۲۴۲۷۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پاستا و سپینوچه با ریحان

سخن جیمی: اینجاست كه می‌فهمید آشپزی كردن فوق‌العاده است پس با ما همراه شوید

پاستا و سپینوچه با ریحان

پاستا و سپینوچه با ریحان

برترین ها:

مواد پاستا :
  • گوجه‌فرنگی رسیده كوچك: ۴۰۰ گرم
  • سیر: ۴ حبه
  • ریحان تازه: یك دسته كوچك
  • ورقه لازانیا: ۴۰۰ گرم
  • پنیر پارمزان: ۱۰۰ گرم
  • كره: یك قالب
  • سركه بالزامیك: ۴ قاشق غذاخوری
ادویه ها :
  • نمك
  • فلفل سیاه
  • روغن زیتون
برای شروع

گوجه‌فرنگی‌ها را با چاقو برش زده و سیرها را پوست كنده و برش بزنید. برگ‌های ریحان را از شاخه جدا كرده و كنار بگذارید. ورقه‌های لازانیا را به 3 یا 4 نوار بلند برش زده و كنار بگذارید. در آخر پنیر پارمزان را رنده كنید.

غذای اصلی: پاستا و سپینوچه

ابتدا یك قابلمه حاوی آب را روی حرارت گاز قرار داده و نمك درون آن بریزید و بگذارید تا جوش بیاید. در همین حین روغن را به آن اضافه كنید و یك ‌تابه روی شعله دیگر گاز قرار داده و كره را در آن بغلتانید و سیر را به آن اضافه كرده و تفت دهید. بعد از این‌كه سیرها طلایی شد گوجه‌فرنگی‌های برش زده را به ماهی‌تابه اضافه كنید و در مرحله بعد ریحان را با گوجه و سیر مخلوط كرده و به هم بزنید و بگذارید تا نرم شود و بعد سركه بالزامیك را با نمك و فلفل كافی به مواد اولیه پاستا اضافه كرده و به خوبی هم بزنید تا همه مواد به یك شكل فرم بگیرد. به قابلمه نگاهی بیندازید و پاستا را آبكش كنید و روی آن را با آب سرد شسته و كم‌كم به مواد داخل ماهی‌تابه اضافه كنید. یادتان باشد كمی از آب آبكش شده را نگه داشته و به مواد پاستا اضافه كنید و پنیر پارمزان را روی آن رنده كنید و به خوبی هم بزنید و بعد از آن مزه كرده و مقداری نمك و فلفل اگر می‌خواهید به آن اضافه كنید.

برای سرو

پاستاها را در ظرف‌‌ها ریخته و برای تزئین روی آن پنیر رنده كرده و چند برگ زیبای ریحان بریزید تا با یك شكل متفاوت، دلپذیرتر شود.

تاریخچه غذا

این پاستا متعلق به شهرهای شمالی ایتالیاست. البته ایتالیایی‌ها از كره برای پخت آن استفاده می‌كنند تا براق‌تر و نرم‌تر شود. این غذا جزو غذاهای مورد علاقه در شمال ایتالیاست.

پیشنهاد

پیدا كردن ورقه‌های لازانیا در سوپرماركت‌ها كار بسیار راحتی است. به خصوص حالا كه با طعم‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوع در دسترس هستند. مهم‌ترین خصوصیات این ورقه‌های لازانیا این است كه می‌توانید به غیر از پخت لازانیا از آن در غذاهای دیگر به راحتی استفاده كنید و نظر مهمان‌ها را به خود جلب كنید. شما می‌توانید آن را از بالا برش بدهید و شكل جدیدی از آن بیرون بیاورید. مثل همین نمونه كه در تصویر می‌بینید. هنر در انجام كارهای دشوار نیست بلكه هر كسی كه در عین سادگی بتواند خلاقیت نشان بدهد هنرمند است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج