۲۴۶۸۳۰
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

اعلام برائت واردکنندگان از کمپین تحریم خودرو

در شرایطی که برخی معتقدند کمپین «خودرو نخرید» کار واردکنندگان است، عضو انجمن واردکنندگان خودرو تاکید کرد آنها (شرکت‌های واردکننده) نقشی در این کمپین ندارند.

روزنامه دنیای اقتصاد: در شرایطی که برخی معتقدند کمپین «خودرو نخرید» کار واردکنندگان است، عضو انجمن واردکنندگان خودرو تاکید کرد آنها (شرکت‌های واردکننده) نقشی در این کمپین ندارند.

عبدالرضا فهیمی با بیان اینکه بحث‌های مطرح شده مبنی‌بر نقش داشتن واردکنندگان خودرو در راه‌اندازی کمپین نخریدن خودرو، اتهام است، گفت: اصلا کلاس قیمتی خودروهای وارداتی قابل‌رقابت با خودروهای داخلی نیست؛ بنابراین واردکنندگان خودرو تمایلی به ایجاد چنین کمپین‌هایی ندارند.

اما در حالی که گفته می‌شود واردکنندگان رسمی از دادن مجوز به غیر‌رسمی‌ها طفره می‌روند، عضو انجمن واردکنندگان می‌گوید قراردادهایی در این مورد میان رسمی‌ها و غیر‌رسمی‌ها منعقد شده است.

فهیمی اما در ادامه به ماجرای خودروهای لوکس نیز ورود کرد و گفت: لوکس بودن خودروها در دنیا، بر اساس ابعاد، کاربری و ارزش خودرو تعیین می‌شود، اما در ایران حجم موتور را ملاک این کار قرار داده‌اند که درست نیست.

به گفته فهیمی، هم‌اکنون خودروهایی در دنیا تولید می‌شوند که حجم موتور بالایی دارند و در عین حال، کاربردی به حساب می‌آیند، اما همان‌ها در ایران لوکس محسوب می‌شوند. وی در ادامه از توافق برای واردات خودروهای تویوتا برای عرضه در ناوگان تاکسیرانی تهران خبر داد و گفت: این خودروها عمدتا هیبریدی هستند و بر این اساس طی سال‌جاری ۲۰۰ تا ۵۰۰ دستگاه از این خودروها به ناوگان تاکسیرانی تهران اضافه می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي

      نميخريم

    • یک ایرانی

      به جای اینکارا کیفیت ماشین ها رو بیشتر کنن و قیمت رو بیارن پایین جنایتی که اینا دارن در حق مردم میکنن و اینهمه که از مردم ایران رو کشتن چنگیز خان نکشت

    • بدون نام

      پراید از سرطان بیشتر قربانی میگیرد...
      نمیخریم

    • آرمین

      خودرو نخرید...نمیییییییییییخرررررریییییییییی ممممممم

    • رها

      خوبه نگفته کار آمریکاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا يا خانوم نسبتا محترمي كه "راي منفي" ميدي ،خدا وكيلي چه نفعي ازين قضيه مي بري؟؟؟؟!!!!!

    • مهدی

      تورو به خدا تعرفه واردات خودرو رو بیارین پایین...
      فقط همین...

    • fazel

      خب نخرید بنزین گران می کنیم عوضش حالا ببینید کی برنده میشه؟؟!!!

    • بدون نام

      چ ربطي داره به وارد کنندگان
      مگه کمپين خريدن خودرو خارجيه يا ميگن خودرو ايراني نخرين که خودرو خارجي بخرين....حرف اين کمپين يکيه و ميگه خودرو ايراني صفر نخرين....کساني هم که به اين کمپين پيوستن نميگن حتي خودرو ايراني نخرين يا نمي خريم ميگن صفر نمي خريم...فهميدن اين مسئله براي خودرو سازان اينقدر سخته؟؟؟؟

    • ریاحی

      ان شاءالله روزی بشه قیمت خودرو برگرده به سال 84
      بابا کیلویی هم حساب کنی این قیمت در نمیاد

    • امین

      همش میگن خودرو ساز داخلی این خودروساز منظورشون دقیقا کدام شرکت نه خداییش پراید خودرویه این و که همش یدکش میبره ایران خودرو هم خوشحال نشه از اون کلاج و گیربکس و موتوری که گذاشتین بدبخت ماشین از پارکینگ در نمیادش که برسه به جایی که بمونه که یدکش بیاد ببرتش ما هر وقت خودروساز پیدا کردیم ازش حمایتم میکنیم اصلا تویوتا و بنز در ایران ساخته بشه من خودم پیراهن براش پاره میکنم و سینه سپر میکنم ولی این قوطی حلبیها که دیگه خودرو نیست که بخواد حمایتم بشه خصوصا که جدیدا میخواهند جنسهای چینی را تولید کنند کره ایش که اون بود ببین چینیش چی میشه کشته ها ضربدر دو

    • علیرضا

      گاهی شنیده میشود که راه اندازی کمپین خودرونخرید، کار مخالفان دولت روحانیست. من خودم از طرفداران سرسخت دولت فعلی یعنی جناب دکترروحانی وکابینه ایشانم.اما کمپین خودرونخریدرا کارمثبتی میدانم.هرچند میدان گرانفروشی وعرصه بی رقیب تاخت وتاز در8 سال دولت قبل به خودروسازان پیش کش شد.اما بهترین راه مقابله با هرگرانفروش ودر هرزمان وهردولتی همین کاریست که مردم ایران بالاخره به آن رسیدند.
      اگرهمین کاررا درخصوص دلار وطلا انجام بدهند،بزودی شاهد واقعی شدن قیمت طلا ،ارز،خودرو،مسکن و....خواهیم بود.هرچند استارت تمام این گرانی ها دردولت قبل زده شد،اما به نفع دولت روحانیست که با این موضوع مدبرانه برخوردکرده ومردم رادرک کند.

    • mehDi

      عموی خود من بخاطر عدم کیفیت خودرو پراید از دنیا رفت . در سرعت 60 کیلومتر ، ترمز پراید عمل نمیکنه و چون کیسه هوا هم نداره سر عموم به فرمون اصابت میکنه. در جا فوت میکنه....
      لعنت به قاتل جوانان ایرانی......
      این پراید نقش بمب افکن های عراق رو ایفا میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج