جاباما
۲۴۴۰۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعتراض کاربران به نصب اجباری ویندوز ۱۰

مایکروسافت تایید کرده حتی کاربرانی که تقاضای نصب ویندوز ۱۰ را تایید نکرده اند نیز در فهرست دریافت این سیستم عامل قرار گرفته اند.

خبرگزاری فارس: مایکروسافت تایید کرده حتی کاربرانی که تقاضای نصب ویندوز ۱۰ را تایید نکرده اند نیز در فهرست دریافت این سیستم عامل قرار گرفته اند.

این امر موجب اعتراض شدید کاربران سیستم عامل های ویندوز ۷ و ۸.۱ شده که می گویند بارگذاری ناخواسته ویندوز ۱۰ با حجمی نزدیک به ۳ گیگابایت باعث حجم مصرف قابل توجه دیتا و پرشدن حافظه رایانه های آنها بدون اطلاع و رضایتشان شده است.

مایکروسافت در توضیح این مساله اعلام کرده که اگر کاربران گزینه به روزرسانی خودکار ویندوز در صفحه کنترل را انتخاب کرده باشند، فایل های آماده سازی نصب ویندوز ۱۰ به طور خودکار بر روی رایانه آنها نصب می شود. نتیجه این کار کاهش زمان نصب و تسهیل فرایند مذکور است.

حجم کل این فایل های به روزرسان بسته به ویندوز مورد استفاده کاربران از ۳ تا ۶ گیگابایت در نوسان بوده و در یک پوشه مخفی موسوم به $Windows.~BT نصب می گردد.

با توجه به انتشار گزارش هایی که نشان می دهد ویندوز ۱۰ بی سروصدا اطلاعات شخصی کاربران را جمع آوری کرده و آنها را برای اشخاص و گروه های ثالث ارسال می کند اشتیاق برای نصب این سیستم عامل کاهش یافته است. همچنین ویندوز جدید مایکروسافت به طور گسترده کاربران را بمباران تبلیغاتی کرده و با بررسی عادات کاربری هر فرد آگهی هایی را در معرض دید وی قرار می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج