۲۳۳۳۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

توصیه به تفکیک جنسیتی در ادارات خوزستان

توصيه كرديم كه در بيشتر اداره‌ها حتي الا‌مكان محيط كاري خواهران و برادران جداسازي شود تا هم خواهران و هم برادران در فضاي كاري راحت‌تر بتوانند به انجام وظايف خود بپردازند.

ایسنا: مدير كل امور اجتماعي استانداري خوزستان گفت: فرهنگي بودن بنرهاي تبليغاتي طرح حجاب و عفاف به جملات نوشته شده بر اين بنرها بستگي دارد كه اگر جملاتي معنوي شامل پيام شهدا و جملات ارزشمند باشند مي‌توانند موثر واقع شوند.

حسن حائري مدير كل امور اجتماعي استانداري خوزستان اظهار كرد: براي گسترش حجاب و عفاف فعاليت‌هايي در چند سال گذشته در اداره‌ها انجام شد و توصيه كرديم كه در بيشتر اداره‌ها حتي الا‌مكان محيط كاري خواهران و برادران جداسازي شود تا هم خواهران و هم برادران در فضاي كاري راحت‌تر بتوانند به انجام وظايف خود بپردازند.

وي افزود: در بيشتر نمايشگاه‌ها در مناسبت‌هاي مختلف نيز غرفه‌اي تحت عنوان حجاب و عفاف در نظر گرفته شده است كه در آن محصولات حجاب و عفاف عرضه و در معرض ديد بازديدكنندگان قرار مي‌گيرد. همچنين كارهاي مردمي توسط تشكل‌ها و موسسات فرهنگي خودجوش در مساجد و محلات بسيار صورت گرفت. به طور كلي عزم جدي در ميان مسئولان استان براي اجراي طرح حجاب و عفاف وجود دارد.

حائري گفت: در بحث حجاب و عفاف اتفاق نظر وجود دارد كه برخوردهاي فيزيكي جوابگو نيستند و بايد بيشتر از روش‌هاي فرهنگي استفاده شود؛ ولي در جايي كه به صورت باندي و سازمان يافته قصد دارند حجاب و عفاف را در جامعه كمرنگ كنند، بايد برخورد فيزيكي صورت گيرد. البته در جامعه ما عامه مردم به حجاب و عفاف علاقمند هستند و به اين نتيجه رسيده‌ايم كه كار فرهنگي در جامعه ما اثربخشي بيشتري دارد. از دستگاه‌هاي فرهنگي هم توقع داريم اينگونه عمل كنند تا در امر حجاب و عفاف روحيه بي‌تفاوتي در جامعه حاكم نشود.

مدير كل امور اجتماعي استانداري خوزستان خاطرنشان كرد: در بحث البسه تلاش كرديم بازرگاني را در اين راستا حساس كنيم و تهيه البسه مناسب در سطح استان را داشته باشيم. البته هم اكنون نيز بيش از ۲۰۰ توليدي در استان وجود دارد كه البسه مناسب تهيه مي‌كنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج