جاباما
۲۴۴۸۲۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فروش کلیه خود برای خریدن آیفون ۶ اس

آیا شما هم از طرفداران دو آتیشه یا چند آتیشه آیفون‌های جدید هستید؟ هرچقدر هم که باشید احتمالاً به‌پای دو مرد چینی که قصد داشتند برای خرید آیفون ۶ اس کلیه‌های خود را بفروشند نخواهید رسید.

وبسایت نوچه - آرش محمد اصفهانی: آیا شما هم از طرفداران دو آتیشه یا چند آتیشه آیفون‌های جدید هستید؟ هرچقدر هم که باشید احتمالاً به‌پای دو مرد چینی که قصد داشتند برای خرید آیفون ۶ اس کلیه‌های خود را بفروشند نخواهید رسید. در یک حادثه عجیب، دو چینی که ساکن منطقه شرقی استان جیانگسو هستند به دلیل نداشتن پول کافی برای خرید آیفون ۶ اس به این فکر افتادند تا با فروش کلیه‌های یکدیگر موفق به خرید محصول تازه اپل شوند.

فروش کلیه خود برای خریدن آیفون 6 اس

فروش کلیه خود برای خریدن آیفون 6 اس

این دو دوست بانام‌های وو و هوانگ ابتدا با یک شخصی که عامل فروش اعضای بدن بود در اینترنت آشنا شده و متوجه شدند که باید ابتدا برای معاینه و تأیید سلامت کلیه خود به بیمارستان مراجعه کنند ولی هنگام قرار گذاشتن با عامل غیرقانونی خرید کلیه در بیمارستان متوجه شدند که آن فرد در سر قرار حضور پیدا نکرد. در این زمان وو که از انجام این کار منصرف شده بود تلاش کرد که دوست خود را هم از انجام این کار منع کند ولی او این را قبول نکرد و وو هم با پلیس تماس گرفت و هوانگ مجبور به فرار شد.

فروش کلیه خود برای خریدن آیفون 6 اس

شاید در نگاه اول این اتفاق در حد یک داستان غیرواقعی به نظر برسد اما پیش‌ازاین اتفاقات مشابهی نظیر این داستان رخ‌داده بود. اوایل امسال هم یک جوان ۲۱ ساله چینی برای به دست آوردن پول و خرید اپل واچ اقدام به فروش مواد مخدر کرده بود. احتمالاً این خبر شایعه‌ی افت فروش آیفون در کشور چین را تحت تأثیر قرار می‌دهد چراکه پیش‌ازاین تصور می‌شد که فروش آیفون‌های جدید امسال در این کشور افت بسیاری خواهد داشت. به هرحال هرمیزان هم که طرفدار محصولات اپلی باشیم نباید سلامت خود را برای بدست آوردن یک گجت فناوری به خطر بیندازیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج