۲۳۴۸۹۶
۲ نظر
۵۰۴۷
۲ نظر
۵۰۴۷
پ

از پاریس هیلتون چه خبر؟

پاریس هیلتون، خواننده و هنرپیشه مشهور هالیوود، این روزها در صفحه شخصی خوددر اینستاگرام بسیار فعال هست. در جدیدترین پست‌های خود، تصاویری از عطر جدید و آخرین اجرای موسیقیایی خود در یک کلاب را منتشر کرد.

از پاریس هیلتون چه خبر؟
برترین ها: پاریس هیلتون، شخصیت میلیاردر دنیای موسیقی و سینما، اخیراً در جدیدترین پست خود که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر شده است، از مخاطبانش خواست تا به مناسبت دهمین سالگرد تولید عطری که به نام وی تولید و توزیع شده است، از بسته ویژه خریداری کنند. وی در جدیدترین پستش نوشت:

Get my ۱۰ Year Limited Anniversary Edition

@ParisHiltonFragrance before it sells out! On Sale now at http://tinyurl.com/p۵atd۹m

از پاریس هیلتون چه خبر؟
(تصویر تبلیغ جدید پاریس هیلتون برای عطری با نام خود)

این محصول خوش بوی مورد علاقه بانوان، که دهمین سال عرضه ان جشن گرفته شده است و نسخه ویزه با رایحه خاص دراختیار طرفداران خانم هیلتون می‌باشد، توسط Master Perfumer Steven DeMercado طراحی شد. این عطر که با طراحی جالب و شیک با نام برند پاریس هیلتون عرضه شده است، با تخفیف، 43 دلار قیمت گذاری شده است.

از پاریس هیلتون چه خبر؟

این عطر، توسط شرکت پرفیومانیا، بزرگ‌ترین خرده فروش لوازم آرایشی در آمریکا عرضه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی perfumania.com مراجعه کنید. فروش این عطر تحت عنوان " Paris Hilton Limited Anniversary Edition" معرفی شد که ظرف دیروز تا کنون، با استقبال گسترده مخاطبان و طرفداران خانم هیلتوان مواجه شده است.

از پاریس هیلتون چه خبر؟
(تصویر تحفیف ویژه عطر با برند پاریس هیلتون در جشن دهمین سال ارائه)

در دیگر پست خانم هیلتون، وی از مخاطبانش خواست تا در مراسم اجرای برخی از ترانه‌هایش در باشگاه vianotte حضور یابند. این مراسم، امروز در جزیره صخره ای و ساحلی Corsica فرانسه برگزار می‌شود.

از پاریس هیلتون چه خبر؟
(پاریس هیلتون در باشگاه موسیقی ویا نوته)

پاریس هیلتون، چند ساعت پیش، زوریخ را به سمت فرانسه ترک کرد و این تصویر را از داخل هواپیمای خصوصی خود منتشر کرد.

از پاریس هیلتون چه خبر؟
(تصویری از داخل هواپیمای خصوصی پاریس هیلتوان در حال عزیمت به فرانسه از سوییس)

پیتر پن، سگ محبوب پاریس هیلتون، بیش از 35 هزار مخاطب در اینستاگرام دارد و در https://instagram.com/PeterPan_Hilton ارائه شده است.

از پاریس هیلتون چه خبر؟
(وقتی صفحه اینستاگرام یک سگ، مخاطب چند هزار نفری دارد )

اگر علاقمند اجراهای خانم هیلتون هستید، جدیدترین اجرای ایشان را در نشانی https://instagram.com/ViaNotte دنبال کنید. این باشگاه موسیقی در آدرس http://www.vianotte.com در دسترس می‌باشد. این باشگاه در صفحه خود در اینستاگرام، با انتشار تصویری از پاریس هیلتون و همسرش، برای اجرای جدیدترین برنامه ایشان دعوت کرد.

از پاریس هیلتون چه خبر؟
(تصویر پاریس هیلتون و سگ معروفش و استقبال یک طرفدار خاٌص در فرودگاه Figari Airport فرانسه)

متنی که ویا نوته در صفحه رسمی اینستاگرام خود در دعوت از پاریس هیلتون اخیراً نوشته است، با هشتگ های جالبی همراه است که در زیر می‌آید:

vianotte@parishilton // Figari Airport // Are you ready for the "Party Princess"?
#vianotte #parishilton #PartyWithParis #gettingready #goodtime #portovecchio #corsica

این باشگاه، ایندکس وب سایت رسمی خود را نیز به تصویر پاریس هیلتوان اختصاص داده است که قصد دارد امشب، جدیدترین اجرای خود را در این باشگاه موسیقی فرانسوی، بر روی صحنه ببرد.

از پاریس هیلتون چه خبر؟
(تصویر ایندکس پرتال باشگاه ویا نوتته فرانسه)

پاریس هیلتون در جدیدترین پست خوددر توییتر نیز، از شمارش معکوس خود برای اجرای جدیدترین اجرای موسیقی‌اش در باشگاه خبر داد و گفته است که برای اجرای امشب در جزیزه کوهستانی و مدیرترانه ای #Corsica، لحظه شماری می‌کند. جزییات برنامه امشب خانم هیلتون، فردا دراختیار مخاطبان سایت قرار می‌گیرد.

گفتنی است، Paris Hilton یک شخصیت رسانه ای، وارث و شخص مقتدر آمریکایی است. نبیره Conrad Hilton است که هتل بین‌المللی و زنجیره ای هیلتن را تأسیس کرده است، Paris Hilton ابتدا با کارش به عنوان یک مدل شهرت یافت اما ولخرجی او در زندگی و رفتارهای اجتماعی او به زودی باعث شد تا او کار بیشتری کند و علاوه بر مدل بودن به کارهای دیگر هم روی آورد.

Paris Hilton با مجموعه‌های واقعی تلویزیونی خود " زندگی ساده" دارای شهرت ملی شد. Hilton از آن پس در مجموعه‌های تلویزیونی واقعی ظاهر شد و نقشهای کوتاهی در چندین فیلم و شوی تلویزیونی ایفا کرد. او یک آلبوم ساخت و زندگی نامه خود را نیز منتشر کرد. در سال 2004، Hilton با همکاری Parlux به تولید عطر پرداخت.

از پاریس هیلتون چه خبر؟
(تصاویری از برخی از مدل‌های عطر با نام برد پاریس هیلتون)

اولین عطر او Paris Hilton برای خانم‌ها بود که به پرفروش‌ترین عطر بین‌المللی تبدیل شد و به زودی عطر مردانه در همان سال تولید شد. شراکت موفقیت آمیز با Parlux ادامه یافت و مجموعه‌هایی از عطرهای زنانه و مردانه در هر سال تولید شدند. Paris Hilton یکی از معروف‌ترین برندهای شهرت در اوایل قرن 21 است.

علاوه بر این، عطر زنانه پاریس هیلتون هیرس Paris Hilton Heiress for women عطری با رایحهٔ گلدار و میوه ای برای خانم‌هایی مدرن و به روز می‌باشد. بطری محصول پاریس هیلتون هیرس را Henry de Monclin طراحی کرده است. محصول پاریس هیلتون هیرس در بطری‌های 50 و 100 میلی لیتر در سال 2006 تولید و به بازار معرفی گردید.

رایحهٔ خنک و شیرین پاریس هیلتون هیرس حاصل ترکیباتی نظیر هلو، شامپاین، میموس و پیچ امین الدوله بوده و بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانی می‌باشد. عطر زنانه Paris Hilton Heiress for women EDP رایحه‌های مختلفی از جمله: رایحه اولیه: میوه پشن - پرتقال - هلو - شامپاین - میموس رایحه میانی: گل تیاره - یلانگ یلانگ - گل یاس - پیچ امین الدوله رایحه پایه: نت‌های چوب - برگ بنفشه - باقلا تونکا را دارا می‌باشد.

آخرین اخبار و اطلاعات از برنامه‌های خانم هیلتون را سلبریتی بازها می‌توانند در نشانی توییتر وی به آدرس https://twitter.com/parishilton مشاهده کنند. وی قریب به 14 میلیون مخاطب در توییتر دارد و بیش از 25 هزار توییت ظرف چند سال اخیر منتشر کرده است. می‌توان استراتژی کسب و کار موفق خانم هیلتون را تا حد زیادی، به فعالیت گسترده وی و تیم همکارش در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی تحت موبایل مرتبط دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جااااااااااان!؟؟ خرید !؟ تحریم هارو برنداشته اینه بردارن چی میشه پاریش بیا تهران

    • بدون نام

      واقعا جذابه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج