جاباما
۲۴۵۱۸۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آغاز جشن عاطفه ها در سراسر کشور

مرحله نخست جشن عاطفه ها از صبح امروز (پنج شنبه) به مدت دو روز و در هفت هزار پایگاه جمع آوری کمک های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا: مرحله نخست جشن عاطفه ها از صبح امروز (پنج شنبه) به مدت دو روز و در هفت هزار پایگاه جمع آوری کمک های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور آغاز شده است.

جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار می شود تا کمک های مردمی را جمع آوری و بین دانش آموزان تحت پوشش و نیازمند توزیع کند.

پنج هزار پایگاهی که برای جشن عاطفه ها برپا شده است، امروز در مراکز امداد و پایگاه های شهری و دو هزار پایگاه نیز فردا (جمعه) در مصلا های نماز جمعه و معابر ورودی شهرها مستقر می شود.

چهارهزار و ۴۴۳ پایگاه ثابت و سیار نیز نیز در تهران برای برگزاری این جشن در نظر گرفته شده است.

مرحله دوم جشن عاطفه ها هشتم مهر در مدارس و واحدهای آموزشی برگزار خواهد شد و ۴۰ هزار پایگاه در مدارس و مراکز آموزشی، کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند را جمع آوری می کنند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) پیش از گفته بود،سال گذشته ۴۶ میلیارد تومان کمک های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد که بر مبنای توزیع برابر و غیر تکراری میان دانش آموزان، به هر دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد بیش از ۱۳۰ هزار تومان کمک شده است.

مصطفی خاکسار قهرودی با بیان این که سال گذشته دو میلیارد تومان برای فعالیت پایگاه های جشن عاطفه ها در سراسر کشور هزینه شده است، افزود: سال گذشته ۴۰ هزار نیرو برای جمع آوری کمک های مردمی فعال بودند که ۳۲ هزار نفر آنان به صورت افتخاری همکاری داشتند و امسال برای کاهش این هزینه ها وحذف پایگاه های غیر ضروری برنامه ریزی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج