۲۴۳۷۵۴
۱۵ نظر
۵۰۳۶
۱۵ نظر
۵۰۳۶
پ

اسرار خوش‌پوشی آنا نعمتي چیست؟

اسرار خوش‌پوشی آنا نعمتي چیست؟ او از چه روشی برای خوش ‌تیپ بودنش استفاده می‌کند؟

اسرار خوش‌پوشی آنا نعمتي چیست؟
مجله سیب سبز: ورود آنا نعمتي به دنياي بازيگري به ۲۰ سال پيش برمي‌گردد اما برخلاف درخشش اغلب بازيگران در جواني، او در دهه ۳۰ زندگي‌اش موفقيت‌هاي حرفه‌ای بيشتري به دست آورد و حالا پاي ثابت محافل سينمايي است و اتفاقا با تن‌پوش‌هايي در اين جمع‌ها حاضر مي‌شود كه مورد توجه دوربين‌ها و خبرنگاران قرار مي‌گيرد.

اما در اين انتخاب‌ها او تنها نيست؛ آنا نعمتي تاكيد دارد از دانش و سليقه طراحان لباس برای خوش‌پوشی كمك بگيرد. در مراسمی مثل جشن حافظ، او حتي از يك آرايشگر حرفه‌ای كمك گرفته بود تا حضورش در اين مراسم هيچ كم و كاستي نداشته باشد.

با طراحان

رسيدن به اين نتيجه كه آنا نعمتي رابطه خوبي با مجموعه‌اي از طراحان لباس دارد، كار سختي نيست. او هر بار در مراسمي حاضر مي‌شود، بعد از آن با گذاشتن عكسي در صفحه شخصي‌اش، از طراح لباسش نام مي‌برد و از همراهي‌ای كه اين طراح در انتخاب ست لباسش داشته، تشكر مي‌كند.

اسرار خوش‌پوشی آنا نعمتي چیست؟

سايه موسوي و زيما مزون از طراحاني هستند كه همكاري نزديكي با اين بازيگر دارند و طراحي‌هاي آنها روي مانتو، مورد پسند آناست. سايه موسوي طراحي است که به صورت محدودتر با طراحي مدل‌های لوكس توجه آنا را به خود جلب کرده است. زيما مزون چند خط توليد شامل مانتوهاي رويال و روزانه دارد تا بتواند پاسخگوي سليقه‌هاي مختلف از جمله آنا نعمتی باشد.

انتخاب براساس موقعيت

آنا نعمتي مصمم است كه انتخاب لباس‌هايش براساس موقعيت باشد؛ به همين دليل دربرنامه‌هاي رسمي‌تر مثل جشن حافظ یا جشنواره فيلم فجر با مانتوهايي ظاهر مي‌شود كه فرم رسمي‌تري دارند و روي آنها كار دست انجام شده يا با اضافه كردن تكه‌دوزي‌هايي، تبديل به يك لباس فاخر شده‌اند. او حتي در چنين مراسمي از كيف‌هاي دستي كوچك، مناسب مراسم شب استفاده مي‌كند تا رسمي بودن ست او زير سوال نرود؛ درست مثل انتخابي كه ستارگان شناخته‌شده سينما در سراسر دنيا دارند.

هيچ بازيگري با يك كيف بزرگ رودستي، روي فرش قرمز اسكار حاضر نمي‌شود. از سوي ديگر در ساير موقعيت‌ها مي‌توان او را با مانتوهاي راحت‌تري كه تزئينات كمتري دارند، ديد. در اين شرايط سراغ كيف‌هايي مي‌رود كه با نام « توت» شناخته مي‌شوند. اين كيف‌ها فضاي بيشتري براي قرار دادن وسايل ريز و درشت دارند و دو دسته نه‌چندان بلند روی آنها نصب شده كه به راحتی روي دست قابل استفاده هستند. اين تفكيكي كه آنا نعمتی در انتخاب آکسسواری لباسش دارد، نشانی از آداب‌داني اوست. تلاش براي پوشيدن لباس متناسب با موقعيت و فضا نشان می‌دهد او آداب رفتار اجتماعي را به خوبي بلد است.

بهترین سر پوش

آنا همان‌طور كه دو سبك لباس پوشيدن را براي موقعيت‌هاي رسمي و غيررسمي خودش انتخاب كرده، سرپوشش را هم در موقعیت‌های مختلف متفاوت كرده است. او در موقعيت‌هاي رسمي از روسري استفاده مي‌كند و اغلب آن را به جاي گره‌زدن زير گردن، دور گردن مي‌پيچد و در موقعيت‌هاي غيررسمي از شال استفاده مي‌كند.

اين انتخاب‌ها هم درست است؛ به‌خصوص كه او به هماهنگي رنگ‌ها در ستش فكر مي‌كند اما واقعيت اين است كه شال با فرم صورت او هماهنگي بيشتري دارد. روسري باعث مي‌شود كشيدگي صورتش بيشتر جلوه كند. همان‌طور كه آرايش‌ محو و كم‌رنگ زيبايي بيشتري به چهره اين بازيگر مي‌بخشد، آرايش سنگين باعث مصنوعي شدن چهره‌اش مي‌شود.

اسرار خوش‌پوشی آنا نعمتي چیست؟

آنا و جشنواره‌هاي خارجي

بازيگر فيلم انارهاي نارس، سبك متفاوتي براي حضور در جشنواره‌هاي فيلم خارجي مثل جشنواره فيلم مسكو انتخاب كرده است. او براي اين حضور، مانتو را كنار گذاشته و با كمك طراحان از لباس‌هاي بلند و پوشيده‌ استفاده مي‌كند. لباس‌هاي او در جشنواره‌هاي خارجي، محصول خانه طراحي امير حسين است. او در طراحي اين پيراهن‌ها از تكه‌دوزي‌هاي خاص يا پارچه‌هاي فاخر استفاده كرده است. مثلا لباسي كه در جشنواره مسكو به تن داشت يك پيراهن مشكي بلند با دامن پف‌دار و كت دانتل طلايي بود.

در اين موقعيت‌ها، آنا از سرپوش‌هاي متفاوتي به جاي شال يا روسري استفاده مي‌كند؛ سرپوش‌هايي كه از جنس و رنگ خود لباس هستند و هماهنگ با فرم كلي لباس طراحي شده‌اند و به همين دليل باعث مي‌شوند، لباس‌ها جلوه و شكوه خودشان را از دست ندهند. مثل سرپوشي كه ليلا حاتمي براي لباس تاريخي‌اش در افتتاحيه جشنواره كن دوسال پيش تهيه كرده بود. بهتر است ساير بازيگران كشورمان هم براي حضور بين‌المللي به چنين ايده‌هايی فكر كنند چون استفاده از شال كه اغلب روی لباس مي‌افتد، برازندگي آن را پنهان مي‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الی

      عاشق تحلیلت شدم

    • امیر

      بخاطره اینه که خانم نعمتی اصالتا شاهرودی هستن و خب ذاتا شاهرودیها خوش تیپ و خوش پوش هستن

    • مهر

      تیپش که افتضاس

    • maa

      همه زندگیش کلاس گذاشتنه اصلا از زندگی چی میفهمی بابا تو اخرش بابا تو زیباترین بسه دیگه چقدر فخر فروشی چقدر من اینم من اونم

    • کاربر

      اسرار خوش پوشی = پول

      پاسخ ها

      • فرزانه

        آفریییییییییییییییییین
        موافقم صد در صد

    • بدون نام

      بی مزه خودشون از خودشون تعریف میکنن کجاش خوشتیپ اصلا هم خوش تیپ نیست

    • بدون نام

      منم پول آنا رو داشتم. همه لباسهامو می دادم طراح.

    • الهام

      تا به حال عكسهايي كه از ايشون منتشر شده لباس با تعريفي كه شما نوشتيد ديده نشده.اگر منظور شما از طراحي اين سبك از لباسه پس من كارم از اين طراحان حرفه اي تره و خودم و دست كم مي گيرم.لطفا موضوع رو اينقدر بزرگ نكنيد اونم صرفا واسه اينكه در مجله مطلبي واسه خوندن بگذاريد.

    • لاله

      چیزی که باعثه مصنوعی شدن چهرش میشه اون دماغشه نه مدل آرایش کردنش!

    • بدون نام

      قبلا میگفت متنفرم از اینکه اسمم رو با آناهیتا همتی اشتباه میگیرن چون اون رو در شان خودشون نمیدونستن

    • سارا

      اقا من عاشقتم زنده باشی

    • سارا

      این ک انا نعمتی تکه شکی درش نیس عاشقتم انا جون

    • نازی

      خوش پوش هستش این الان؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

    • پمپ وکیوم کیان پارس

      درسته که خودشون طراح و مزون دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج