:تو که شهید شدی خیلی دردکشیدی؟میگه نه من فقط احساس کردم رقتم توی مه و یا اینکه خواب رفتم واصلا درد نکشیدم! عقاید آدم میتونه غلط یا درست باشه،وقربونی کردن واقعا کار غلطی نیست چون بالاخره بدن آدم به گوشت نیاز داره وباید برای تامین گوشت،حیوون رو کشت تابشه گوشتش رو خورد.امیدوارم هیچوقت دلت نشکنه وغصه نخوری

      • سارا

        سلام عزیزم من وگنم خیلی خوب احساساتت رو درک میکنم سعی کن راهتو انتخاب کنی قلب رئوف و مهربون هدیه خداست به تو اون حیوون بیچاره رو هم نجات بده که قربونی بیرحمی نشه همه وگنها احساساتی اند موفق باشی و خانواده و اطرافیانت رو هم تشویق به مهربونی با همه موجودات کن

      • ایوب به سارا

        سلام خانم!ضمن احترام به نظر شما و گیاهخوران عزیز،باید نکته ای رو عرض کنم که متاسفانه برخی مواد لازم برای بدن انسان از طریق گیاه به سختی تامین میشه،در حالیکه از منبع حیوانی بسادگی قابل تامین هست.و یک نکته دیگه اینکه آخرین پیامبر خدا گفته اند که:هرکس 40روزپشت سرهم گوشت بخورد سنگدل میشود وهرکس 40پشت سرهم گوشت نخورد بداخلاق میشود. من احساسی هستم ونمیتونم کشتن حیوون روببینم،ولی گیاهخواری مطلق بطوریکه حتی از لبنیات وتخم مرغ استفاده نشود رو نمیپذیرم. موفق باشین.

    • بدون نام

      دوستان سلام...در مورد گزینه 12 و 19 کسی هست بهم جواب بده؟
      من عاشق شدم ...یه روز حالم خوبه یه روزم بد می شم و از همه چیز متنفر میشم..نمیدونم چرا فقط یکم افسرده ام و زود رنج. طرف مقابلمم عین خودمه... شدیدا احساساتیه... چیکار کنم با این افکارم و ناراحتی هام که ناراحت میشم با یه چیز کوچیک و مسخره قید همه چیو میزنم و از همه چیز متنفر میشم عشقمو رابطمو خراب نکنم؟؟ خیلی کوچولو افسرده ام و مضطرب...به همراه ترس الکی از آینده... کمکم کنید مرسی

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام! خوش بحالتون که طرفتون هم مثل شما احساساتیه!ما که پیداش نکردیم. اینکه کمک میخواهید،باید عرض کنم چه نیازی به کمک هست؟طرفتون که شمارو درک میکنه پس مشکل کجاست؟ترس از آینده بیخود ترین کاریست که آدم میکنه.ماندن در گذشته وترس ازآینده ای که هنوز نیامده،باعث بدبختی انسان هست.بفکر حال باشید واحوال خوبتون با معشوق! نگران این خصوصیات اخلاقیتون هم نباشید چون غالبا آدمهای احساسی همین شکلی هستند. فقط یک نکته رو همیشه لحاظ کنین:وقتیکه ناراحت شدین لگد به همه چی نزنید چون بعد از مدت کوتاهی که آرام شدید دوباره میخواهید با طرفتون بگید وبخندید و زندگی کنید ،اونوقت مجبورین هی معذرت بخواهیدتا اون طرف رواز دست ندید. خوشبخت وموفق باشید.

      • نازنین

        خوش به حالت که با کسی که عاشقشی هستی. من که همیشه حسرت این رو داشتم. همیشه عشق یه طرفه سهم من بود. لطفا از آینده نترس! اگه الان خوبه پس در آینده هم خوب پیش میره ایشالا. اگه مشکل با هم زیاد دارین که بهتره به یه کارشناس مراجعه کنی که اصولی راهنمایی کنه.

    • سارا به برادر ایوب

      با سلام بنده بعنوان یه فرد بشدت احساساتی هر چه بیشتر مطالعه کردم بیشتر بر گیاهخواری خود مصمم شدم و هیچ دلیل علمی جهت اسیب به بدن وجود نداره و حتی اگر وجود هم داشته باشه من از همین جا اعلام میکنم ترجیح میدم بمیرم ولی جان هیچ حیوانی بخاطر سلامتی من از دست نره من هرگز نمی تونم چیزی بخورم که نمیتونم با چشم مردنش رو ببینم،شما هم موفق باشید

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام.البته یکی از بستگان من هم بیماریهایی داشت که مدتی "خام گیاهخواری"میکرد و حالش بهتر شد. من اعتقاد ندارم که به بدن آسیب میرسه بلکه بدن از مقداری از مواد مغذی مورد نیازش محروم میشه. من گوشتخواری رو رد میکنم و بدترین رژیم غذایی رو حیوان خواری میدونم.و البته امام اول شیعه گفتند:بدنهاتون رو قبرستون حیوانها نکنید...گمون کنم کلمه برادر رو برای تمسخر من بکار بردید.اگر اینطوره که شما بشدت احساسی نیستید چون منو ناراحت کردید با این طعنه ویه انسان رمانتیک دلش نمیاد دل دیگری رو درد بیاره با تمسخر وطعنه وکنایه. ولی من جاش شما وهیچکس دیگه رو ناراحت نخواهم کرد.

      • ایوب

        و اینهم باید بگم که منهم مثل شما نمیتونم از حیوانی بخورم که جلوی من کشته شده.منظورم این نیست که میتونم به صحنه سریریدن حیوون نگاه کنم خیر! منظورم اینه که اگر سر کوچه هم حیوانی بکشند یا مرغی، وصدایش بگوشم برسه،محاله تو دهان من بره.انگار گوشت آدم هست که میخورم.

    • پرنیا

      سلام آقای ایوب
      و
      خانم سارا
      می خوام بگم ...
      آقای ایوب این متن رو شما بخونید بعدی روهم خانم سارا
      آقای ایوب من کشته مرده ی حیوانات هستم و برای همین خیلی دوست دارم وقتی بزرگ شدم دامپزشک بشم این آرزو یا رویای من نیست بلکه هدفم است.
      تازه آقای ایوب من خودم گیاه خوارم البته نه گیاهخوار گروه A بلکه جز گروه گیاه خواران B هستم.
      حالا گیاه خواران گروه A و B چه هستند و چه تفاوتهایی باهم دارند؟
      ببخشید دو ستان عزیز ادامه ی مطلب را در زیر مشاهده نمایید!

    • پرنیا

      سلام می توانید ادامیه مظلب بالا در زیر مشاهده نمایید.
      گیاه خواران گروه اِی هیچگونه گوشتی نمی خورند و لبنیات وتخم مرغ هم نباید بخورند. اماگیاه خواران گروه بی 2 رو ز و نهایتا 3 روز در هفته می توانند گوشت بخورند و خوردن لبنیات و تخم مرغ هم برایشان آزاد است و پرو تئین بیشتری نسبت به گروه اِی دریافت می کنند.

      پاسخ ها

      • پرنیا

        عزیزان 2 روز نهایتا دوروزه ببخشید که اشتباهی نوشته بودم
        یایه رو ز یا 2روز بیشتر باشه میشین همه چیز خوار نه گیاه خوار

    • پرنیا

      دوستان عزیز من جز گیاه خواران گروه بی هستم
      خبر خوب درمورد بون گیاه خوار گروه بی اینکه هم حیوونای زبون بسته به خاطر ما کشته نمی شن و ما همچنان حامی حیواناتیم و گیاهخوار و هم پرو تئین لازم بدنمون رو دریافت می کنیم .
      آقای ایوب عزیز واقعا وقتی ماجرای فت شدن پدرتون رو شنیدنم خیلی ناراحت شدم .شما آدم پاک و سرزنده ای به نظر میاین و... در کل تسلیت می گم .
      آقای ایوب حتما مطلب بعدیمو بخونین.

    • پرنیا

      آقای ایوب دوست ندارم در این وضعیت آسیب پزیر زیاد بهاتون حرف بزنم(چون معتقدم باید کسانی رو که در این وضعیت قرار دارند چندسالی تو حال خودشون گذاشت) ولی اینو باید بگم که تقریبا تمام حرفاتون درسته

    • پرنیا

      خانم سارا بهتون پیشنهاد می کنم که جز گروه بی گیاه خواران باشید.

    • مریم

      کاش انقدر احساساتی و مهربون نبودم .دارم تو زندگیم ضربش و میخورم

      پاسخ ها

      • پرنیا

        سلام
        خانم مریم امکان نداره که کسی از خصوصیت خوب خودش ناراضی باشه
        حتما شما از احساساتی بودنتون به خوبی استفاده نمی کنید
        امید وارم شاد و سرزنده باشیدومنظور بنده را به ذرستی متوجه شده باشید.
        باتشکر از همگی

    • پرنیا

      سلامی دوباره به همگی
      می خوام یه نظر سنجی کنم.
      که هرکس فواید گوشت خواری و گیاه خواری رو از نظر خودش به شخصه بگه
      ممنون میشم از نظراتتون

      پاسخ ها

      • ابوب

        سلام.من گیاهخواری گروه ب رو مناسب میدونم(البته ظاهرا من همیشه گیاهخوار گروه ب بودم،چون گوشت زیاد نمیخورم!!!).من بیشتر حبوبات میخورم ولبنیات.از جویدن گوشت متنفرم. با تشکر

      • پرنیا

        چه خوب فقط از 2 روز خارج شه میشید همه چیز خاراااااااااااا و دیگه گیاه خوار نیستید

    • سارا

      با سلام آقای ایوب نخیر منظور خاصی نداشتم اگر چنین چیزی رو به شما متقل کرده عذرخواهی میکنم.

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام خانم.خوشحال شدم که منظور بدی نداشتید.متاسفانه مردم خیلی زود وغیرمنصفانه درباره هم قضاوت میکنند.خوشحال شدم که مثل بقیه نبودید وبهتر ازاونها بودید. امکان داره که از راه ایمیل با هم تبادل نظر کنیم؟اگر موافقید اطلاع بدید.ممنون

    • سارا به پرنیا خانم

      آفرین به شما خانم خدا شما رو خیلی دوست داشته که در این سن کم اینقدر فکرتون باز و درکتون بالاست ان شاء الله بهترین پزشک حیوانات بشید و در مورد گیاهخواری خوندن کتاب فواید گیاهخواری صادق هدایت و خام گیاهخواری آرشاویر دراوانسیان رو به همه دوستان توصیه میکنم و راجع به افزایش اطلاعات در این زمینه کانال بشقاب سبز رو دنبال میکنم خیلی کمک کننده است.

      پاسخ ها

      • پرنیا

        اول از همهخ سلام خیلی ممنون خانم سارا اتفاقا من می خواستم سوال کنم که همچین کتابی را کسی سراغ دارد یانه واقعا از شما به خاطر معرفی تون متشکرم

    • سارا

      عزیزان دل انتظار ما از افراد احساساتی و بویژه خانمها که همواره اذعان میکنند روحیات و عواطف لطیفی دارند بیشتره تو هر خانواده باید یه فرد احساسی باشه و همه رو به گیاهخواری و محبت به همه حیوانات تشویق کنه دست به دست هم بدیم و دنیا رو تغییر بدیم میگن نمیشه همه آدما وگن بشن چرا؟؟؟ چون نمیخوایم.

      پاسخ ها

      • پرنیا

        خانم شریف سارااگر برنامه ای برای حفاظت از حیوانات دارید من قطعا باشما همراهی میکنم و باهاتونم
        من در رشت حظور دارم وآدرس هم اگر خواستید عرض می کنم من برای حیوانات هرکاری می کنم من قطعا در برنامه های شما درموردحفاظت از حقوق حیوانات شرکت می کنم
        تردیدی وجود ندارد

      • پرنیا

        من در خانوادمون فردی که شما مد نظرتون هست هستم

      • پرنیا

        خانم سارا میشه جواب سوالم رو بدید؟
        برنامه ای جهت حفاظت و حمایت از حیوانات مد نظرتون می باشد؟
        بله یا خیر؟

      • پرنیا

        ممنون میشوم اگر پاسخ سوالم را بفرمایید

    • سارا

      بیایید با افکار نادرست مثل قربانی کردن مبارزه کنیم بیایید ثابت کنیم این اون دنیای مورد پسند ما نیست دنیای ما دنیاییه که همه موجودات در آرامش باشند و برای خودشون زندگی کنند و هیچ کسی حق نداشته باشه با خشونت و بیرحمی باهاشون رفتار کنه و حقوق حیوانات در ایران واقعا زیر پا گذاشته میشه خیلی خیلی معذرت میخوام طولانی شد.

      پاسخ ها

      • ایوب

        خانم با پیشنهاد من موافق بودید؟گفته بودم:امکان داره که از راه ایمیل با هم تبادل نظر کنیم؟اگر موافقید یا مخالفید اطلاع بدید.ممنون

      • ایوب

        خانم با پیشنهاد من موافقید؟ لطفا جوابی بدید بله یا خیر-ممنون

    • پرنیا

      با سلامی دوباره.
      آقای ایوب منظورتون از بقیه بنده بودم؟
      چرا آخه
      خیلی ناراحت شدم .
      واقعا فکر نمی کردم که شما...
      از شما انتظار نداشتم آقای ایوب!
      آقای ایوب قبول دارم که شاید زود قزاوت کرده باشم ولی اگر منظورتون من بودم واقعا و جدی میگم من هرگز از شما انتظار نداشتم
      منظورتون اینکه من...

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام پرنیا خانم! من هرگزززززززززززززززززززز منظورم شما و عزیزانیکه تو این صفحه نظر گذاشتند نبودید! منظورم انسانهای بی احساسی هست که حقوق همدیگه رو ضایع میکنن و درباره هم مرتب قضاوت میکنن. ببخشید که ناراحتت کردم عزیزم!

      • جواد

        خاخور جان ایقیه زود قیزاوت نیکنه دیگو

    • پرنیا

      آقای ایوب خواهشمیکنم
      ببخشید که درمورد شما اینقددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد زووووووود قزاوت کردم
      واقعا ببخشید آقای ایوب
      میدونستم که شما ازون آدما(منظورم احساسی های گل نیستااااااااااااا)نیستید.
      خیلی خوشحالم...
      آقای ایوب شما بااین مطلب بالایی منو بیشتر به نوشتن ومکالمه با شما و خانم شریف سارا و بقیه امید وار کردید
      من تا از مدرسه برگشتم نشستم پشت لبتاب و الان خیلیییییییییییییییییییی خوشحالم

      پاسخ ها

      • ایوب

        موفق باشی خانوم.ایشالا دل همه خوش باشه و لبخند به لب همه باشه

      • پرنیا

        باتشکر آقای ایوب
        شماچی؟
        برنامه ای جهت حفاظت از حیوانات در نظر دا رید؟
        من باهاتونممممممممممممممم

      • ایوب

        منم برنامه بخصوصی ندارم.فقط میتونم مردمو به گوشت خوردن کمتر تشویق کنم. یا اینکه نذارم کسی به حیوونها یا بالاتر از اونها آدمها ظلم بکنه. یا اینکه حیوان گرسنه ای دیدم ،یه چیزی بهش بدم.

      • پرنیا

        حیف

    • جوادبه پرنیا

      پرنیا خانم خاخور جان همشهریه خوبم چه شد که شما بهث حیواناته به وسطه بیاوردی؟

      پاسخ ها

      • پرنیا

        آقا جواد من عاشق حیوونام و موقع شناسوندن خودم به بغیه اونم نوشتم و بحث خوبمون به اینجا کشید و امیدوارم ادامه هم پیدا کنه
        متوجه شدید؟

    • پرنیا

      آقا جواد شما هم رشتی هستید؟

    • جوادبه پرنیا

      بله خاخور

    • پرنیا به جواد

      ای چه خوبببببببببببببببببببببببببببببب

    • پرنیا

      می خواهم از مدیر سایت خواهش کنم که جایی برنامه ای جهت حفاظت از حیوانات برگزار کند که تمام ما احساساتی ها به آنجا برویم تا به دور و اطرافیانمان ثابت کنیم که حیوانات هم حق زندگی دارند...

      پاسخ ها

      • پرنیا

        مدیر سایت خواهشا جواب بدید
        من برای اولین بار درخاستی ازشما کر دم وانتظار دارم جواب بدید
        لطفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

      • پرنیا

        مدیر سایت من سعید نیستما تحملم کمه بعد اون حالت احساساتیم میاد به جونما
        خواهشا مدیر سایت جواب بدهههههههههههههههههههه

    • پرنیا

      سلام به همگی!

    • پرنیا

      سلامی دوباره به همگی

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام پرنیا خانم.پرنیا از فر نیا گرفته شده.فرنیا، به معنای اصیل، دارای اجداد نیکو،دارای اصل و نسب هست. ولی من با شنیدن این اسم بلافاصله یاد پرنیان می افتم. پرنیان معنیش میشه نرم وحریر وابریشم صفت.خیلی زیباست

      • پرنیا

        آقای ایوب عزیز
        معنی اسم خوبمو از کجا می دونین
        خخخخخخخخخخخخخ
        ببخشید شوخی کردم
        معنی اسممو کاملا درست گفتید
        هرچند که از فرنیا گرفته نشده فقط شبیهشه و معناشون کاملا متفاوته ولی معنی اسمم با معنی اسم با معنی اسم پرنیان یکی هستش
        معنی اسمم ابریشم و حریر سفت و سخت نیست بلکه معنی اسمم پارچه و حریر نرم و ابریشمی هست باتشکر از شما
        شما خیلییییییییییییییییییییییییییییییی مهربونید آقای ایوب

      • پرنیا

        آقای ایوب معنی اسم شماهم فکر کنم میشه برگشت به سوی خدا و معروف به صبر و شکیبایی هست
        چه قشنگ
        زنده باشید بااین نام زیباتون

    • سارا

      سلام سارا جان نه برنامه خاصی ندارم فقط شبها به گربه های بیرون غذا میدم ببخشید بچه ها من امتحاناتم در پیشه یه مدتی نیستم آقای ایوب من قضاوتی نکردم خیر فرصت ندارم خیلی گرفتارم،همگی موفق باشید.

      پاسخ ها

      • سارا

        ببخشید اشتباه نوشتم پرنیا جان انقدر که حواسم پرته دوستان همگی شاد و لبتون خندون دعام کنید

      • ایوب

        من هر روز به این صفحه میام.امیدوارم نظرتون بعد از امتحاناتتون تغییر کنه. لطفا تغییر کرد خبر بدید. ممنون

      • پرنیا

        خانم سارا متن بعدی و بهدی ترشو بخونید خاهشا

      • پرنیا

        شما هم موفق باشید

    • پرنیا

      خانم سارا خب اگه در رشت یا در شهر های نزدیک آن هستید منم می تونم بیام به گربه ها غذا دهم؟
      هر چند که خودم هر روز به گربه های محلمون غذا می دم ولی خیلی دوست دارم که به گربه ها منطقه های دیگه هم کمک برسانم.

      پاسخ ها

      • ایوب

        پرنیا خانم! ظاهرا سر خانم سارا خیلی شلوغه چون امتحان داره. فکر کنم یه 10روز دیگه بتونی باهاش گفتگو رو ادامه بدی.الان مثل اینکه واقعا فرصت سرزدن به این صفحه رونداره

      • پرنیا

        مثبته جوابتون؟ من منتظرم راجع به نظر بالام خواهشا جواب بدید
        باتشکر

      • بدون نام

        چشم آقای ایوب

      • پرنیا

        چشم آقای ایوب

    • پرنیا

      دوستان میشه به سوالات و کامنت هام جواب بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پرنیا

      ببخشید مدیر سایت چرا منتشر نمی کنید(کامنتامو)؟
      من چیزی حاوی بی احترامی نوشتم؟
      خودتون بگیدددددددددددددددددددددددد

      پاسخ ها

      • ایوب

        پرنیا خانم! معمولا یه نظر روکه بخواد این سایت تاییدش کنه ومنتشرش کنه،یه روزی طول میکشه.ولی تعجب کردم که بالاتر شما تونستید با دو نفر چت هم بکنین.عجیبه!

      • پرنیا

        اتفاقا خودمم همینو موندم تاد می نوشتم نظرم 2 دقیقه بعد منتشر می شد
        !!!!!!!!!!!!!!!!!

    • پرنیا

      سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

    • پرنیا

      سلام

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام .بالاترنوشته بودی که تو مدارس دخترانه دیگه کسی گریه نمیکنه.درسته چون دارند دخترها رو تبدیل به پسر میکنن.از لباسشون بگیرتا طرز صحبت کردن تا اشتغال تا طرز فکرشون همش شده پسرانه وکسی هم بفکر نیست که به دخترها و اخلاق دخترانه ارزش قائل بشه.نتیجه اش این میشه که هویت جنسیتی جامعه بهم میخوره.ایشالا تو هرگز احساساتت رو سرکوب نکنی

      • پرنیا

        باتشکر آقا ایوب راستش من هر از گاهی که حوصلم سر میره میام تواین صفحه ذو به نظرهای اولیه جواب می دم و اون آقا که نوشته بود دخترا بهونه میگیرن میگن مادختریم احساساتی هستیم ولی ما پسرا چی؟
        والا اون حرف اون پسره خیلی به من بر خورد و دیدید که خانم سمیه هم بانظرات من موافق بودند و من واقعا از برخی رفتارات دخترانه بدم می آید
        مثل اینکه میگن دختر فقط باید بشینه خونه بچه داری خانه داری کنه وحجاب بزاره من واقعا با این ذتفکرات و نظیر آنها موافق نیستمممممممممممممممممممم

      • پرنیا

        برای همین من می خام ثابت کنم عظله در آوردن برای دخترا چیزی عادی هست ومن حجاب نمی زارمممممممممممممممممممممممممممممممممم و چیزایی که خودتون منظورمو می فهمیددددددددددددددددد و اگه اونارو بنویسم قطعا نظرم ثبت نخواهد شد

      • ایوب

        پرنیای عزیز!اشتباه از نظر"جواد"برداشت کردید!منظور اون آقا این نبود که دخترها فقط باید این کارها رو بکنن و اگه بهونه میگیرند به حساب احساسی بودنشون بذارین و ایرادشون رو نگیرین،بلکه منظورش این بود که پس پسرای احساسی باید چیکار کنند که همه ازشون توقع دارند سنگدل باشند وگریه نکنند واحساسشون رو سرکوب کنند؟ این دلنازکی رو باید به حساب احمقی شون بذارند؟بحساب ضعفشون بذارن؟به حساب ترسشون بذارن؟به چه بهونه ای پسرها هم میتونند احساسی باشند؟ ولی دخترها فقط به بهونه اینکه دخترند میتونند همه جور احساسشون رو تخلیه کنند. اصلا میتونن جیغ بزنن!...درباره حجاب هم فقط رضایت خدا برات مهم باشه نه شیطان!شیطان خیلی خوشش میاد دخترها بیحجاب باشند و پسرهارو تحریک کنند وبعدشو دیگه خودتون حدس میزنین. واینطور هم نیس که پسر بتونه بیحجاب بگرده واسه خودش،پسر هم نباید هر جورلباسی بپوشه وقانون داره لباس پوشیدن مردها.

      • ایوب

        و ضمنا بدونید که ارزش تربیت فرزندان خیلی زیاده. ابدا تربیت فرزند رودست کم نگیرین و بهش نگین:بچه داری!!!نقش مادرها خیلی خیلی در پیشرفت جامعه موثر هس.80درصد اخلاق بچه تحت تاثیر مادر هست

    • پرنیا

      همه خوبید؟
      چرا خبری ازتون نیست؟

      پاسخ ها

      • ایوب

        خانم جان! توی این صفحه معمولا هر چهار پهج روز یکبار یا حتی 2هفته یکبار،آدمها می اومدند و نظر میذاشتند چون آدمهای احساسی تعدادشون خیلی کمه متاسفانه.من تقریبا از اول امسال اومدم توی این صفحه و آمارشو دارم. ولی با حضور شما خواهر عزیزم،این صفحه انگاری طراوت وشادابی پیدا کرده ویه جون تازه ای گرفته. ایشالا همیشه با طراوت باشی خانوم!

      • پرنیا

        باتشکر آقا ایوب
        ممنون

      • پرنیا

        واقعا

    • مهدی

      صبر کنید یکمی گریه کنم بعد خب خخخخخ

      پاسخ ها

      • پرنیا

        عزیزم چرا گریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        گناه داری

      • پرنیا

        آقا مهدی گناه داری والا

    • پرنیا از دست مدیر سایت خسته شدهههههههههههههههههههه

      گل من
      سنبل من
      عشق من
      مهربون من
      عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
      مدیر سایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
      درخاستی کرده بودممممممممم جوابتون کووووووووووووووووووووووووووووووووووو

    • پرنیا

      سلام همه آنلاینید؟
      حوصلم سررفته از نظرتون چی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پرنیا

      سلام به همگی خوبین ؟؟
      کاش همه ی پیاما 2 دقیقه ای منتشر می شدننننننننننننننننننننننننننننن
      حیففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف

    • نازنین

      چت روم شد که !!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام. ببخشید خانم،چند نفر با نام "نازنین"در بالا نظر گذاشتند.کدوم نظرها مال شماست؟

      • پرنیا

        چرا چت روم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پرنیا

      ببخشید دوستای گل که یه روز نیومدم آخه اینترنتمون تموم شده بود
      دوباره برگشتمم

      پاسخ ها

      • ایوب

        خانم" نازنین"در بالا گفتند چت روم شده چون بین چند نفر داره نظرات ردوبدل میشه وارتباطی هم به مطلب این صفحه نداره واین صفحه شبیه چت روم شده.فکر کنم تبادل نظر از طریق ایمیل بهتر باشه.موافقید ایمیل بدیم؟.

      • سایناز

        میشه بامن تبادل نظر کنید آقای خوشتیپ ایوببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب؟؟؟

      • ایوب به خانم سایناز

        لطفا اول نظرتون رو درباره این مطلب این سایت بفرمایید،تا من بدونم بهمدیگه چقدر نزدیک هستیم. بعد من میگم تبادل نظر کنیم.با تشکر.

      • سایناز

        سلام آقای خوشتیپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
        من خیلی احساساتی ام و همه ی ویژگی های بالا رو دارم
        نظرتون درمورد ازداج بامن چیههههههههههههههههه؟؟؟؟
        منتظر نظرتون هستم

        راستی ازدواج که نکردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • ایوب

        اشتباه میکنید! شما ویژگیهای بالا رو ندارید! دلیلشو نمیتونم بگم،ولی مطمئنم که شما اون آدم احساسی نیستید(شاید حساس و زود جوش وعصبی باشید،ولی احساسی نیستید) با کمال معذرت اینو میگم.

      • سایناز

        آخه از کجامیدونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • ایوب

        خانم تشریف بیارید وبلاگم.اونجا بهتر میشه تبادل نظر کرد.نشانی وبلاگم اون پایین هست.اسمش هست:نوار و نوا

    • پرنیا می کند سلامی دوباره با نفسی تازه به همگی

      سلام دوستا سوالی درمورد حیوونا از بنده دارید؟
      من امروز تا ساعتن 5و نیم درخدمتتون هستم تابه والاتون جواب بدم.

    • پرنیا

      سلام دوستان گلللللللللللللللللللل

      پاسخ ها

      • ایوب

        موافقی ایمیل بدیم؟

      • پرنیا

        آقای ایوب خیلی دوست دارم ایمیل بدیم به هم ولی متأسفانه من ایمیل ندارم
        متأسفم آقای ایوب
        جز ایمیل راه دیگه ای برای تبادل نظر خصوصی هست؟
        اگه هست ازون راه من قطعا هستم شک نکنید

      • پرنیا

        آقا جواد بد متوجه شدید می خوام ایمیل بزنم ولی ندارم. خب چی کنم که ندارم؟
        اینا دلیل نمیشه من نخوام باایشون ایمیل بزنم
        فهمیدین چه گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • پرنیا

        دوستان سوالی درمورد حیوانات از من دارید؟

      • ایوب

        باشه. از مدیر سایت میخوام که شماره ایمیلمو براتون بفرسته.وقتی شماره منو فرستادند،برام ایمیل بفرستین

    • پرنیا منتظر سوال های گرم شما دوستان عزیز

      من فعلا هستما سوالی دارید در خدمتم تا ساعت 9 در خدمتتون هستم

    • پرنیا دلش تنگ شده واسه خانم سارا

      خانم سارا کی کامنت میزارین دلم برای حرفای گرم شما تنگ شدهههههههههههههههههههههههههه

    • پرنیا

      من هستم تابه سوالاتتون جواب دهم درمورد حیوانات هر سوالی هست بنده درخمتتون هستمممممم

    • سلام به همه

      همگی سلام همه سلام
      چرا کسی جواب نمیده؟
      دلم تنگ شده براتون

    • پرنیا

      آقای ایوب بنده فرمودم که ایمیل ندارم
      از کجا بیارم آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اَهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

      پاسخ ها

      • ایوب

        بقول شما:آووووو!!!! من تصور کردم گفتید:ایمیلتون روندارم. درست کردن جیمیل خیلی راحته که!

    • پرنیا می کند سلامی دوباره با نفسی تازه به همگی

      سلام آقای ایوب من نمی تونم ایمیل بسازم
      چون پدرم نمی زاره
      اگه از راه دیگری میتوانیم باهم صحبت کنیم من حتما هستم
      فقط تلفن و تلگرام نباشه
      ممنون

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام خانم.آفرین بر شما !همیشه بحرف پدر و مادرت گوش کن...بهترین راه تبادل نظر همین ایمیل بود. ولی تلفن وبرنامه های پیام رسان که واقعا آفت دارتد.پدرتون حق داره..درنظر دارم یه وبلاگ درست کنم.هروقت راهش انداختم خبر میدم شما هم تشریف بیارین..

      • پرنیا

        سلام می تونیم اونجاباهم تبادل نظر کنیم؟

      • ایوب

        سلام. بله.

      • پرنیا

        زمان وبلاگ نویسی تون؟

    • پرنیا ناراحته

      همه ازین صفحه رفتید؟

    • پرنیا

      آقا ایوب سر شما هم شلوغه؟
      حوصلم سر رفته بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • سارا بیشتر دلش تنگیده برا خانم دکتر پرنیا

      الهی قربونت برم فدات بشم عزیزم،سلام به روی ماهت،پرنیا خانم در مورد کمک به حیوانات ببینید در شهرتون پناهگاه حیوانات هست کمکشون کنید اگه نیست میتونید به سایر پناهگاه ها کمک کنید من به پناهگاه رسا ماهانه کمک میکنم میتونید فعالیتهاشونم دنبال کنید.

      پاسخ ها

      • پرنیا

        ممنون
        امتحاناتون تمام شد؟؟

    • ایوب

      نمیدونم چرا نظرها تایید نمیشه.امروزجمعه14دیماه97هست.ساعت22:19

    • ایوب

      نمیدونم چند نظر قبلی من کجارفت؟ولی عجیبه که نظر14دی من تاییدشد!نوشته بودم به وبلاگم سربزنید.اسمش هست نوار ونوا:navar-va-nava.blogfa.com

    • 2005

      وات د فاز ای ایوب دختر باز

      پاسخ ها

      • ایوب

        کافر همه را به کیش خود پندارد

      • پرنیا

        های
        ای اقا واقعا وژدانت اجازه ی توهین کردن به همچین انسان باشرفی رو میده؟؟؟؟؟؟؟

    • ایوب

      ادمین عزیز!لطف کن ونظرات حاوی توهین(مثل نظر همین فرد2005) رو منتشر نکن! مسئولیت حرفهای اهانت آمیز کامنت گذاران باشماست . بزرگوار دقت کن.

    • دانیال

      من سی و هفت سال سن دارم تمامه موارد رو دارم.از احساس متنفرم .احساساتی بودن یه لطفه هدا نیست .بلکم یه نفرینه .تمامه لذتهای دنیا از دستن رفت به خاطره احساساتی بودن .لعنت به خالقه احساس.باگرگ زندگی کردن فقط احساس یه ضعفه .

      پاسخ ها

      • ایوب

        عزیزم!اونقدر هم که فکر میکنی زندگیت سیاه نیست،حتما روشنایی هم پیدا میشه.من از زندگیت چیزی نمیدونم وقضاوتی هم از روی نظرت نمیکنم،ولی میخوام بدونیکه منم همینطور فکر میکردم.اما یه راه خوب رو انتخاب کردم که به کاری ختم شد که احساساتم رو له نمیکرد.حالااز احساسی بودنم ناراحت نیستم وخالق احساس رو ستایش میکنم و ممنونشم که منو با شعورتر ار بقیه آفرید.برات آرزوی بهترشدن رو دارم

    • هانیه

      وقتایی که سرت داد میزنن تو لال میشی فقط گریه میکنی !!!

    • امین

      با سلام وخسته نباشید از موضوع عالیتون
      من 2 تا از ویژگی های بالا رو ندارم و ادم کاملا احساسی هستم اما هیچوقت راحت گریه نمیکنم و اصا گریه نمیکنم در عوض خیلی شادم و با همه جور ادم کنار میام و سخت از کسی متنفر میشم و سخت هم از کسی خیلی خوشم میاد تصوراتم عالیه و ذهنمم شفافه از زندگیم خیلی راضیم و دید جالبی نسبت بهش دارم و همینطور عقاید جالبی.
      بسیار مطلب خوبی بود باز سپاس گذارم

    • نازنین

      من تمام این ویژگی ها رو دارم

      پاسخ ها

      • پرنیا

        پس باید خیلی احساساتی باشید

    • دختر

      درسته میگن ادمای حساس نبایدناراحت باشن چون خدااین مدلی افریدت ولی من خودم ی ادم حساسم زندگی کردن برام سخت شده ادمای ک اطرافم میبینم نمیتونن منودرک کنن واقعاعذاب اوره این ک نتونی دردودیگه تحمل کنی اصلاخوب نیست همیشه تنهابودن افسرده بودن. هیچ چیزی دیگه تواین دنیامخصوصاایران خوشحالت نمیکنه اینکه باکوچیکترین محبت اشک درمیاد بهت بخندن سخت بخدا.ظاهر ادمای احساسی جدیوتو هم رفتس ولی قلبشون خردوخاکشیره کاش احساسی نبودم چون احساس میکنم زندگی نمیکنم

    • پرنیا

      سلام به همه
      می دونم خیلی وقت بود که نبودم ولی متاسفم
      به هر حال سلام

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام پرنیا خانم. خوش اومدید. اون مشکلتون برطرف شد؟

      • پرنیا

        سلام آقای ایوب عزیز
        یادم نمی آید کدوم مشکل؟؟ من مشکلی نداشتم که
        راجع به چی؟

      • ایوب

        فکر کنم قبلا درباره عمل کردن یکی از اقوامتون چیزی گفته بودید

      • پرنیا

        بله پدرم بود
        قلبش رو عمل کردند
        خیلی خوب شده حالا
        حتی ازمنم سالم تر

    • پرنیا

      سلا م کسی نمی خواست جواب سلاممو بده؟
      انگاری زیادی از دستم ناراحتینا!
      دیگه وقتی بعد مدتی طولانی میام دلمو نشکونید دیگه...
      چندروزه که خیلی ناراحتم ...
      دلخری دارم
      از اونجایی که آدمی به شدت احساساتی ام زود ناراحتمیشم

      پاسخ ها

      • اسممو نمیگمممممم

        مگه تو کی اومده بودی؟
        آقا ایوب چیه هی جواب اینو میدین این معلوم نیست که کی اومده و الکی داره نمایش میده دلیلی نمیشه که شما به اعتاد کنین
        ازین آدما زیاد پیدا یشه ولی شما نباید گولشو بخورید که
        ولش کنین
        شما بچسبید به منن

      • ایوب

        جالبه!شما انتظار دارید پرنیا خانم رو ول کنم،وبه شما که حاضر نیستید حتی یه اسم الکی بذارید روی خودتون،بچسبم؟بفرض که این پرنیا اون پرنیا خانم ما نباشه،انصاف نیست که نو که آید به بازر کهنه شود دل آزار!

      • پرنیا دیگه واقعا عصبیه

        سلام کسی که حتی اسمتو نمیگی
        من از کس نخاستم که جواب من روبده و هرکی به یک درصدم که باشه اگه منو آدم حساب کرده باشه یه نظری درمورد من و نظراتم میده برای مثال خانم سارا و آقای ایوب
        تازه من نمایش هم نمیدم و نمی خوام کسی روهم گول بزنم
        لطفا بعضیا آدم باشننننننننننننن
        شاید 12 سال داشته باشم و دختر باشم ولی غرور وشخصیت دارم و دوست ندارم کسی منو بهونه ی خودش جلوه بده می فهمین؟؟؟؟؟؟؟

      • پریا

        سلام من از این مطلب خیلی خوشم اومده
        من همیشه گریه میکنم و ناراحتی ولم نمیکنه
        بیست و پنج سال دارم ولی همیشه مثل یه بچهی کوچیک گریه میکنم
        کاش یکی تواین دنیاباشه که منودرک کنه
        راستی خانم پرنیا منم مثل شما حیوانات رو خیلیییی دوست دارم
        با احترام با همه خدانگه دا و باتشکر از مدیر سایت

      • ایوب

        در وبلاگ من بر روی شما هم باز هست.تشریف بیارید خوشحال میشیم

      • بدون نام

        پرنیا خانم شما لطفاً حواست به بعضی آدمهای حیله گر و بی رحم باشه خصوصاً اینکه شما احساساتی هستین و سنتون کمه.

    • مهرناز

      شما کی اومدید اخه خانم پرنیا؟
      هیچ کس شمارو نمیشناسه
      خدایی کی این خانوم رو میشناسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پرنیا

      سلام
      خانم مهرناز
      چرا هیچکی من رو نمیشاسه؟؟؟
      من از خیلی قبل تر تو این جا بودم و فقط برای مدتی وقت اومن به اینجارو وقعا نداشتم و هزاربارهم عضر خواهی کردممممممممممم
      دوست ندارم کسی درمورد من شایعه پر کنه
      خانم سایناز بهتره بس کنی وگرنه بد میبینیییییییییییی

      پاسخ ها

      • ایوب

        پرنیا خانم وبلاگمو بالاخره درست کردمش. نشانی وبلاگمو کمی بالاتر نوشتم. بیایید خوشحال میشیم.

      • پرنیا

        متاسفم
        پدرم اجازه نمیده

      • ایوب

        آخه چرا؟ وبلاگ که مثل همین سایت هست.مثل کانالهای شبکه های اجتماعی نیست.برید حداقل یه نگاهی بندازید ببینید خوبه یا بد،اونوقت اگه خواستین نظر بدید.منهم اگر دوست داشتید نظرتون رو نمایش میدم،اگرم نخواستید بصورت خصوصی نظر میدید وکسی اون رو نمیبینه.حتی به پدرتون نشون بدید که کجا میخواهید برید. به هر حال هر جور میلتون هست

      • پرنیا

        اومدم و نظر میزارم

      • پرنیا

        آقای ایوب خیلی متن خوبی بود و نظر خصوصی هم براتون فرستادم اگر میشود در راهی که براتون توضیح دادم مرا یاری رسانید
        باتشکر

    • پرنیا بار دیگه ای برای محض اطلاع میگه...

      دوست ندارم کسی درمورد شایعه پردازی کنهههههههههه
      من همون پرنیای قبلی هستم و فکر میکنم اگر کسی باور نمیکنه به من مربوط نمیشه
      معذرت میخوام که کمی عصبی شدم ولی به خاطر موضوعی آسیب روحی دیدم و برای همین کمی کنترلم از دستم خارج شده
      خدانگه داررررر

    • پرنیا

      سلام به همه
      بازهم میگم اگر سال درمورد حیوانات دارید بنده در خدمتم

    • پرنیا

      نمی دونم چی بگم...

      پاسخ ها

      • ایوب

        پرنیا خانم!ممنون که بمن لطف دارید.ولی من اونقدر خودمو باسواد نمیدونم که کتاب کسی رو ویرایش(یا بقول شما تصحیح)کنم.البته از بسیاری جوانان ادبیاتم و زبان فارسی ام قویترست و در هنگام نگارش متون،غالبا ازمن خطایی سر نمی زند. بهترهست که کار تصحیح و ویرایش کتابتان را به شخصی در نزدیکیتون بسپارید. اگر هم اصرار دارید من اینکار را کنم،خب باشه چشم.موفق باشید

    • پرنیا خداحافظی میکنه از همه تاابد...

      آقای ایوب
      کمی درموردش فکر کردم و شاید شماتجربشو که کتابمو تصحیح کنید را نداشته باشید واقعا متاسفم
      آقای ایوب من از پاسخ هاو توجهات شما بسیا سپاسگذارم
      من باید بروم. زیرا خودم را برای معاشرت در این سایت و سنم را مناسب نمیدانم
      خانم سارا شماهم مهربان بودیدو خدانگهدار
      کسانی هم که درمورد من شایعه سازی میکردند یاد بگیرند که کار درستی نکردند
      من دراینجا مهربانی و سخاوتمندی را آموختم
      به هرحال خدانگهدار تاابد
      پرنیاسیف زاد حامی حیوانات و والیبالیست و نویسنده

    • یه احساسی

      واااای به امام زمان راس میگم کاملا دریت بود من تمام این ویژگی ها رو دارم تمامش رو حالا راه حلش چیه برای استانه صبر پایین . اصلا فک نمیردم کسی این ویژگی ها رو بدونه

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام. مقاله"
        من یک آدم احساساتی ام " رو از سایت بیتوته مطالعه کنید.بدردتون خیلی میخوره.موفق باشید

    • ایوب

      بس که صبر کردیم، صبر نیز به تنگ آمد!...کجاست آن بانویی که از آن منست؟

      پاسخ ها

      • زهرا

        سلام من 26 سال دارم
        نمیدونم نظرتون؟
        به هرحال منم احساساتیم و
        نظرتونو زود بگید:)

      • ایوب

        سلام زهرا خانم.بیایین وبلاگم.ادرسشو دارین؟

      • ایوب

        آدرسش بالاست.درتاریخ14:36 - 1397/10/15 نظر گذاشتم

      • زهرا

        دیدم
        مسقره بود
        من از ادبیات متنفرم:/
        ما اصلااااااااااااااااااااااااا
        باهم تفاهم نداریم تازه من از حضبولاهی ها هم متنفرم.
        اییییییییییییییییییی
        اه
        نه بابا شما باید با یه زن چادری...

      • ایوب

        کسیکه احساسی هست محاله از ادبیات متنفرباشه.لابد شما عصبی بودن و احساسی بودن رو یکی میدونید؟
        شما از من متنفری؟ولی من به تک تک انشانها عشق می ورزم.
        لازم نبود اینجا نظر بدی،تو وبلاگم که راحت تر بود.
        ضمنا من دنبال زن چادری نمیگردم. ...البته اگه با حجاب باشه که دیگه چه بهتر!

      • زهرا

        یه سوال
        شما تو وبلاگتون به نظر یکی پاسخ داده بودید که من باید به دلایلی عاشق شما میشدم
        آخر چرا؟
        مگه من چهره ی شمارو دیدم که درموردش بخوام قضاوت کنم؟
        آخه من مگه اخلاق شمارو به درستی میدونم؟
        عاشق شدن باید دلیل داشته باشه
        تازه این درست نیست که تو سایت های مختلف به دنبال یه همسر مناسب برا خودتون باشین.
        شما باید تو دانشگاه شخصیت مد نظرتون رو پیدا کنید و اینکه طرف مقابلتونم باید آدم درستی باشه و از طریق یه دو تا پیام نمیشه اعتما د کرد و احتمال اره که اون شمارو به دام بندازه.
        منظورمو متوجه اید که؟
        اصلا مثل همین خانم پرنیای دو رو دیگههههههههههههه

      • ایوب

        یه سوال نپرسیدید خانم وسه سوال بود!برای جواب گرفتن ،برید وبلاگم وسوالاتتون رو اونجا بپرسید تامفصل جواب بدم. ضمنا پرنیا خانم هر اخلاق بدی هم که داشته باشه فقط دورو نیست.بازهم بنده ای از بندگا ن خدارو قضاوت کردی،بدون اینکه ذره ای بشناسیش!!!!

    • پرنیا

      چیه من رفتم دیگه کسی نظر نمیزاره؟
      خخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • ایوب

        چرا نذر میذارند،ولی دیر به دیر

      • پرنیا

        البته
        امیدوارم

    • پرنیا

      امیدوارم...

    • پرنیا

      چرا نظراتم ثبت نمیه اینجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      بخدا الان اینو ثبت میکننا o.O

    • هانيه

      توي دنياي ماشيني و بي روح الان ادمايي مثل ما خيلي زجر ميكشن

      پاسخ ها

      • ایوب

        اگه شما افراد مشابه خودتون رو بتونین پیدا کنین،زندگیتون شیرین میشه

      • بدون نام

        کاملا باهات موافقم.ما فقط زجر میکشیم.من ک یه مدت طولانیه ک تصمیم گرفتم ارتباطمو با آدما تا حد امکان محدود کنم دیگه خشته شدم از اینکه همش از مهربون بودنم سوءاستفاده کنن یا از زودباور بودنم .از روی قصد چون میدونن انعطاف پذیرم چیزایی بهم میگن ک اصلن حقیقت نداره و ناراحتم میکنن.مخصوصن اگه باهوش باشی یا زیبا یا هر ویژگی خاصی ک
        بقیه ندارن داشته باشی وباعث حسادتشون بشی این ویژگی احساساتی بودن فاجعه ست اونا دقیقن از روی حالت چهره ت میتونن بفهمن بیشتر روی چی حساسی و همون نقطه ضعفت رو میگیرن و باهاش داغونت میکنن.

      • ایوب

        همونطوریکه نوشتم باید افراد مشابه خودتون رو پیدا کنین

    • هانيه

      شايد اما همچين اتفاقي احتمالش يك در هزاره

      پاسخ ها

      • ایوب

        ولی ارزش تلاش کردنو داره...ممکنه به وبلاگم سربزنید؟

      • ایوب

        خانم من چه کمکی ازم برمیاد؟

      • رضا

        خاک بر سرت آقا ایوب

      • ایوب

        ارزش جواب نداری رضا

    • هانيه

      دلم خيلي گرفته

      پاسخ ها

      • ایوب

        به وبلاگم سربزنید.یک راه ارتباطی مشخص کنید

    • سعید

      من همه اینا رو دارم متاسفانه

    • ایوب

      ای خدا! ظاهرا کسیو واسه من نیافریدی

      پاسخ ها

      • مرضیه

        سلام

      • ایوب

        اگه منظورتون منم که: سلام

      • مرضیه

        آدرس وبتون؟

      • ایوب

        اسمش هست نوار و نوا

    • مبی

      بنظرم احساسی ها واقعا بد بختن چون همه هر بلایی بخوان سرشون میارن مخصوصا تواین روزگار

      پاسخ ها

      • ایوب

        باید افراد مشابه خودتون رو پیدا کنین

    • ایوب

      یادآوری:
      خانمهای بشدت احساساتی لطفا توجه کنند.بنده دنبال یه دختر احساساتی برای ازدواج میگردم.لطف کنید یا همینجا یا توی وبلاگم اعلام آمادگی کنین...خودم یک پسر احساساتی هستم وبه هیچ وجه قصد ندارم یه همسر بی احساس داشته باشم..ممنون

      پاسخ ها

      • رویا

        وبلاگتون روپیدانکردم اقا

      • رویا

        من افسانه ای ازاحساسات وعواطف هستم من باید با شما صحبت کنم مدیر سایت تورو خدا لطفا بهت التماس میکنم بذار پیاممو برای پاسخ به جناب اقای ایوب

      • ایوب

        لطف کنید توی گوگل وبلاگمو سرج کنید.منتظرتونم

      • ایوب

        خانم وقتیکه تو گوگل وبلاگمو سرچ میکنید باید بین نوار و نوا فاصله بذارین

    • رویا

      من باید باشما اقای ایوب حرف بزنم لطفا لطفا بگین چطور پیداتون کنم خواهش میکنم مدیر سایت نظرمو سانسورنکنین

      پاسخ ها

      • ایوب

        تو گوگل بنویسید وبلاگ نوار و نوا ....یا اینکه برید بلاگفا و توش وبلاگمو سرچ کنید.منتظرتونم

      • ایوب

        خانم رویا وقتیکه برای سرچ وبلاگم تایپ میکنین، باید بین کلمه نوا وکلمه نوا فاصله بندازین.اینجوری: وبلاگ نوار و نوا

    • ایوب

      سلام خانم رویا. وبلاگم هست نوار و نوا .با سرچ در گوگل پیدا میشه.کافیه بنویسید:وبلاگ نوار ونوا....منتظرتونم

    • سلام

      تو کامنتا به کلیشه ی جالبی را دیدم فقط می خواستم بگم فکر نکنید اگه دخترید باید احساساتی باشین یا اگه پسرید نباید احساساتی باشید خخخخخخخ من به همه به طور کلی توصیه می کنم میانه رو باشید

    • پوریا

      سلام
      من پسری هستم ۲۰سالمه رفیقام همشون خون سرد بی عاطفه هستن منم به شدت بدجوراحساساسی هستم وقتی که یه آهنگ ملایم سوزناک گوش میکنم گریه ام میگیره یا حتی ببین یه کارتن خواب جای خواب نداره یاحیوانی که وسط خیابون پهن شده اینارو میبینم میزنم زیر گریه خیلیا بااحساساتم بازی کردن شکستم داغون شدم تنها شدم ۸ساله کسیرو ندیدم از همه آدما بیزارم متنفرم بادیدنشون ترس تو وجودم حس میکنم دوست تام همه بهم میگن مثل بچه های ولی واقعا ازاین که احساسات هستم متنفرم

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام پوریای عزیزم..
        مثل خودم هستی. نباید از احساسی بودنت شرمنده باشی یا احساس کنی مشکلی داری.این یه مدل شخصیته که ماها داریم و همیشه انسانهای خاصی این مدلی آفریده میشن. باید کلی بخودت افتخا ر کنی که بهترازبقیه فکر میکنی...به وبلاگم بیا. اونجا حرفهای زیادی هست که باید بهت بزنم. منتظرتم.

      • حسام

        مشکل بزرگت میدونی چیه؟؟؟؟؟وجدانت
        وجدانت به شدت بالاس اگر این مسائل رو تو بیست سالگی درک میکنی بهت قول شرف میدم سی سالگی برسی چشمت رو به روی همه دنیا میبندی علتشم اینه این دنیا پر شده از ادم مزخرف و ساده نگر تو بین این ادما نمیتونی زندگی کنی یا باید مثل خودشون بشی که نمیتونی یا باید ازشون دوری کنی که بازم نمیتونی تا ابد تنها زندگی کنی ولی یک راه هست کمکت میکنه بهت میگم کاری که من همیشه میکردم وقتی پانزده سالم بود تا الان که سی و دو سالمه
        در حد توانت به همه اینها کمک کن اگر انسان فقیر دیدی در حد توانت کمک کن اگر حیوون گرسته دیدی کمکش کن خدا کنار همون فقیر و همون حیوون گرسنه نشسته داره رفتارت رو میبینه بدون تردید کمک کن و اینکه سعی کن تو زندگیت به جایی برسی که بتونی به همه کمک کنی تو به رفتارهای بقیه دوستات نگاه نکن یک روزگاری میرسه که چه بخوای چه نخوای همه ادمها تنها میشن اون زمان که برسه گذشته رو مرور خواهی کرد برای هر کار خوبی که کردی یک لبخند خواهی زد و اونجا میفهمی که عمرت برخلاف ادمای سنگدل و بی تفاوت هدر نرفته اونجاس که تو اوج تنهایی خدا به دادت میرسه این حرفها درکش واسه خیلیا سخته در واقع درک نمیکنن اما ادمی مثل تو وجدان قوی داره و درک میکنه منم مثل تو بودم و هستم و خواهم بود این خصلت بسیار بزرگیه که یک انسان میتونه داشته باشه برترین انسانهای دنیا رو نگاه کنی به بشریت کمک کردن بدترینشون هم به تمام دنیا ستم کردن شرافت چیزیه که هرکسی نداره ولی تو داری خوشحال باش تو دنیایی زندگی میکنی و تو زمانه ای هستی که همه نمیتونن شرافت داشته باشن ولی این دلرحمی رو خدا به تو داده که راهت رو از بقیه ادمای منفور جدا کنی اونهایی که بهت میگن مثل بچه ها هستی خودشون بچه هستن انسانیت و شرافت به این حرفها نیست خیلیا رو دیدم که تو پیری و در حال مرگ اعتراف کردن ای کاش تو زندگیشون لبخند به لب بقیه میاوردن ولی دیگه دیر بوده زمان تموم شده بوده کسانی رو میشناسم بیست ساله مردن و دور از جون مثل تو زندگی کردن و هنوز وقتی اسمشون میاد اشک همه در میاد چون این ادما فقط یک چهره مظلوم و دنیایی از خوبی بجا گذاشتن و رقتن به خودت افتخار کن عین من که به خودم افتخار میکنم و هیچ وقت سرت رو جلوی کسی خم نکن جز خدا دست همه رو بگیر و به همه کمک کن بذار ازت اسم و نامی یادگار بمونه شک نکن در اینده همین احساست دستت رو تو تنهایی میگیره و نجاتت میده سنگدل بودن هنر نیست مرد بودن هنره که خیلیا ندارن مرد بودن به گردن کلفت نیست به شرافت و وجدانه که داری میبینی دورت اکثریت ندارن پزشکی رو میشناسم که متخصص مغز هست و بعد از بیست سال هنوز خونه نداره علتش قلبشه که نمیتونه از همه پول بگیره این بنده خدا الان اگر سرشو بذاره زمین بمیره قول مبدم تمام ایران واسش اشک بریزن پس ایشون هم فهمیده که همه چی تو این دنیا خلاصه نمیشه دلسوزی چیزیه که همه بهش نمیرسن غشر خاصی هستن که این حالت رو دارن اگر خواستی خودتو بدبخت فرض کنی یاد پیامبرها بیفت اونها هم اینطوری بودن ولی همشون الان جایی هستن که هیچ انسان دیگه ای بهش نمیرسه
        سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
        مرده ان است که نامش به نکویی نبرند
        موفق باشی

    • احساسی بدبخت

      خیلی بده از یه چیزی ناراحت باشی و همسرت کنارت خرخر کنه بدون اینکه فک کنه چرا مثل همیشه نازم نمیکنه و تو هم بیایی تو گوشی تا یکم آروم شی

    • امیر حسین

      سلام حرف دل من رو نوشتید، هم نویسنده پست اصلی و هم دوستانی که نظر دادن! دوستان من وقتی میام اینترنت خیلی حالم بهتر میشه چون تقریبا از آدم ها خوشم نمیاد. نه اینکه آدم هارو دوست نداشته باشم ها! اتفاقا خیلی هم دوسشون دارم ولی به دلیل وابستگی زیاد و احساست شدید ازشون دوری میکنم که بهشون وابسته نشم. اینطوری فک کنم راحت ترم.

      پاسخ ها

      • ایوب

        درود برشما.

    • بدون نام

      دوستان عزیزم ، اگر همه انسان ها انقدر با احساس بودند دنیا خیلی قشنگ تر میشد.
      هیچوقت از اینکه احساساتی هستید چون ضربه میخورید ناراحت نباشید مشکل از شما نیست بلکه مشکل از دیگرانه که انقدر بی رحم هستن که راحت دلها رو میشکنن.
      خوب آدم رو اذیت میکنند و تا یک حرف میزنی میزارن میرن!
      کسایی که اعتماد و احساس ندارند از زندگی خوب محروم هستن خوشحال باشید که این خصوصیات خوب رو خداوند بهتون داده و باعث شده دنیا با شما قشنگ تر بشه.

      پاسخ ها

      • ایوب

        دقیقا

    • بدون نام

      ایوب خان! خوشت میاد از نصیحت کردن؟؟؟
      هی هرکی نظر میزاره تو عم باید ازونور یه چرتی بگی دیگه
      خسته نشدی از این مظلوم بازیات؟ تو وبلاگتم طوری حرف میزنی که دوست داری آدم دلش واست بسوزه خب اگه یکی ولت کرده چرا اینو همه جا جار میزنی آخه؟ یکمی منطقی باش آخه مظلوم بازیاتو بزار کنار!

      پاسخ ها

      • ایوب

        1-نصیحت؟ اینکه چند جمله برای همدردی با همفکرم نوشتم نصیحت بود؟ تازه مگه نصیحت جرمه؟
        من تو جوابهاییکه نوشتم "چرت" ندیدم. اینطور نوشتن درست نیست. ادب داشته باشید-2
        3-وبلاگ من جای حرفهای دل من هست. درددل کردن با آدمهایی که نه میشناسم و نه میبینم و نه صداشون رو میشنوم. حرفهای دلم برای خواندن کسی و دلسوزی برای من نیست.
        4-حرفهای خصوصی جاش محل عمومی ای مثل این سایت نیست. حداقل تو وبلاگم مینوشتید
        5-اینکه کسی به شما توهینی تو وبلاگتون کرده بمن ربطی نداره که بخاطرش از شما توهین بشنوم.

    • پرنیا

      آقا ایوب تازه فهمیدم شما چه آدمی هستید.....

      پاسخ ها

      • ایوب

        اشتباه میکنید. حتی دوستیکه 20 ساله بامن دوسته هم منو نشناخت.اونوقت شما چجوری منو شناختید؟

      • پرنیا

        معذرت میخوام که این رو میگم اما باید بگم!
        یک آدم احساساتی این خصوصیت رو نداره ها...

      • ایوب

        خواهش میکنم . ولی چرا معذرت؟ شما که حرف بدی نزدید...
        ضمنا مگه از من چی میدونید که این نظرو درباره من دارین؟

    • ایوب

      من هنوز منتظرم. کسی نبود؟

    • بدون نام

      ایوب خان منطقی بودن مال همه نیست درکت می کنم!
      همه که واقع بین و با عقل نیستن اشکال نداره خودتو اذیت نکن!
      من خیلی با ادب تر از بعضیا نوشتم و رفتارای شما آدم رو خیلی عصبی میکنه و هر کسی هم بود امکان داشت که بیاد این حرفو بزنه منتهی کسی حوصله ی حرف زدن باشما رو نداره واسه همینم هستش که دیگه به نصیحتاااتت جواب نمیدن نمیدونم چرا اینو تاحالا نفهمیدی... ی سوال ببخشید اما شما انگار یه مشکلی داری من کجای مطلبم گفتم وب دارم؟نمیدونم خودتو خیلی مهم فرض کردی!

      پاسخ ها

      • ایوب

        راست میگی. من منطق ندارم. وگرنه آدم بی نام و هویت که نباید باهاش بحث کرد.

      • حسام

        مشکل ما ایرانیا دقیقا همینجاس که محترمانه به هم توهین میکنیم متنی که نوشتی رو بخون این بنده خدا از نفهمی زیاد ادما داره میگه که از قسمت اخر حرف شما هم میشه فهمید جزو همون دسته هستی من تمام نظراتشو خوندم کسانیکه جوابشو دادن یا ندادن مهم نیست مهم اونجاست که وقتشو برای کسانی داره تلف میکنه که در اخر متهمش میکنن به خودتو خیلی مهم فرض کردی.....نه دیدیش نه میشناسیش نه میدونی کیه و چند سالشه مشکل شماها دقیقا همینجاس اگر مدیر ناسا بیاد بهتون فحش بده جذابه ولی یک ادم معمولی بیاد نظری بده متهم میشه به نفهمی
        جواب سنگینی بهت داد ولی متوجه نشدی تو یک خط بی عقل بودنت رو بهت ثابت کرد و رفت ایشون ادم مهمی نیست برای شما نیست برای خیلیا شاید باشه شما هم همینطور در کل بهت بگم انسان موجود مهمی نیست این هم که اشرف مخلوقاته برای گاو و خر و بز اشرف مخلوقاته تو جهانهای دیگه جایی نداره برای حرف زدن علمت رو ببر بالا متوجه حرف من میشی بیخودی هم به کسی نپر ایوب هم قول میده دیگه با عق کل
        های کشور بحث نکنه

      • بدون نام

        آقا حسام خواهشا تو بحثی که بهت مربوط نمیشه شرکت نکن!
        زود قضاوت کردی!
        من همههههه چیه ایوب رو میدونم
        شما هستی که چیزی نمیدونی خرت و پرت حرف میزنی یا من؟
        فکر کن بعدش حرف بزن.

    • حسام

      مشکل ادم های احساساتی اون قسمتی هست که نمیخوان طرف مقابل رو داغون کنن وگرنه به راحتی میتونن اغلب ادم های احساساتی میرن به دنبال فهمیدن دلایلی که عشق و محبت رو از بین برده اکثرشون ادمهای به شدت زرنگ و باهوشی هستن منتها بخاطر کوتاه اومدن های مکرر بقیه فکر میکنن با یک ادم ابله دارن حرف میزنن احساساتی ها همشون سیاستمداران بزرگی هستن ولی از نوع دل رحمش اگر قاضی بشن در حین قضاوت خودشون رو جای اون کسیکه محکوم شده میذارن و راحت میفهمن اشتباهش چی بوده

    • حسام

      ادمهای احساسی نمیخوان دل بشکنن نمیخوان شخصیت خورد کنن نمیخوان اشک در بیارن و در تمام مدت طول عمر خودشون رو موقع قضاوت بجای طرف مقابل میذارن برای همین همیشه سکوت میکنن و وقتی خودشون از زندگی سیر شدن و با تمام مشکلاتشون برای شما دلسوزی میکنن و بهترین راه حل ها رو جلوی شما میذارن و با خودشون این تصور رو دارن که اگر این فرد نجات پیدا کنه لبخند خدا رو حس میکنن این به ادم احساسی قوت قلب میده ادم احساسی رو سر هر کاری بذارید بهترینه

    • حسام

      احساساتی رو قاضی کنی با دل رحمی حکم میده وکیل باشه بخاطر پول و جیب خودش طرفداری موکل خودش رو نمیکنه بلکه اگر حس کنه موکلش مقصر هست کنار میکشه رئیس جمهور باشه لحظه لحظه فکر میکنه که چطوری مردمش رو خوشحال کنه وزیر باشه دنبال ارائه بهترین راه حل ها هست برای شادی مردم یک احساساتی اگر پزشک باشه در قبال کارهاش اونقدر کم دستمزد میگیره که ممکنه هیچ وقت به جایی نرسه وقتی بیمار ببینه اشفته میشه و تو خلوتش برای بیمارش گریه میکنه

    • حسام

      احساساتی مهندس ساختمان بشه طوری خونه میسازه که دوست داره خودش توی اون زندگی کنه و جنس بدرد نخور استفاده نمیکنه حتی اگر سودی براش نداشته باشه انسانهای احساساتی تو تمام لحظات عمر افسرده هستن چون پلیدی توی وجودشون نیست تاریکی و انسانهای تاریک رو میبینن و تاسف میخورن انسانهای احساساتی به شدت عاشق حیوانات هستن حتی برای اونها هم گریه میکنن دنیا بدون این ادما هیچ ارزشی نداره ادمایی که قلبا شجاع هستن و دلیر ولی قلب رئوفی دارن طلم و ستم واسشون معنا نداره

    • حسام

      اونهایی که فکر میکنید احساساتی بودن مشکل بزرگیه بدونید شما احساساتی نیستید وجدان بسیار قوی دارید که جلوی تمام خطاهای شما رو گرفته اینکه به مشکل مردم فکر کنی و کمک کنی اینکه به مردم لبخند بزنی اینکه برای مردم غصه بخوری اینکه برای حیوونها دلت بسوزه و اشکت سرازیر بشه چه زن چه مرد نشونه ضعف نیست خود من تو زندگیم جلوی هیچ کسی سر خم نکردم و از هیچی نترسیدم ولی از شکستن دل ادما ترسیدم از ازار رسوندن ترسیدم این نشونه داشتن وجدان هست چیزی که خیلیا ندارن

    • حسام

      بزرگترین نقطه ضعف ادمای احساساتی اونجایی نهفته هست که برای هر ادم بی ارزشی دلسوزی میکنن اینجاش خیلی اشتباهه بارها دیدم ادمای بدبخت و پستی که بواسطه کمک های یک ادم دلسوز از مشکلاتشون کم شده و طرف دیگه به روی خودش نیاورده که روزگاری چطور زندگی میکرده و الان چی شده برای هر ادم پستی نباید دلسوزی کرد تحت هیچ شرایطی اگر شخصیتتون منطق دان هست هیچ وقت تا کسی کمک نخواسته کمکش نکنید چون محکوم میشید به فضولی و بقیه مسائل چیزی هم که زیاده ادم نفهم موفق باشید

      پاسخ ها

      • ایوب

        حسام عزیز!حرفهای شما نشان از درک صحیح شخصیت آدمهای بااحساس دارد. خوشحالم که احساسی بودن را با حساس بودن یکی نمیدانید. متاسفانه درجامعه افرادیکه حساس هستند و عصبی هستند خودشان را احساساتی تصور میکنند. وبعضی دیگر هم نوعی از روابط غریزی میان زن ومرد را احساسات میگذارند.
        ولی شما افراد احساسی واقعی را بدرستی در هر جایگاهی توصیف کردید. آفرین بر طرز فکر شما .خوشحال میشوم به وبلاگ سوت و کور من سر بزنید.
        ضمنا بابت دفاع شما هم متشکرم.

      • بدون نام

        اقا ایوب شما کلا منتظر دقاع و دلسوزی دیگرانی بدبختی دیه چ کنیم؟
        حسام جووووووووووننن میگه دلسوزی نکنید برای کسی اما خودش میاد واس هزار نفر دلسوزی میکنه...
        حسام جوووووننننممممم!! میگم یه پیشنهادی واسه تو حسااام جووونننن. وقتی خودت یه کاری رو میکنی خواهشااا به بقیه نگو نکننش عزیزمممم

      • حسام

        بدون نام نفهم این رو بکن تو مغزت من برای توی احمق توضیح دادم که بفهمی و اندکی تفکر کنی نه اینکه بیایی عین بچه ها اسممو صدا کنی و زرت و پرت کنی قبلا گفتم برای هر ادم دوزاری نباید دلسوزی کرد دوزاری منظورم امثال تو بودن ضمنا اینکه ایوب تشکر کرده از من دلیل بر محتاج بودنش به تعریف کردن من نیست شخصیتش اینطوریه ولی تو شخصیتت مشخصه میسوزی عین سگ میدونی چرا؟؟؟چون بودجه شعورت خیلی کمه یک کلام بهت بگم زرت و پرت رو همه میتونن بکنن دو کلمه حرف بزن که حداقل ادم حس کنه با یک ادم بالغ طرف شده نه با یک بچه این زرت و پرتاتو ببر واسه هم سن و سالای خودت هم دوره ای های خودت از ادبیات نوشتنت مشخصه مال کدوم نسلی
        اقا ایوب شما کلا منتظر دفاع و دلسوزی دیگرانی بدبختی دیه چ کنیم
        با دیه کاری نمیکنن خرجش میکنن الاغ بچه سال

      • بدون نام

        ادبیات شما آخه خیلی درسته معلومه!

    • زهرا

      من از اینکه یه آدم احساساتیم متنفرم چون باعث میشه ذهن بقیه رو خوند و از روی حرف ها و رفتارشان به ذاتو وجودشون پی برد و این باعث میشه به خودت بگی کاش مثل بقیه پست و دورو و خبیث باشی

      پاسخ ها

      • ایوب

        متفاوت بودن سخته. ولی باید نیمه پرلیوان هم دید. آدمهای احساساتی بیشتر ازبقیه میفهمند و این میتونه باعث ترقی اون آدم بشه. بر خلاف بقیه که درک وفهمشون در حد کلاهبرداری و دروغ و فریب هست

      • ناشناس

        سلام ، من یک آدم احساساتی هستم ، من فکر میکنم باید یاد بگیریم که ذهنمون رو کنترل کنیم مثل یادگرفتن یه مهارت ، شدنیه ولی برای ما خیلی سخته ، کمی مطالعه و مشاوره لازمه

    • زهرا

      سلام مردم کامنت های منم میاد آیا؟!!!!!

    • علیرضا

      سلام منم یه آدم احساساتی هستم ، این آدمها خیلی مهربونند ، اگه قدرشون رو بدونند ، زندگی زیبایی خواهند داشت

      پاسخ ها

      • ایوب

        سلام. معمولا قدر زر زرگر شناسد، قدر گوهر گوهری

    • زهرا

      بنظرم اگه آدم خیلی احساساتی هسین از بقیه مخفی کنین چون دشمنانتون سعی میکنن شمارو از طریق احساساتتون نابودتون کنن

      پاسخ ها

      • ایوب

        حرف شما متینه، ولی واقعا یه آدم خیلی احساساتی نمیتونه احساساتشو کنترل کنه و اگر بتونه کنترل کنه پس معلوم میشه اونقدرام احساساتی نیست و تصور میکنه احساسات داره.

    • حسام

      اونایی که احساساتی هستن و دلسوز اگر حس کردید کسی داره سو استفاده میکنه یک کشیده بخوابونید زیر گوشش تا حساب کار دستش بیاد جالبه یک مشت عقده ای که اونقدر بدبختن که با سنگ و چوب میفتن به جون گربه و سگ های شهر شدن ادم حسابی یک مشت دله دزد بی وجدان که تا بقیه رو نابود نکنن شدن ادم مطرح و بزرگ برید گم شید بابا گفتن ادم احساساتی نگفتن ادم گاگول خیلی از قهرمانان افسانه ای احساساتی بودن یک مشت ترسوی منقعت طلب فقط بویی از احساسات نبردن بی خاصیت ها

    • ایوب

      البته نشانه های دیگری هم وجود دارد که در این مقاله به آن اشاره نشده.
      ضمنا من یه عرضی داشتم که در فوق نوشته ام. با تشکر

    • بابک

      من از بچگی فوق العاده خجالتی و احساسیم سالها به خاطر این نوع از شخصیت که به خاطر تیپ ژنتیکم هست درد و رنج کشیدم نمیتونم درد کسی رو ببینم و فوق العاده حساس و زود رنجم سالها با خود واقعیم جنگیدم و خواستم اینطوری نباشم بخاطر همین دچار افسردگی شدید شدم و زندگیم مختل شده و روی بدن قشنگم جای خود زنی هست بخاطر فشارهای شدید روحی به قدری خودم رو زده بودم که زیر چشمهام کبود شده بود الان فهمیدم که دیگه نباید با شخصیت احساسیم بجنگم و باید خودم باشم

      پاسخ ها

      • ایوب

        درود

    • هانیه

      فقط دعا کنین زودتر بمیرم همین

      پاسخ ها

      • نیلا

        عزیزم باور کن خیلی ار آدما گاهی وقتا از این فکرا میاد تو سرشون
        وقتی اوضاع سخت میشه تسلیم نشو
        چند سال دیگه که از مشکلت بگذره نمیگم به این احساساتی که یه زمانی داشتی میخندی در واقع واقعا متاثر میشی که یه زمانی اوضاع واست اینقدر سخت بوده که به همچین چیزی فکر میکردی ولی واقعا احساس قدرت میکنی که تونستی از اون طوفان بگذری و شرایط رو بهتر کنی
        من واقعا نمیدونم که الان درگیر چه سختی ها و مشکلاتی هستی ولی اینو بدون که درد تا همیشه نمیمونه و یه روز از بین میره و اگه فکر میکنی که مشکلت حا نشدنیه بدون تو این دنیا هیچ چیز غیرممکن نیست
        خواهش میکنم قوی باش و لذت لبخندی که یه روز داری بعد سختی ها به روی خودت و زندگی میزنی رو از خودت نگیر واینو بدون که تو دنیا برای همه به اندازه ی کافی عشق وجود داره فقط باید قوی باشی

    • نیلا

      یعنی تک تکشون رو با تمااااام وجودم حس میکنم با تمام وجودهاااااا
      تک به تکشون به جز شماره ی 16
      من دیوونه ی فیلم ترسناک و چیزای ترسناکم

    • فرد خاص

      مفیدی بود اما من عاشق فیلم ترسناک و صحنه های نمایشی سیرک هستم

    • محبوب

      از اين جمله كه بهم ميگن تقصير خودته كه ديگران ازت سواستفاده ميكنن متنفر شدم...كاش ميتونستم نه بگم.كاش ميتونستم

      پاسخ ها

      • ایوب

        این خلقت خداست و مایه ی تاسف هست که دیگران خوبی این شخصیت شمارو نمیتونند درک کنند

    • ایوب

      با سلام
      ازسال97اینجانظرگذاشتم ومنتظرشخصی بودم ولی خب پیدایش نکردم.در طول اینمدت باافرادمختلفی آشناشدم که نه اسمشان میدانم و نه صورتشان دیده ام ونه صدایشان شنیده.انسانهایی شبیه بخودم که حقیقتا از وجودشان خوشحال شدم وازسایت هم تشکر دارم بابت این مطلب مفید.
      من ازین صفحه همچنان بازدیدمیکنم ولی دیربه دیر.
      خدمت عزیزانیکه این نوشته رامیخوانندعرض کنم که خوشحال میشوم به وبلاگم تشریف بیاورندتااز بودن باهمدیگراحساس بهتری از این زندگی داشته باشیم
      موفق باشید

      پاسخ ها

      • Fatemeh

        چه جالب از سال ۹۷
        موفق باشید

    • زینب

      حالا که گفتین پس منم بگم
      من اینقدر آدم احساساتی هستم که وقتی داستان واقعی زندگی کسی که رنج کشیده رو میخونم میگم خدایا چرا من زنده ام و اینقدر در آرامش و اون بیچاره اینقدر سختی کشیده؟هرچند آلات خوشبخت باشه.ماه ها واسه سختیاش غصه میخورم و گریه میکنم که انگار تقصیر منه.اقا ایوب آدم اینجا که نمیتونه دنبال کیس مورد نظرش بگرده؛شما برو تو سایتای دیگه؛تو گروه های مختلف اونجا راحت تر میتونی کسیو پیدا کنی.وبلاگتونم حتما میام

    • ملینا

      آروم شدم. البته بیشتر از متن، از خوندن کامنتا.
      دنیای هر چقددددر که زیااااااااااااااااااااادی عجیب و پر از شگفتیه، همونقدرم جالبه و بازم پر از شگفتی.
      مغز انسان، زبان انسان، رفتار انسان.
      معمای لاینحلی که بعد از قرنها هنوز هم فلاسفه و زبانشناسان از شناختش عاجزن.
      واقعا چی آفریدی خدا ... قربون بی نظیریت برم من.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج