۲۳۸۵۵۲
۴ نظر
۵۰۸۰
۴ نظر
۵۰۸۰
پ

سلفی‌ های جورج بوش پسر

جورج دابلیو بوش پسر، رییس جمهور سابق ایالات متحده بود که پس از روی کار آمدن باراک اوباما، رییس جمهور سیاه پوست امروز آمریکا، خیلی در رسانه‌ها آفتابی نمی‌شود. اما بعضاً، به سلفی گرفتن در مراسم هنری و سیاسی مختلف، علاقه نشان داده است.

سلفی‌ های جورج بوش پسر
برترین ها: خانواده بوش، یکی از مشهورترین خانواده‌ها در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود که دو تن از اعضای این خانواده، توانسته ظرف ۴ دهه اخیر، ریاست جمهوری این کشور را به مدت ۸ سال (دو دوره پیاپی)، در اختیار بگیرد. همانند روال قبل، با ما همراه باشید در گشتی خودمانی در زندگی خصوصی جورج دابلیو بوش پسر در قاب تصاویر سلفی و ویدئوهای ماندگارش!

سلفی‌ های جورج بوش پسر
(جورج بوش پدر و پسر در گذر زمان)

جورج بوش پسر، یکی از تنفرآمیزترین رییس جمهوریهای ایالات متحده به شمار می‌رود که از سال 2000 میلادی تا روی کار آمدن باراک اوباما در سال 2008 میلادی، این کشور را به جنگ‌های بسیاری در شرق و غرب عالم، کشاند. سقوط صدام و وقایع 11 سپتامبر و نبرد با طالبان و القاعده سبب شد تا جورج بوش پسر، جنگ طلب ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا نام بگیرد.

سلفی‌ های جورج بوش پسر

جورج بوش، یک رییس جمهور با کلاس از نظر آمریکایی‌ها نیست و محبوبیتش، از روز اول تصدی رهبری کاخ سفید تا روز آخر، بر اساس آمارهای موسسه گالوپ، روز به روز کاهش یافت. بوش، همواره رفتارهای عجیب از خودش ارائه می‌کرد که رقص با سلمان بن عبدالعزیز، یکی از آن ها هست.



تنفر از آقای جورج بوش، در دنیا آن قدر زیاد بود که حتی به خبرنگاران نیز رسید. جریان پرتاب کفش را یادتان هست؟



تراژدی پرتاب کفش به سیاستمداران آمریکایی، به هیلاری کلینتون (همسر بیل کلینتون) هم رسید و او نیز، با یک فروند کفش، اخیراً میزبانی شد! شاید این ویدئو را ندیده باشید! اما وقتی صحبت از بوش می‌شود، ناخودآگاه به یاد پرتاب کفش می افتیم و به خانم هیلاری می‌رسیم! دیدنش خالی از لطف نیست.



یک بانوی آمریکایی چند ماه پیش، در کنفرانس «بازیافت زباله» در لاس وگاس حضور داشت، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق دولت «اوباما» را با کفش هدف قرار داد. کفش این بانوی آمریکایی همانند کفش «منتظر الزیدی» خبرنگار عراقی که چند سال پیش «جورج بوش» را هدف قرار داده بود، با فاصله چند سانتی متری از کنار سر کلینتون عبور کرد و به وی اصابت نکرد. اما پس از این واقعه، کاریکاتورهایی که از جورج بوش پسر کشیده شد، افزایش یافت و تا کنون صدها کاریکاتور از چهره خنده دار ایشان در فضای وب در دسترس هست.

سلفی‌ های جورج بوش پسر

ظرف هفت سال اخیر که جورج بوش کاخ سفید را در واشنگتن ترک کرده است، شرکت در برنامه‌های تلویزیونی، همایش‌های ملی و بین المللی و حتی فعالیت‌های کشاورزی، بخشی از زندگی روزمره وی را تشکیل می‌دهد که بعضاً، سوژه رسانه‌ها بخاطر سلفی بازی‌هایش می‌شود.

سلفی‌ های جورج بوش پسر
(سلفی جورج بوش پسر با حاضران در Texas courthouse شهر دالاس)

رییس جمهور جنگ طلب سابق آمریکا، ظرف چند سال اخیر به هر همایش و کنفرانسی که دعوت شده، تقریباً با مسئولان و شرکت کنندگان حاضر در مراسم، عکس سلفی گرفته که با استقبال رسانه‌ها نیز مواجه شده است. شیکاگو تریبون، جولای 2014، به موضوع سلفی گرفتن جورج بوش پسر با مسئولان کنفرانس مبارزه با بیماری تازه شیوع شده ابولا پرداخته هست که در ادامه مشاهده می‌کنید.

سلفی‌ های جورج بوش پسر
(سلفی دکتر مونیر هازبون با جورج بوش در مراسم مبارزه با ابولا در بیمارستان تگزاس)

دالاس در آمریکا، از جمله ایالت‌هایی است که بیماری ابولا در آن مشاهده شده و برای مقابله با آن، فعالیت‌های زیادی صورت گرفت. شاید این سلفی نیز، به مناسبت پایان ابولا در دالاس باشد! موضوعی که در گزارش شیکاگو تریبون به آن اشاره شده است. وی، اخیراً به عنوان شاهد در یک دادگاه Jury duty در آمریکا حاضر شد و به بیان توضیح پرداخت. جوک گفتن بوش و خنده با حضار و حتی گرفتن سلفی، با تعجب صدها نفر که در مراسمی در دادگاه دالاس شرکت کرده بودند مواجه شد. تصویر زیر، سلفی اخیر بوش با مایکل بوتسفورد را نشان می‌دهد که هر دو خوشحال!، مشغول سلفی گرفتن هستند.


سلفی‌ های جورج بوش پسر

هفته گذشته، یکی از پر سلفی‌ترین زمان‌های آقای بوش بود. چرا که وی تحت برنامه جوری دیوتی وارد دادگاهی در شهر دالاس شد، اما بعداً عنوان شد که حضور ایشان، لازم نبوده است و به همین خاطر، چهل و سومین رییس جمهور آمریکا فرصت پیدا کرد تا با ده‌ها نفر عکس سلفی خندان بگیرد! موضوعی که با واکنش رسانه‌های امریکایی نیز مواجه شد.

سلفی‌ های جورج بوش پسر
(گزارش نشریه گاردین از سلفی جورج بوش با Terrell Eustice مترجم دادگاه دالاس)

سلفی‌ های جورج بوش پسر
(سلفی جورج بوش با شماری از افسران پلیس آمریکا در سال 2002 میلادی)

سلفی‌ های جورج بوش پسر
(سلفی بوش پسر با Amber Vinson پرستار آمریکایی که مبتلا به بیماری ابولا هست)

سلفی‌ های جورج بوش پسر
(سلفی جورج بوش با بسکتبالیست ۲ متری باشگاه ویسکانسین آمریکا Zach Bohannon')

سلفی‌ های جورج بوش پسر
(سلفی پدر بوش با سربازان نیروی زمینی ارتش آمریکا)

سلفی‌ های جورج بوش پسر
(تصویر رییس جمهور با چالش آب یخ!)

اگر چالش آب یخ را به خاطر دارید، این هم ویدئوی جورج بوش در چالش آب یخ!



در اینستاگرام منتسب به جورج بوش، تصاویر جالبی از ایشان و خانواده و دوستان ملاحظه کنید. به نشانی اینترنتی: instagram.com/georgewbush مراجعه کنید.

سلفی‌ های جورج بوش پسر
(صفحه اینستاگرام منتسب به بوش پسر)

جرج واکر بوش (George Walker Bush) رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا و چهل و سومین رئیس جمهور (۰۹-۲۰۰۱) این کشور بود. وی تا قبل از آغاز ریاست جمهوری در ۲۰ ژانویه ۲۰۰۱ بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ به عنوان چهل و ششمین فرماندار تگزاس خدمت کرد. بوش بزرگ‌ترین پسر جرج هربرت واکر بوش چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکا و باربارا بوش بانوی اول ایالات متحده بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۳ است. وی پس اتمام تحصیلاتش در دانشگاه ییل به کار در تجارت نفت خانواده خود پرداخت. در سال ۱۹۷۸ در حالی که به تازگی با لورا ولش ازدواج کرده بود تلاش ناموفقی را برای ورود به مجلس نمایندگان آغاز کرد.

سپس مدیریت یک تیم بیسبال به نام رنجرز تگزاس را بر عهده گرفت و در سال ۱۹۹۴ با شکستان ریچاردز در انتخابات ایالتی تگزاس به فرمانداری برگزیده شد. در سال ۲۰۰۰ و در جریان یک انتخابات نزدیک و بحث برانگیز بوش به عنوان کاندیدای حزب جمهوری خواه به سمت ریاست جمهوری رسید، وی توانست رأی هیات‌های انتخاب را کسب کند در حالی که در تعداد آرای مردمی با اختلاف کمی شکست خورده بود.

سلفی‌ های جورج بوش پسر
(تصویر ایندکس پرتال مرکز ریاست جمهوری جورج دابلیو بوش)

وی، در واقع رییس جمهوری بود که دادگاه عالی آمریکا، وی را به ریاست جمهوری منصوب کرد. وی جدیدترین خبرها از زندگی روزمره را در نشانی اینترنتی مرکز ریاست جمهوری جورج دابلیو بوش منتشر می کند که در نشانی http://www.bushcenter.org قرار دارد. وبلاگ این پرتال نیز در آدرس http://www.bushcenter.org/blog قرار دارد.

خوب دوستان گرامی! رسیدیم به پایان گفتار سلفی با جناب بوش که برای رفع خستگی، پیشنهاد می‌کنیم 10 سوتی مشهور آقای رییس جمهور جنگ طلب را مشاهده کنید که توسط شبکه خبری سی ان ان آمریکا چندی پیش، تهیه و پخش شد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رومینا

      اخبار جالبی دارید میخوانم اشتراک داشته باشم ممنون

    • بدون نام

      با حال بود اسیدی !

    • بدون نام

      کلا شرارت از چهرش می باره!!!...والا بخدا

    • غــــــــــــــز ل

      خوشا به روز ردمشون این اندازه آزدند که به سوی بزرگترین و نامدارترین آدمها هم می تونند لنگه کفش بندازند .....یا رودرروی هتران کشورشون هر چی بخوان بگن و چیزیوشن نشه :| و سیماشون این اندازه آزاده که درباره ی مهتران پیشین مدرم هم برنامه ی خنده دار و ریز بینانه نشون میدن و هیچ دلواپس و تندرویی اونا رو هدف نمی گیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج