۲۴۰۹۳۵
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

اظهارات تکان دهنده زن ایزدی درباره داعش

پایگاه خبری ۲۴ امارات روز شنبه به افشای اسرار تکان دهنده از اقدامات گروهک تروریستی و ضد بشری داعش به نقل از یک زن ایزدی که سه ماه در چنگال این گروه وحشی اسیر بوده، پرداخت.

خبرگزاری ایرنا: پایگاه خبری ۲۴ امارات روز شنبه به افشای اسرار تکان دهنده از اقدامات گروهک تروریستی و ضد بشری داعش به نقل از یک زن ایزدی که سه ماه در چنگال این گروه وحشی اسیر بوده، پرداخت.

این زن ایزدی به نام جنان که ۹۰ روز در عراق در اسارت این گروه تروریستی بوده و تحت شکنجه و زور در بازارهای مناطق مختلف زیر سلطه این گروه به عنوان یک برده جنسی خرید و فروش می شده است.

این زن ۱۸ ساله می گوید که پس از سه ماه زندگی ذلت بار همراه با ترس و اجبار موفق شده از چنگال داعشی ها فرار کند و همراه با همسرش، خود را به نیروهای سازمان های حقوق بشری در پاریس برساند.

او در یک شب تاریک و توسط یک افسر سابق ارتش (بعث) عراق با قیمتی پایین خریداری شده و بعد از مدتی همراه با دیگر زنان ایزدی در سالن فروش زنان به فروش رفته است.

او توضیح می دهد که چگونه در این مدت با انواع اهانت و شکنجه روبرو بوده و اعضای ضد بشری داعش برای اعمال ضد اخلاقی با زنان ایزدی چگونه با یکدگیر رقابت می کردند.

به گفته او، هر زن ایزدی که از خواسته اعضای این گروه سرپیچی می کرد مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مجبور می شد ساعت ها زیر آفتاب داغ بایستد، از آب های آلوده که موش ها در آن رفت و آمد می کردند، بنوشد و یا با تجهیزات الکتریکی مورد شکنجه قرار می گرفته است.

این زن ایزدی می افزاید: در سالن فروش زنان ایزدی مردانی از جنسیت های عراقی، سوریه ای و دیگر اعضای داعش از کشورهای مختلف رفت و آمد می کردند که جنان آنها را نمی شناخته است.

به گفته او، هر زن ایزدی حداقل به قیمت ۱۵۰ دلار فروخته می شد که خریدار می توانست معادل دینار عراقی آن را هم بپردازد و اگر پول نقدی نداشت می توانست او را با سلاح نیز مبادله نماید.

جنان می گوید: در سالن فروش زنان به مشتریان اجازه اعمال غیر اخلاقی و دیدن بدن عریان آنها داده می شد تا بتوانند بهترین را با قیمتی بالاتر انتخاب نمایند.

این زن ایزدی با آنچه که از اعمال وحشیانه از این گروه تروریستی مدعی اسلام مشاهده کرده است، می گوید: این گروه تروریستی هیچ اعتقاد و پایبندی به احکام اسلام ندارد بلکه اصلا بشر نیستند. آنها بجز قتل و انتقام و کشتار انسان ها به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنند و دائما مواد مخدر که در اسلام حرام است، مصرف می کنند.

به گفته جنان، گروه ضد بشری داعش تنها به انتقام از انسان ها می اندیشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی مینو

      اینا انسان هم نیستند

    • بدون نام

      لعنت خدا بر آنها

    • خشایار

      لطفا حیوانات مفید و محترم را با داعشها مقایسه نکنید

    • محمد

      قابل توجه اونایی که به حقوق بشر امریکایی و اروپایی چشم دوخته و اراجیف اونها رو در باره عدم رعایت حقوق بشر در ایران و کشورهای ضد امپریالیستی مورد توجه قرار میدهند ... اگه اینها راست میگن حقوق این زنها رو حفاظت کنند نه اینکه با حمایت از این گروههای کثیف و نامرد به انسانیت توهین کنند

      پاسخ ها

      • امین

        دم شما گرم آقا محمد

    • رضا

      انشاءالله با ظهور آقا امام زمان این گروه تکفیری نابودمیشوند

    • زهرا

      لعنت بر داعش کثافت لجن.

    • بدون نام

      اونایی که منفی میدین اگه خواهر و مادرتون بیفتن زیر دست اینا چه حالی دارین؟

    • هادی

      آخه برادر من واسه چی منفی میدی ؟؟!!!آخه کجای این حرفا منفی داره؟؟؟!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج