جاباما
۲۳۶۶۸۱
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

تلخ باش اما رويايي!

قرار نيست براي ماندگار شدن شاخ غول را بشكنيد يا دور دنيا را با دوچرخه بپيماييد؛ گاهي يك رد و نشانه ساده هم تا سال‌ها از شما خاطره‌اي ماندگار به جا مي‌گذارد اما راز اين ماندگاري رابطه مستقيمي با سليقه و انتخاب شما دارد.

تلخ باش اما رويايي!
مجله سیب سبز - شقايق جعفري: قرار نيست براي ماندگار شدن شاخ غول را بشكنيد يا دور دنيا را با دوچرخه بپيماييد؛ گاهي يك رد و نشانه ساده هم تا سال‌ها از شما خاطره‌اي ماندگار به جا مي‌گذارد اما راز اين ماندگاري رابطه مستقيمي با سليقه و انتخاب شما دارد. پس بهتر است در انتخاب عطر كه شما را به يك فرد شيك و خوش‌سليقه تبديل مي‌كند، خوب دقت كنيد.

رايحه نشاط‌ آور سوسن آبي

بهترين اثري كه استفاده عطر و ادكلن روي شما و اطرافيان‌تان مي‌گذارد، القاي انرژي مثبت و حس تازگي و نشاط است. حسي كه ديگران هم شما را به تازگي همان عطر معروف مي‌شناسند؛ اما عطري كه بتواند خاطره‌اي از شما به جاي بگذارد بايد خاص و ماندگار باشد. پس براي اين قسمت سراغ يكي از محبوب‌ترين عطرهاي تابستانه مي‌رويم كه با پراكندگي بالا و ماندگاري طولاني تمام انتظارات شما را از يك عطر ويژه برآورده مي‌كند.

تلخ باش اما رويايي!

عطر زنانه «گس گرل سامر» با تركيبي گلي و ميوه‌اي از عطر شيرين و ماندگار شكوفه پرتقال، سوسن آبي، گل رز و بهارنارنچ در مدت كوتاهي طرفداران بسياري بين خانم‌هاي جوان به دست آورد. عطري كه به گفته خالقان آن نماد اصلي القاي انرژي و نشاط ميان خانم‌ها با هر سن و سليقه‌اي است تا مدت‌ها از آن به عنوان انتخاب هميشگي خود لذت ببرد.

حدود قيمت: ۱۸۰ هزار تومان ۱۰۰ ML

رايحه شيرين خانم‌هاي جوان

ظاهر يك عطر خوشبو و پرطرفدار هم به اندازه رايحه آن براي خانم‌ها اهميت دارد تا جايي كه شايد گاهي شيشه زيبا و طراحي چشم‌نواز آنها را براي انتخاب ترغيب كند. نمونه آن همين شيشه عطر محبوب و زيباست كه با نگين‌هاي سواروسكي كار شده روي آن دل هر خانمي را به راحتي مي‌برد.

تلخ باش اما رويايي!

عطر زنانه «ميدنايت» فانتزي با رايحه ميوه‌اي و شيرين كه از عصاره نشاط‌بخش ميوه‌هاي آلو و گيلاس گرفته شده و براي ماندگاري با گل‌هاي معطري مانند زنبق، اركيده و مانگا تركيب شده است. در كنار پراكندگي خوب رايحه گرم و خوش، ماندگاري بالاي اين عطر آن را به مناسب‌ترين انتخاب براي روزهاي طولاني و گرم تابستان تبديل كرده است. خالقان عطر زنانه ميدنايت با پيشكش آن به خانم‌هاي جوان و خوش‌سليقه، به ثبت خاطره‌هاي شيرين آنها كمك ويژه‌اي کرده‌اند.

حدود قيمت: ۱۳۰ هزار تومان ۱۰۰ ML

عطر انگور و آلوسياه

شيك و امروزي بودن فقط به پوشيدن لباس‌هاي مارك‌دار و گران قيمت نيست. خوش‌سليقگي در انتخاب عطر و ادكلن وجهه‌اي بي‌نظير از شما مي‌سازد. به همين دليل است كه خانم‌ها حساسيت زيادي در خريد اين مورد به خرج مي‌دهند. اين پيشنهاد ويژه مختص خانم‌هايي است كه در كنار تازگي به دنبال رايحه‌اي لوكس از عصاره گل‌ها و ميوه‌هاست.

تلخ باش اما رويايي!

عطر زنانه «بيژن وي‌ اي‌پي» حسي سرشار از آرامش، سرزندگي را به شما هديه مي‌كند تا در اين فصل خوشبو‌ترين رايحه‌ها را از تازه‌ترين ميوه‌هاي تابستاني به همراه داشته باشيد. تركيبي اعجاب‌انگيز از انگور سياه، توت و آلوسياه كه با عطر ماندگار وانيل، مشك و عنبر سياه در هم آميخته شده تا در ‌مهماني‌های رسمي و غير رسمي شما را رو سفيد كند.

حدود قيمت: ۱۰۰ هزار تومان ۷۵ ML

عطر رمانتيك

همه رفتارها و اعمال به ظاهر ساده و جزئي تاثير بي‌اندازه‌اي در شكل دادن به شخصيت و وجهه شما در مقابل ديگران دارد. وقتي در ‌مهماني‌ها قدرت كلام شما در ذهن و قلب ديگران نفوذ مي‌كند، زدن يك عطر خاص هم تاثير خارق‌العاده‌اي در نشان دادن ذوق و سليقه شما در انتخاب دارد.

تلخ باش اما رويايي!

پس اگر به دنبال انتخابي استثنايي و منحصر به فرد مي‌گرديد، سراغ عطر زنانه «جو ان ماسك» برويد. اين عطر تركيبي از رايحه گرم مشك و گل‌هاي معطر است و قدرت پراكندگي بالاي آن تا ساعت‌ها مشام‌تان را خوشبو خواهد كرد. البته قيمت پايين و به صرفه بودن را هم به مزيت‌هاي اين عطر اضافه كنيد.

حدود قيمت: ۶۰ هزار تومان ۹۰ ML

بوي مشك و وانيل

تلخ باش اما رويايي!

خانم‌هاي هنرمند و خلاق از طرفداران پروپاقرص رايحه‌هاي تلخ و گرم هستند چراكه معتقدند اين رايحه حس خوشايندي از اين همه هنر القا مي‌كند. اگر شما به داشتن عطرهاي ملايم و كم شيرين يا ترش عادت داريد، بد نيست با شكستن قانون هميشگي انتخاب عطرهاي خود، اين بار سراغ يك رايحه گرم و تلخ از چوب كشميري برويد تا اين حس خوشايند تغيير را تجربه كنيد، عطر زنانه «آزارو كلاب» كه سرشار از رايحه آرامش‌بخش انار و پشن فروت به عنوان رايحه اوليه و عطر مشك و وانيل براي رايحه پاياني است، يكي از عطرهايي است كه براي هر زمان و مكان مناسب است و تا ساعت‌ها با همان كيفيت اوليه روي پوست و لباس شما خوش مي‌نشيند. اين عطر كه سال گذشته به بازار داغ عطرها پا گذاشت، در مدت كوتاهي جاي خود را ميان خانم‌هاي امروزي باز كرد و به سرعت به يكي از محبوب‌ترين‌ها تبديل شد.

حدود قيمت: ۱۵۰ هزارتومان ۹۰ ML

انتخاب مرموزها

اگر به دنبال رايحه‌اي هستيد كه با به ارمغان آوردن قدرت و جوهر زنانگي، اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرد، نيازي به خريد عطرهاي گران‌قيمت و چندان لوكس هم نداريد چرا كه تمام ويژگي‌هاي خوب گاهي مي‌توانند يك جا جمع شوند. عطري با طراحي ظريف و زيبا براي خانم‌هايي كه به مرموز و متمايز بودن علاقه ويژه‌اي دارند.

تلخ باش اما رويايي!

مدل جديد عطر آنجل با پيش‌رايحه ترنج و فلفل صورتي يكي از خنك‌ترين و ملايم‌ترين عطرهايي است كه ماندگاري نسبتا بالايي دارد. البته راز اين ماندگاري به دليل وجود تركيبات عطر چوب سدر، نعناع هندي، وانيل، مشك سفيد به عنوان رايحه ماندگار پاياني است. پس اين پيشنهاد مخصوص خانم‌هايي است كه به دنبال رايحه‌هاي خنك در كنار ظاهري متفاوت و زيبا مي‌گردند.

حدود قيمت: ۲۰۰ هزار تومان ۵۰ Ml

رویا ببافيد

رويايي‌ترين سفرهاي ما همان‌هايي هستند كه در طبيعت، در كنار مناظر چشم‌نواز سواحل دريا گذرانده‌ايم پس انتخاب‌هاي ما از لوازم آرايشي و بهداشتي زماني دلنشين و خاطره‌انگيز مي‌شود كه از دل طبيعت بيرون كشيده شود؛ يعني همين عطر احساس «سگنيچر» با حسی خوشایند كه به خاطر تركيب هنرمندانه رايحه‌ها با دوز اصولي به عطري خوشبو و دوست‌داشتني تبديل شده است.

تلخ باش اما رويايي!

رايحه‌اي كه به خلاقانه‌ترين شكل از رز، دانه تونكا و مشك و گرفته شده تا به سادگي شما را به دنج‌ترين و رويايي‌ترين نقاط دنيا ببرد. پس اگر با قيمت بالاي اين عطر خوش سر و شكل مشكلي نداريد براي خريد آن معطل نكنيد چراكه یکی از راه‌های ماندگار كردن شما در ذهن عزيزان‌تان است.

حدود قيمت: ۹۰۰هزار تومان ۱۰۰ ML
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اشکان

      با ی اسپری ارزون قیمتم میشه خوشبو شد نیازی به هزینه های گزاف نیست

    • معمار

      اين پول عطره يا پول ظرفش؟؟؟؟!!؟؟
      بنظرت چن نفر هستن تو دنيا كه تشخيص بدن مارك و قيمت عطر شما چيه؟؟؟؟
      اصلا فرض كن بدونن ، مطمئن باش قيمتش تو ذهنشون ماندگار ميشه نه خود طرف.
      اينا واسه كسائيه كه نميدونن پولشونو چطوري خرج كنن.
      ماندگار شدن آدم تو ذهن عزيزانش با اخلاق و منش خوب انجام ميشه نه با عطر 900هزارتومني!!!

    • نوید

      بهترین و خوشبو ترین عطر های مردانه،کاپیتان بلک،چمستری و112 VIPهستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج