جاباما
۲۴۱۶۵۲
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

ما در اینجا رنگارنگ ترین مکان های موجود در آمریکا را برایتان آورده ایم تا از تماشای آنها لذت ببرید یا اگر فرصت بود به آنجا سری بزنید. با ما همراه شوید.

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا



برترین ها: ما در اینجا رنگارنگ ترین مکان های موجود در آمریکا را برایتان آورده ایم تا از تماشای آنها لذت ببرید یا اگر فرصت بود به آنجا سری بزنید. با ما همراه شوید.

1.خانه های رنگی، سان فرانسیسکو

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

این خانه های ویکتوریایی یکی از بهترین مکان ها برای عکس برداری است. نه فقط به دلیل رنگ های متنوع خانه ها، بلکه برای برج ها و آسمان خراش هایی که در پس زمینه آن سر به فلک کشیده اند.

2.صخره های قرمز آریزونا

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

رنگ قرمز این سنگ ها به دلیل اکسید آهن شان است. این صخره ها که تا ۱۲ کیلومتر کشیده شده اند، از جاذبه های گردشگری آریزونا است.

3.ماردی گرا، نیواورلئان

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

ماردی گرا عنوان دوره ای از جشن‌های سنتی سالیانه ‌است که در بسیاری کشورهای دنیا انجام می شود. در این جشن ها که گاهی یک هفته به طول می انجامند، گروه‌هایی به صورت کارناوال‌های خیابانی به اجرای مراسم می‌پردازند.

این جشنها در اصل فرصتی بودند تا مسیحیان پیش از آغاز فصل روزه و پرهیز، بتوانند به شادی و پایکوبی و خوشگذرانی بپردازند. در این جشن افراد تسبیح های خود را از هر جایی که بتوانند مانند در خانه، درخت و حتی گردن شان آویزان می کنند.

4.گرند پریسماتیک اسپرینگ، وایومینگ

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

بزرگ ترین و مشهورترین چشمه آب گرم در پارک ملی یلوستون قرار دارد که چون رنگین کمانی بر زمین می درخشد.

5.ساحل فلوریدا

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

جدا از آب های زلال این ساحل، ساختمان های رنگی آن که در امتداد ساحل قد کشیده اند نیز جذابیت فوق العاده ای دارند. هنگامی که از شنا و ماسه بازی در این ساحل خسته شده اید، با تماشای دکوراسیون رنگی و دیدنی این خانه ها سرگرم شوید.

6.نورهای شمالی، آلاسکا

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

برای تماشای نمایش نورهای شمالی در آلاسکا، در زمستان به این مکان سفر کنید زیرا تاریک ترین ساعات سال را دارد.

7.ساحل پاپاکولی، هاوایی

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

ساحل پاپاکولی در انتهای جنوبی جزیره بزرگ هاوایی واقع شده است. شهرت این ساحل برای شن های سبزرنگ آن است. این شن ها از کرسیتال های ریز الیوین (سیلیکات منیزیوم که به صورت بلورهای سبز یافت می شوند) تشکیل شده اند.

این بلورها نیز از گدازه های آتشفشانی که در یک مخروط نیم سوز ۴۹ هزار ساله که با آب های خلیج ماهانا احاطه شده است، ساخته شده اند. تعداد بسیار زیاد بلورهای الیوین موجود در این ساحل باعث شده تا همیشه سبز باشد.

8.فصل شکوفه ها، واشینگتن دی.سی

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

هر سال بهار این منطقه پر از شکوفه های رنگی می شود طوری که تصور می کنید یک پشمک است، نه منطقه ای که مهمترین تصمیمات حکومتی در آن گرفته می شود. فستیوال شکوفه های گیلاس نیز فستیوالی است که هر ساله در این مکان بر پا می شود.

9.رنگین کمان هاوایی

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

هونولولو مرکز رنگین کمان جهان است. چرا؟ زیرا این مکان در مجاورت کوههای اوآهو که عامل باران های مداوم است، قرار گرفته و در روزهای آفتابی تولید رنگین کمان می کند.

10.پاییز در ورمونت

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

۷۵ درصد ورمونت پوشیده از جنگل است به همین دلیل این مکان یکی از زیباترین پاییزهای جهان را دارد.

11.دریاچه تاهو، کالیفرنیا

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

یکی از بزرگ ترین، عمیق ترین و به همان نسبت آبی ترین دریاچه های موجود در آمریکا، دریاچه تاهو است. دلیل رنگ منحصر بفرد آن جلبک های موجود در آب است.

12.بناهای رنگین کمانی، چارلستون

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

در سال ۱۹۳۱ یک زوج خانه ای در منطقه چارلستون خریدند و آن را رنگ صورتی کردند، همسایه ها از ایده آنها خوششان آمد و آنها نیز رنگ خانه های خود را تغییر دادند که نتیجه آن همین رنگین کمانی است که در عکس می بینید.

13.جشنواره لاله، اورگن

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

جشنواره لاله هر ساله در اورگن برگزار می شود. بازدیدکنندگان می توانند لاله های رنگارنگ را در مساحتی حدود ۴۰ جریب مشاهده کنند. آنها حتی می توانند گل های بسته بندی شده را با خود به خانه ببرند.

14.غروب خورشید، سنتافه

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

تماشای غروب خورشید از ارتفاعات سنتافه، جایی که از آلودگی به دور است، تجربه ای است که تا به حال نداشته اید. رنگ های زرد، قرمز، نارنجی، صورتی و بنفشی که در آسمان مشاهده خواهید کرد، در هیج جعبه مداد رنگی موجود نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج