۲۴۴۵۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پاپ: مراقب نفوذ داعش باشید

پاپ فرانسیس در سخنانی دوباره به داعش حمله کرد. او این بار سیاست های غرب در مورد نحوه برخورد با مهاجران را نیز به باد انتقاد گرفت، اما در عین حال به مقامات اروپایی هشدار داد مراقب نفوذ نیروهای تروریست داعشی در لابلای آوارگان نیز باشند.

تابناک: پاپ فرانسیس در سخنانی دوباره به داعش حمله کرد. او این بار سیاست های غرب در مورد نحوه برخورد با مهاجران را نیز به باد انتقاد گرفت، اما در عین حال به مقامات اروپایی هشدار داد مراقب نفوذ نیروهای تروریست داعشی در لابلای آوارگان نیز باشند.

رهبر کاتولیک های جهان در جدیدترین مصاحبه خود با رادیو کاتولیک پرتغال موسوم به Radio Renascenca از سیستم کاپیتالیستی حاکم بر قوانین مهاجرتی در جهان به شدت انتقاد کرد و آنها را بد و ناعادلانه خواند.

پاپ آرژانتینی درعین حال به مقامات اروپایی هشدار داد دولت اسلامی عراق و شام می تواند از خیل انبوه مهاجران و پناهجویان که از خاورمیانه به اروپا سرازیر شده اند، نهایت سوء استفاده را بکند و دست به حملاتی در این قاره بزند.

پاپ فرانسیس در این مصاحبه گفت شاید جنگ درخاورمیانه یکی از علل اصلی آواره شدن مردم باشد اما ریشه واقعی آن سیستم های ناعادلانه اجتماعی و اقتصادی در جهان است. وی انبوه مهاجران را تنها نوک یک قطعه یخ بزرگ خواند که از آب بیرون زده است و گفت خیلی از جنگزده های قربانی این سیستم ناعادلانه جهانی هنوز نتوانسته اند خود را از کشورهای جنگ زده خود خارج کنند.

پاپ به پرتغالی ها گفت این مردم فقیر از جنگ و فقر فرار می کنند و این پدیده یک واقعیت است که جهان باید آن را بپذیرد، من به مردم ایتالیا و اسپانیا گفته ام و به شما پرتغالی ها هم می گویم که اگر فرزند نداشته باشید و بچه نیاورید، مهاجران جای خالی آنها را پر کرده و به کشور شما هجوم می آورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج