۲۴۳۶۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقاد جرج کلونی از نامزد انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا

جرج کلونی بازیگر و کارگردان آمریکایی در بخش بازار فیلم جشنواره فیلم تورنتو با معرفی فیلم کمدی سیاسی «برند ما بحران است» گفت تاریخ به امیدهای ریاست جمهوری جمهوریخواهان خواهد خندید.

خبرگزاری مهر: جرج کلونی در این نشست گفت حرف‌های دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری و خطاب کردن مهاجران مکزیکی به عنوان متجاوز و جنایتکار، دیوانه‌وار است. وی افزود: هر کسی که چنین حرف‌های ناشکیبایانه‌ای به زبان بیاورد باید بداند تاریخ به او خواهد خندید و این دقیقا همان کاری است که اتفاق می‌افتد.

کلونی به عنوان تهیه کننده این فیلم جدید با عنوان «برند ما بحران است» در جشنواره تورنتو ظاهر شد. دیوید گوردون گرین این اثر سینمایی را کارگردانی کرده و فیلم، اثری کمدی با بازی ساندرا بولاک است.

انتقاد جرج کلونی از نامزد انتخابات 2016 آمریکا

بولاک در نقش یک فعال انتخاباتی ظاهر شده که به بولیوی دعوت شده تا به سناتوری که می‌خواهد وارد انتخابابت ریاست جمهوری شود، کمک کند. این فیلم بر مبنای یک فیلم مستند از سال ۲۰۱۵ به همین نام ساخته راشل بوینتون است که با تمرکز بر رقابت انتخاباتی گونزالو سانچز دی لوزادا که سال ۲۰۰۲ انتخابات ریاست جمهوری بولیوی را برد، ساخته شده است.

بولاک هم در این نشست حضور داشت و گفت این فیلم درباره کسب و کاری است که نشان می‌دهد ما به عنوان مردم چطور به عنوان مشتری مطرح هستیم. وی گفت: ما باید شروع به گرفتن حق خودمان بکنیم و ببینیم واقعیت‌ها چه هستند، تا این که اجازه بدهیم افکارمان را خرید و فروش کنند.

در فیلمنامه شخصیتی که بولاک بازی می‌کند برای یک مرد نوشته شده بود، اما با انتخاب بولاک برای بازی در این نقش، شخصیت اصلی به زن بدل شد. این شخصیت در عین حال که باهوش است، اما افسرده و معتاد به الکل هم هست و بولاک گفت: در حالی که این شخصیت هیچ علاقه‌ای به بچه داشتن ندارد، می‌توان متوجه شد که فیملنامه ابتدا برای یک مرد نوشته شده بود.

انتقاد جرج کلونی از نامزد انتخابات 2016 آمریکا

بولاک افزود: ما زن‌ها از زندگی، رویاها و کار هیجانزده می‌شویم. حالا گاهی اوقات شامل حال بچه هم می‌شود و گاهی نمی‌شود. ما پیچیده هستیم. مخلوقات کوچک دیوانه... و به همین دلیل شایسته این هستیم که داستان‌هایی باشند که به انعکاس این خصلت‌ها بپردازند.

وی افزود: نقشی که من بازی کردم شخصتی باهوش است، دوست دارد سفر کند و کارهایی هم برای خودش انجام بدهد اما می تواند همه این کارها را مدتی طولانی انجام دهد؟

کلونی هم به شوخی گفت: بعدش هم می‌رویم فیلم «۱۲ زن خشمگین» را می‌سازیم.

کلونی در پاسخ به این سوال که اگر قرار بود یکی از نقش‌هایی که بولاک بازی کرده برای یک مرد نوشته می‌شد، او دوست داست در کدامشان بازی کند؟ وی در پاسخ گفت: هه می‌دانیم که باید «دختر شایسته اخلاق» باشد.

فیلم «برند ما بحران است» در تورنتو برای اولین بار اکران شد و بنجامین لی منتقد گاردین در نقد خود به این فیلم ۳ ستاره از ۵ ستاره داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج