۲۴۲۴۷۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

طنز؛ یک طرح جامع دانشگاهی!

رییس مجلس گفته: «رشته های دانشگاهی باید به سمت علوم فنی و حرفه ای بروند و بازار کار باید مهمترین اولویت ارائه رشته ها باشد.»

طنز؛ یک طرح جامع دانشگاهی!





ماهنامه خط خطی - امیر مسعود فلاح: ارائه طرح جامع 5 فوریتی فنی، حرفه ای و بومی شدن رشته های تحصیلی در دانشگاه ها به تفکیک جنسیت.

رییس مجلس گفته: «رشته های دانشگاهی باید به سمت علوم فنی و حرفه ای بروند و بازار کار باید مهمترین اولویت ارائه رشته ها باشد.» ما به نمایندگی از نمایندگان «دل نگران» خود در مجلس و در راستای عملی شدن فرمایش رییس مجلس و در چارچوب شیوه مدیریت و برنامه ریزی جا افتاده در میهن مان و برای پیش دستی در جهت جلوگیری از اقدام اصلاح طلبان و اعتدال گرایان مبنی بر سم پاشی فضای دانشگاه ها، طرح جامع پنج فوریتی زیر را پیشنهاد می نماییم:

طنز؛ یک طرح جامع دانشگاهی!

پسوند «فنی و حرفه ای بومی شده دختران یا پسران» (به تفکیک جنسیت) به آخر عنوان تمام رشته های دانشگاهی افزوده شود. برای مثال: کارگردانی گرافیک فنی و حرفه ای بومی شده دختران، کارشناسی ادبیات فارسی فنی و حرفه ای بومی شده پسران، کارشناسی ارشد مهندسی متالوژی فنی و حرفه ای بومی شده دختران، دکترای با آزمون مدیریت فناوری اطلاعات فنی و حرفه ای بومی شده پسران، دکترای بدون آزمون مهندسی مکانیک ساخت و تولید فنی و حرفه ای بومی شده دختران و و ...

دو واحد درس عمومی «آشنایی با علوم فنی و حرفه ای بومی شده دختران یا پسران» (به تفکیک جنسیت) به سرفصل دروس مقطع لیسانس همه رشته ها و دانشگاه های کشور افزوده گردد.

سه واحد درس تخصصی «شناخت علوم فنی و حرفه ای بومی شده دختران یا پسران» (به تفکیک جنسیت) به طور نیمه اجباری - تشویقی به سرفصل دروس مقطع فوق لیسانس همان رشته ها و دانشگاه های کشور افزوده گردد.

چهار واحد درس فوق تخصصی «تسلط بر مبنای فوق پیشرفته علوم فنی و حرفه ای بومی شده دختران یا پسران» (به تفکیک جنسیت) به طور اختیاری به سرفصل دروس مقطع دکترای با آزمون و بدون آزمون همه رشته ها و دانشگاه های کشور افزوده گردد.

در ترم یک تمام مقاطع کاردانی تا دکترای دانشگاه ها، درسی دو واحدی با عنوان «شناخت بازار کار بومی شده دختران یا پسران» (به تفکیک جنسیت) ارائه گردد.

تبصره ۱- عبارت «بومی شده» در پایان عناوین دروس و رشته ها در راستای جلب نظر نمایندگان «دل نگران» در مجلس است.

تبصره ۲- تفکیک جنسیتی تنها جزو لایتغیر لایحه فوق است که قابل بحث و مناقشه نیست و از قضا تنها راه تحقق فنی، حرفه ای و بومی شدن رشته های دانشگاهی نیز هست.

تبصره ۳- باور ما این است که چون این طرح در راستای عملیاتی شدن خواست رییس مجلس است و چون عبارت «بومی شده» را در پی دارد و نیز چون تفکیک جنسیتی را تضمین می کند و تحکیم می بخشد، گره گشای مشکلات بوده، تنها از طرف دشمنان آب و خاک و جوانان ما مورد مخالفت قرار خواهد گرفت!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج