۲۴۰۰۱۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

کارت هدیه ۱۰۰ دلاری خودروساز معروف

فیات کرایسلر اتومبیل پس از اینکه به دلیل کوتاهی در فراخوان میلیون‌ها خودرو با جریمه سنگینی در آمریکا روبرو شد، بعضی از خودروهای معیوبش را بازخریداری می‌کند و برای تشویق مشتریانش به کسانی که برای تعمیر خودروهایشان مراجعه کنند، کارت هدیه ۱۰۰ دلاری می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: فیات کرایسلر اتومبیل پس از اینکه به دلیل کوتاهی در فراخوان میلیون‌ها خودرو با جریمه سنگینی در آمریکا روبرو شد، بعضی از خودروهای معیوبش را بازخریداری می‌کند و برای تشویق مشتریانش به کسانی که برای تعمیر خودروهایشان مراجعه کنند، کارت هدیه ۱۰۰ دلاری می‌دهد.

این گروه خودروسازی با تشریح جزییات فراخوان‌های قبلی، اعلام کرد مالکان خودروهای کرایسلر، داج و رم می‌توانند خودروهایشان را به این شرکت بفروشند. فراخوان‌های مذکور مربوط به کرایسلر اسپن و داج دورانگو مدل ۲۰۰۹ و همچنین بعضی از مدل‌های رم ۱۵۰۰، ۲۵۰۰، ۳۵۰۰ مدل سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ بود.

فیات کرایسلر در پی تحقیقات دولت آمریکا درباره عملکرد این شرکت در ۲۳ فراخوان مربوط به بیش از ۱۱ میلیون خودرو، در ژوییه موافقت کرد ۱۰۵ میلیون دلار پرداخت کند. سازمان ملی ایمنی ترافیک آزادراه آمریکا از مصرف کنندگان درخواست کرد اگر تعمیر خودروهایشان کامل نشده است، آنها را به فیات کرایسلر بفروشند.

این خودروها قطعات معیوبی دارند که ممکن است باعث شود کنترل آنها از دست راننده خارج شود.

طبق برآورد فیات کرایسلر، بیش از ۶۰ درصد از ۵۰۰ هزار خودرو تاکنون تعمیر شده اند و از این رو مشمول بازخرید نمی‌شوند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مالکان جیپ گرند چروکی مدل ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۸ و جیپ لیبرتی مدل ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ که تا ۲۴ ژوییه شاسی بلندهایشان را برای تعمیر باک بنزین معیوب به نمایندگی‌های خودرو نبرده اند، می‌توانند هزار دلار اعتبار برای خرید خودروی جدیدی از فیات کرایسلر دریافت کنند و کسانی که می‌خواهند خودروهایشان را نگه دارند، پس از تعمیر کامل آنها یک کارت هدیه ۱۰۰ دلاری دریافت خواهند کرد.

فیات کرایسلر تحت توافق با دولت آمریکا، موافقت کرده است ناظر مستقلی را برای اطمینان از عدم تاخیر طولانی در فراخوان‌های ایمنی استخدام کند.

پس از انتقاد هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در کنگره که از نحوه رسیدگی رگولاتور ایمنی خودرو به مشکلات مرگبار خودروها اعتراض کردند، سازمان ملی ایمنی ترافیک آزادراه تحت ریاست مارک رزکایند، سخت گیری‌هایش را افزایش داده است.

به گفته مقامات این سازمان، فراخوان‌های فیات کرایسلر مشکلات گسترده ای شامل کوتاهی در مطلع کردن مالکان خودرو درباره مشکلات آنها در مهلت قانونی تعیین شده، کمبود قطعات برای تعویض قطعات معیوب و گزارش‌های ناقص و گمراه کننده به رگولاتورها درباره پیشرفت فراخوان‌ها داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قابل توجه خودرو سازان داخلي

    • خدا

      عجب ،اینجور اخبار به اطلاع وزیر صنعت میرسد؟تاایشان بداند چه کسی خیانت کاراست

    • mimo

      آقای نعمت زاده که سنگ خودرو سازها رو به سینه میزنی توجه بفرمایید حالا این خودرو سازها لیاقت دارن که وزیر کشورشون ازشون حمایت کنه یا خودروسازهای ما که کلا تولیداتشون سر تا پا ایرادو خرابی و ناایمنی هستش تازه انتقاد هم که میشه ازشون پرو پرو میگن همینه که هست

    • بدون نام

      با انتشار این اخبار فقط داغ دل ما را تازه میکنین، ول کنید بزارید بریم 20 میلیون پول بی زبون بدیم پراید بخریم الکی خوش باشم تا وقتی با یک تصادف جونمونو بگیره یا فلج بشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج