جاباما
۲۴۶۷۹۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پلیس قلابی را شناسایی کنید +عکس

فردی که تحت پوشش مأمور مبارزه با موادمخدر و پلیس آگاهی اقدام به سرقت و زورگیری در محدوده پایانه های مسافربری به ویژه در محدوده ترمینال جنوب، پایانه خاوران و پایانه خزانه کرده بود با تلاش مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: فردی که تحت پوشش مأمور مبارزه با موادمخدر و پلیس آگاهی اقدام به سرقت و زورگیری در محدوده پایانه های مسافربری به ویژه در محدوده ترمینال جنوب، پایانه خاوران و پایانه خزانه کرده بود با تلاش مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

در تاریخ ۱۸ شهریور ۹۴ مأموران پلیس در حین گشت زنی در بزرگراه امام رضا (ع ) مسیر غرب به شرق به سرنشین یک دستگاه خودروی پژو روآ به شماره انتظامی ایران ۵۵/ *** ق ۱۹ مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند اما راننده خودرو با وجود شنیدن دستور ایست مأموران اقدام به فرار کرد.

در ادامه تعقیب و گریز واحد گشت پلیس و خودروی روآ، مأموران در مرحله اول با استفاده از تجهیزات هشداری به راننده روآ دستور ایست داده اما وی همچنان به فرار خود ادامه داد که مأموران پس از شلیک چند تیر هوایی، جهت متوقف کردن خودرو اقدام به شلیک گلوله به سمت چرخ های خودرو کرده و چرخ های سمت چپ خودرو را مورد اصابت گلوله قرار دادند.

با وجود متوقف شدن خودروی روآ، راننده آن به صورت پیاده اقدام به فرار کرد که پس از بی توجهی این شخص به دستور ایست و شلیک های هوایی، وی از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت و نهایتا دستگیر شد.

پلیس قلابی را شناسایی کنید +عکس

با دستگیری متهم «ایرج . ن» ۴۱ ساله و کشف یک عدد کارت شناسایی مجعول منتسب به نیروی انتظامی، پرونده مقدماتی با موضوع جعل عناوین دولتی تشکیل و به دستور شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با انتقال متهم به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، بلافاصله ایرج . ن به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه زورگیری، جعل عناوین دولتی و سرقت های تحت پوشش مأمور مورد شناسایی قرار گرفت.

ایرج . ن که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت های تحت پوشش مأمور اعتراف و عنوان داشت که با استفاده از کارت مجعول خود را به عنوان مأمور مبارزه با موادمخدر و پلیس آگاهی معرفی کرده و اقدام به سرقت اموال از قبیل پول، گوشی تلفن همراه و ... می کرد.

با اعتراف متهم به انجام سرقت و زورگیری های تحت عناوین دولتی در محدوده پایانه های مسافربری به ویژه در محدوده ترمینال جنوب، پایانه خاوران و پایانه خزانه، پرونده سرقت های مشابه مورد بررسی قرار گرفت و دهها مالباخته که توسط متهم مورد سرقت قرارگرفته بودند، شناسایی و جهت پیگیری شکایت به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

یکی از شکات پس از شناسایی ایرج . ن در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در مورخه ۸ مرداد ۹۴ در حال بازگشت به منزل بودم که سرنشین یک دستگاه خودرو پژو روآ اقدام به متوقف نمودن بنده کرد و ضمن معرفی خود به عنوان مأمور مبارزه با مواد مخدر به بهانه همراه داشتن مواد مخدر اقدام به بازرسی بنده نمود؛ پس از دور شدن این شخص متوجه شدم که قسمتی از وجود نقد همراهم ( مبلغ ۳۵۰ هزار تومان ) و همچنین یک فقره چک ۳۰۰ هزار تومانی از من سرقت شده است.

مالباخته ای دیگر نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت ۱۴:۳۰ مورخه ۶ مرداد ۹۴ از میدان میوه و تره بار مرکزی واقع در منطقه عبدل آباد قصد رفتن به شهرستان محل زندگی را داشتم که راننده یک دستگاه خودرو پژو روآ نوک مدادی مرا صدا کرد؛ این شخص خودش را مأمور آگاهی معرفی کرد و به بهانه سارق بودن، مرا سوار ماشین کرد تا به ادعای خودش به کلانتری ببرد؛ در میانه راه، راننده روآ محتویات جیب هایم شامل مبلغ ۷ میلیون تومان وجه نقد ( حقوق چند ماه کار در میدان میوه و تره بار ) و دو دستگاه گوشی تلفن همراه را در داخل ماشین خالی کرد و پس از پیاده نمودن بنده، به سرعت از محل متواری شد.

یکی دیگر از مالباختگان که توسط متهم مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود نیز پس از شناسایی متهم به کارآگاهان گفت: در ساعت ۱۴ مورخه ۳۰ تیر ۹۴ سرنشین یک دستگاه خودرو پژو روآ نوک مدادی با ارائه کارت شناسایی خود را به عنوان مأمور پلیس آگاهی معرفی و اقدام به بازرسی بدی از من کرد؛ پس از بازرسی، این شخص اقدام به بازرسی کیف همراهم کرد.

از ایشان درخواست کردم تا اجازه دهـد مدارک شناسایی را از داخل کیف در آورده و به ایشان ارائه کنم که ناگهان مرا مورد ضرب و شتم قرار داد که به علت اصابت ضربه مشت به ناحیه گردن، از حال رفتم و این شخص با سرقت کیف دستی حاوی لب تاپ، گوشی تلفن همراه، مدارک خودرو و مدارک شناسایی، کیف پول و ... از محل متواری شد.

سرهنگ کارآگاه داوود فـرد، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به کارت شناسایی مجعول بدست آمده از متهم داشت: کارت شناسایی مورد استفاده از سوی متهم که بوسیله آن خود را مأمور معرفی کرده، به گونه ای جعل شده که با کمترین دقت از سوی مالباختگان قطعا به عنوان سارق تحت پوشش مأمور مورد شناسایی قرار می گرفت که متأسفانه هیچ کدام از شکات پرونده در زمان ارائه کارت از سوی متهم، دقتی در این خصوص انجام نداده و این در حالی است که بارها در اطلاع رسانی پرونده های مختلف به شهروندان محترم اعلام شده است که مأموران در زمان اجرای مأموریت موظف به ارائه کارت شناسایی عکس دار هستند.

سرهنگ داوود فـرد در ادامه این خبر با اعلام خبر انتشار بدون پوشش تصویر متهم عنوان داشت: با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت تحت پوشش مأمور و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم و شکات پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ِDAvid

      عه اینکه ...

      نه نمیشناسم خخخ

    • علی

      اعدام شایسته این سارق است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج