۲۴۴۶۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجرانی: خوشحالم سه امتیاز در مشهد ماند

سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: خوشحالم که سه امتیاز بازی در مشهد باقی ماند.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم. بر خلاف داربی‌های دیگر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و از موقعیت‌های زیادی بهره‌مند بودند ولی خیلی خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. امیدوارم بعد از این داربی هر دو باشگاه به هم کمک کنند تا بتوانند به فوتبال خراسان برای ادامه لیگ یاری رسانند.

وی درباره داوری این بازی گفت: ما هم تا لحظه آخر درخصوص این تغییر داوری هیچ اطلاعی نداشتیم ولی فکر می‌کنم تماشاگران و بازیکنان فضای روانی خوبی برای این داور جوان ایجاد کردند تا بتواند به خوبی قضاوت کند. ما هم با توجه به آنالیزی که شب قبل از بازی داشتیم سعید بخشی‌زاده را به عنوان داور می‌دانستیم و هیچ اعتراضی قبل از بازی نداشتیم. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی درباره مشکل کریم احمدی بازیکن تیمش که قبل از بازی مشکلاتی برایش به وجود آمده بود گفت: مشکل کریم احمدی برمی‌گردد به سه سال گذشته که در تیم شیرین فراز کرمانشاه حضور داشته است. باید ۶۰ میلیون پول به این تیم می‌دادیم که تا قبل از امروز ۴۵ میلیون به حساب شیرین فراز ریخته بودیم و صبح بازی هم مبلغ ۱۵ میلیون به باشگاه شیرین فراز دادیم تا مشکل این بازیکن را حل کنیم.

مهاجری درخصوص اینکه اعلام کرده بود که سیاه جامگان برایش تمام شده است عنوان کرد: سیاه جامگان باشگاه بزرگی است و قطعا اعتبار و عزت بزرگی هم دارد. نمی‌دانم چرا این حرف‌ها زده می‌شود. من سیاه جامگان را دوست دارم ولی هم‌اکنون سرمربی پدیده هستم و باید اعتمادی که باشگاه به من کرده است را جوابگو باشم ولی باز هم تاکید می‌کنم که سیاه جامگان ابومسلم را همیشه دوست داشته‌ام.

وی درباره اینکه بعد از گلی که زدند دیگر عطش گلزنی نداشتند عنوان کرد: بعد از گلی که زدیم دو، سه موقعیت صددرصد را داشتیم که اگر تمرکز داشتیم می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج