۲۴۱۶۹
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

خيانت همسر، مرد جوان را به كام مرگ كشاند

مردي كه در پي رابطه پنهاني با همسر دوستش مرتكب جنايت شده است در بازجويي‌ها نحوه ارتكاب قتل را شرح داد.

شرق: مردي كه در پي رابطه پنهاني با همسر دوستش مرتكب جنايت شده است در بازجويي‌ها نحوه ارتكاب قتل را شرح داد.

چند روز قبل مرد چوپاني كه گله خود را به ارتفاعات اطراف مشهد برده بود با ديدن پيكر مردي كه در نزديكي يك درخت قرار داشت به سمت آن رفت و مشاهده كرد اين مرد غرق در خون است و به نظر مي‌رسد مدت طولاني از مرگ او مي‌گذرد. چوپان بلافاصله در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ موضوع را اطلاع داد.

به اين ترتيب تيمي از كارآگاهي جنايي و متخصصان بررسي صحنه جرم به آدرس اعلام شده رفتند و مشاهده كردند مقتول با ضربات پي‌درپي جسمي نوك‌تيز از پا درآمده است.

آثار خون در اطراف جنازه ثابت مي‌كرد جنايت در همان محل اتفاق افتاده و به احتمال زياد قاتل فردي آشنا بوده كه توانسته در يك لحظه مقتول را غافلگير كند و او را به كام مرگ بكشاند. جسد اين مرد در حالي به پزشكي قانوني منتقل شد كه هويت او براي پليس نامعلوم بود.

دو روز بعد از كشف جنازه، مردي به پليس آگاهي مراجعه كرد و طي شكايتي از مفقود شدن برادرش خبر داد. از آنجا كه مشخصات برادر اين فرد به جنازه مجهول‌الهويه شباهت زيادي داشت او به پزشكي قانوني معرفي شد و بعد از رويت جسد تاييد كرد مقتول برادر او به نام «كاظم» است.

كارآگاهان بعد از اينكه نخستين گره اين پرونده را باز كردند به بازجويي از برادر كاظم پرداختند. او توضيح داد مقتول چند روز قبل قصد داشت همراه همسرش به يك جشن عروسي برود و از همان روز مفقود شد. افسران جنايي با دنبال كردن اين سرنخ پي بردند كاظم و همسرش «مونا» روز حادثه ابتدا به خانه يكي از دوستان مقتول به نام «صمد» رفتند تا او را نيز با خود به عروسي ببرند.

تحقيقات ميداني فاش كرد كاظم آن روز تا سه ساعت بعد از ورود به خانه صمد نيز زنده بود اما از آن به بعد معلوم نيست براي وي چه اتفاقي افتاد و آيا او توسط دوستش از پا درآمد يا اينكه پس از ترك خانه در دام قاتلاني ديگر گرفتار شد. تنها كسي كه مي‌توانست ابهامات موجود را برطرف كند مونا بود. به همين دليل او بازداشت شد و وقتي تحت بازجويي قرار گرفت اقرار كرد قتل به دست صمد انجام شده است. او همچنين به داشتن رابطه پنهاني با قاتل نيز اعتراف كرد.

ماموران در گام بعدي صمد را بازداشت كردند. او كه ابتدا قصد داشت مقاومت كند وقتي رازش را فاش شده ديد درباره جنايت چنين گفت: «من به مونا علاقه داشتم و او هم من را دوست داشت به همين دليل با هم به صورت پنهاني روابطي را برقرار كرديم تا اينكه به اين نتيجه رسيدم كه بهتر است كاظم را از سر راه بردارم.

روز حادثه به اين ادعا كه من هم مي‌خواهم به جشن عروسي بروم او و مونا را به خانه‌ام كشاندم و بعد از مدتي به بهانه گشت‌وگذار او را با خودم به منطقه‌اي كوهستاني و خلوت بردم و در يك لحظه به وي حمله‌ور شدم و چند ضربه چاقو به او زدم. بعد هم جسد را همانجا رها كردم و به خانه برگشتم.» در ادامه تحقيقات، همسر مقتول به كارآگاهان گفت: «من در قتل شوهرم هيچ نقشي نداشتم البته قبول دارم با صمد در ارتباط بودم و از اين رابطه به شدت پشيمان هستم.»

در حال حاضر متهمان در بازداشت به سر ‌مي‌برند و تحقيقات از آنها ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نجوا

      اول از همه باید اون زن خیانتکار و فاحشه رو به دار اویخت که با عشق رویاییش باعث مرگ شوهرش شد بعدش قاتل اصلی رو مجازات کرد

    • nafise

      bokhore to saret alaghat. to age alaghe mifahmidi chie be shoharet khianat nemikardi. ba najva movafegham

    • مونا

      خدا لعنتتون کنه که اسم عشق وخراب میکنید اعدامم کمتونه

    • یاسمن

      اصلاً به نظر من آدم نباید دوست خودشو زیاد وارد زندگیش بکنه (چه زن چه مرد) من خودم یه دوست صمیمی داشتم که زیاد می اومد خونمون فکر کنید دیگه رفتار دوستم و شوهرم به حدی قبیحانه بود که وقتی با هم می رفتیم بیرون حتی به من هم توجهی نداشتن و خلاصه خیلی از مسائل دیگه که نمی شه اینجا گفت آخرشم با این دوستم قطع رابطه کردم تا دیگه این چیزها رو ازشون نبینم توصیه من اینه که هیچ دوستی را وارد زندگیتون نکنید می تونید وقت هایی دوستتون رو بیارید خونه که همسر یا شوهرتون خونه نباشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج