۲۳۷۰۹۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کمربند قدرت برای فورد موستانگ

پس از معرفی Galpin Rocket سال گذشته، Galpin Auto Sports و Henrik Fisker امسال با کانسپت Speedster Concept به صحنه‌ی رقابت بازگشته‌اند.

وب‌سایت TopInErath: پس از معرفی Galpin Rocket سال گذشته، Galpin Auto Sports و Henrik Fisker امسال با کانسپت Speedster Concept به صحنه‌ی رقابت بازگشته‌اند. این موستانگ بدنه سفارشی ۷۲۵ اسب‌بخار، طراحی روان سقف باز را به همراه پوشش tonneau به خود گرفته است. به این ترتیب تعداد محدودی از مشتریانی که خواهان خرید یک فورد موستانگ قدرتمندتر و منحصربفردتر هستند، گزینه‌ی جدیدی را پیش‌رو دارند.

کمربند قدرت برای فورد موستانگ

Galpin Auto Sports دارای سابقه‌ی خوبی در ارائه و نمایش خودروهای قدرتمند و عجیب مبتنی بر فورد در نمایشگاه Pebble Beach Concours d'Elegance است. دو سال پیش این مجموعه اولین ابرخودروی خود را به نمایش گذاشت که یادآور خودروی GT فورد بوده است. کمپانی فوق یک موتور هشت سیلندر ۱۰۲۴ اسب‌بخار را در اولین خودروی خود نهاده بود و از چرم آبی رنگ در فضای درونی خودرو استفاده کرد و آن را با قیمت ۱.۰۲۴ میلون دلار به فروش رسانید.

کمربند قدرت برای فورد موستانگ

کمربند قدرت برای فورد موستانگ

سپس گالپین با یکی از مشهورترین و نامدارترین طراحان دنیای خودروها، هنریک فیسکر، آغاز به همکاری نمود. این همکاری منجر به ارائه‌ی نمونه اولیه‌ی Galpin Rocket در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس سال گذشته شد که دارای بدنه‌ی کربنی سفارشی و موتور سوپرشارژر ۷۲۵ اسب‌بخار می باشد. این کمپانی به طور رسمی از کوپه‌ی تولید محدود در نمایشگاه Amelia Island Concours d'Elegance در ماه مارس رونمایی نمود.

کمربند قدرت برای فورد موستانگ

کمربند قدرت برای فورد موستانگ

کمربند قدرت برای فورد موستانگ

کمربند قدرت برای فورد موستانگ

گالپین و فیسکر بر روی بازطراحی این خودرو کار کرده، به آن یک پوشش فیبر کربنی رنگ بدنه بخشیدند، و مدل ۲+۲ را به یک رودستر دو سرنشین تبدیل کردند. چنین طراحی به خودرو نما و ظاهری متفاوت از کانورتیبل موستانگ اصلی بخشید.Rocket Speedsterبر روی چرخ‌های ۲۱ اینچی پنج اسپوک سوار است و با رنگ متالیک قرمز عرضه می‌شود.

Rocket Speedster همچنان یک طرح مفهومی بوده اما گالپین در نظر دارد تعدادی محدود از این خودرو را ساخته و به مشتریان عرضه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج