جاباما
۲۳۴۷۸۸
۲ نظر
۵۰۳۲
۲ نظر
۵۰۳۲
پ

در کیف آرایش «زیبا بروفه» چه خبره؟

دوست دارید بدانید این خانم‌ها با چه محصول آرایشی و بهداشتی سالم و زیبا می‌شوند ؟

در کیف آرایش «زیبا بروفه» چه خبره؟
مجله زندگی ایده آل - شقایق جعفری: سالم و پرانرژی كه باشید، زیبا هم به نظر می‌رسید. می‌توانید مصداق این قضیه را در افراد زیادی ببینید؛ مثلا برخی از هنرمندان كه با دیدن آنها فكر می‌كنید میلیون‌ها پول برای زیبایی و جوان ماندن‌شان خرج كرده‌اند اما همیشه اینطور نیست؛ آنها راز سلامت و جوان ماندشان را در مراقبت و پیشگیری می‌دانند. اگر می‌خواهید از راز زیبایی هنرمندان مورد علاقه‌تان با خبر شوید، در این شماره هم سراغ كیف آرایشی چهره‌ها رفته‌ایم تا ببینیم چه محصولاتی به جوان و شاداب ماندن آنها كمك كرده است.

به زیبایی چشم‌های شرقی

زیبا بروفه

در کیف آرایش «زیبا بروفه» چه خبره؟

لوازم آرایشی كه در گذشته رواج داشت فقط برای بزك كردن و زیبایی نبود. در قدیم محصولاتی بود كه مواد اولیه درست كردن آنها همگی طبیعی و مفید بودند؛ حتی برخی از آنها جنبه دارویی هم داشتند. مثلا خود من به خاطر می‌آورم كه مادر بزرگم بخورهای گیاهی از سبزی‌های مختلف را برای طراوت و مراقبت از پوستش استفاده می‌كرد یا همیشه سرمه به چشم داشت و معتقد بود برای تقویت مژه‌ها بهترین دارو است. بعد از سال‌ها من هم استفاده از سرمه‌های طبیعی برای زیبایی چشم‌ها را از مادربزرگم به ارث برده‌ام.

در کیف آرایش «زیبا بروفه» چه خبره؟

این روش نه تنها كار چند مداد و خط چشم شیمیایی را برای شما انجام می‌دهد بلكه همزمان مژه‌های شما را تقویت می‌کند و اجازه وارد شدن كمترین آسیبی را به چشم‌ها نمی‌دهد. سرمه چشمی كه همیشه همراه من است، در تركیبات خود مواد طبیعی مانند روغن بادام و ویتامین «E» دارد كه ضمن مراقبت از چشم‌ها زیبایی آن را دو چندان می‌كند. از طرفی كسانی كه به آرایش‌های دودی علاقه دارند، می‌توانند این سرمه را با بافت نرمی كه دارد، در ‌مهمانی‌ها استفاده كنند.

پوستم را خوشحال كردم

رزیتا غفاری

در کیف آرایش «زیبا بروفه» چه خبره؟

مهم‌ترین فاكتوری كه زیبایی پوست را تكمیل می‌كند، طراوت و شادابی آن است. طراوتی كه علاوه بر تغذیه مناسب نیاز به مراقبت روزانه ما دارد. این روزها با وجود هزار و یك‌جور عوامل خارجی مانند آلودگی، اشعه‌های مضر آفتاب و... واقعا نمی‌‌توان پوست را به حال خودش رها كرد. البته اگر دروغ نگویم من هم در سال‌های ابتدایی جوانی سهل‌انگاری‌های زیادی می‌كردم اما بعد از مدتی كه پوستم خشك و آسیب‌پذیر شد، متوجه اهمیت نگهداری از پوستم شدم. پوست صورت به ویژه پوست اطراف چشم‌هایم خشك و بی‌حال شده بود كه بعد از مدتی با مراجعه به متخصص متوجه شدم از مطالعه و خستگی چشم‌هایم به این شكل در آمده است.

در کیف آرایش «زیبا بروفه» چه خبره؟

در همین مدت مصرف سرم دور چشمی را آغاز كردم كه اثر فوری در رفع خستگی و گرفتگی پوست اطراف چشم داشت و شادابی را به سرعت به پوست‌تان باز می‌گرداند. این سرم از تركیبات كمپلكس گیاهانی مانند برگ بلوط، بادام گرمسیری، عصاره عسل و نوعی قارچ كه تاثیری شبه بوتاكس دارد، تشكیل شده است كه باعث باز شدن چروك‌ها و آبرسانی به سلول‌های پوست دور چشم می‌شود. این سرم تاثیر بسیار خوبی دارد به این شرط كه تا مدتی مرتب از آن استفاده كنید.

تزریق طراوت به پوست

فقیهه سلطانی

در کیف آرایش «زیبا بروفه» چه خبره؟

شاید تا همین چند سال پیش ما خانم‌ها آنقدر به فكر رسیدگی به سر و صورت و زیبایی نبودیم اما امروز كه همه چیز تغییر كرده بهتر است ما خانم‌ها بیش از گذشته به فكر روش‌های جوان‌سازی و مراقبت از پوست و مو باشیم. البته این موضوع درباره من و همكارانم كه احتیاج به مراقبت‌های بیشتری از چهره‌مان داریم، به مراتب اهمیت بیشتری دارد. اگر بخواهم بگویم من مراقبت‌های عجیب و غریبی از پوستم می‌كنم یا گران قیمت‌ترین لوازم آرایشی و بهداشتی را استفاده می‌كنم، دروغ محض است اما همیشه یكسری اصول و باید و نباید برای خودم دارم.

در کیف آرایش «زیبا بروفه» چه خبره؟

مثلا استفاده از مرطوب‌كننده و ضد آفتاب برایم اهمیت زیادی دارد و تا جایی كه می‌توانم آب می‌نوشم تا پوستم رطوبت و شفافیت خودش را حفظ كند. یكی دیگر از محصولاتی كه تقریبا همیشه همراه من است، ژل لایه‌بردار پوست است و اهمیت آن به این دلیل است كه به سرعت سلول‌های مرده و آلودگی‌های سطح پوست را پاك می‌كند و طراوت خاصی به آن می‌دهد. این ژل برای خانم‌هایی كه ساعت‌های زیادی بیرون از خانه كار می‌كنند، بسیار مفید است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بتونه کاری. چهره غیر واقعی. دماغ عملی. گونه پروتز. لب خرچنگی. چشم لنزی.
      بگو دمونتاژکنند تا ببینیم چه چهره های دارند. این بمال بمال مال حقه بازها است.

    • hasan

      دقت کردین همشون خارجی بودن از بس کیفیت جنسهای ایرانی بالاست ........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج