جاباما
۲۴۷۲۴۸
۵۰۴۴
۵۰۴۴
پ

تبریز کجا غذا بخوریم؟

غذا‌های آذری و همچنین دستپخت آذری‌ها در تمام ایران شهره خاص و عام است و به عنوان خوشمزه‌ترین غذا‌ها شناخته می‌شود. ممکن نیست کسی به تبریز سفر کند و بتواند بدون خوردن غذا‌های این شهر و تجربه‌ی طعم فوق‌العاده غذا‌ها به شهر خود بازگردد. در ادامه با لیست بهترین رستوران های تبریز با برترین‌ها همراه باشید.

برترین‌ها: بی شک تبریز یکی از زیباترین شهر‌های ایران به حساب می‌آید که با آب و هوای مطبوع و دیدنی‌های زیادی که دارد، همه ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. غذا‌های آذری و همچنین دستپخت آذری‌ها در تمام ایران شهره خاص و عام است و به عنوان خوشمزه‌ترین غذا‌ها شناخته می‌شود. ممکن نیست کسی به این شهر سفر کند و بتواند بدون خوردن غذا‌های این شهر و تجربه‌ی طعم فوق‌العاده غذا‌ها به شهر خود بازگردد. کوفته‌ها، کباب‌ها، باقلوا‌های مشهور و دیزی‌های خارق‌العاده از جمله غذا‌هایی هستند که اگر به این شهر سفر کردید، باید آن‌ها را امتحان کنید.

شاید به عنوان یک مسافر اطلاعات دقیقی در ارتباط با رستوران‌ها و کافه‌های تبریز نداشته باشید. در این صورت می‌توانید از لیستی که ما در ادامه در ارتباط با بهترین رستوران های تبریز ارائه خواهیم کرد کمک بگیرید. از آن جایی که طبع و سلیقه غذایی هرکسی می‌تواند متنوع باشد گزینه‌های لیست ما رستوران‌های متنوع از جمله ایتالیایی، کافه رستوران، کبابی و حتی دیزی سرا‌های این شهر هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند. در ادامه با لیست بهترین رستوران های تبریز با برترین‌ها همراه باشید.

۱. رستوران دکتر نیک

تبریز کجا غذا بخوریم؟

رستوران دکتر نیک که در مجتمع تجاری اطلس قرار دارد، دارای تنوع غذایی بسیار بالایی بوده و می‌تواند نظر مثبت شما را به خود جلب کند. این رستوران نسبت به کیفیت بالای غذا‌ها قیمتی مناسب دارد و طبق نظرات کاربران فضای داخلی رستوران بسیار شیک و آرام‌بخش است. اگر به فضا‌های شیک و غذا‌های نسبتا مدرن علاقه دارید پیشنهاد ما به شما این رستوران است.

آدرس: ولیعصر، خیابان همافر، مجتمع اطلس، ورودی ۴، طبقه ۵،

۲. رستوران ایتالیایی ناپولی

تبریز کجا غذا بخوریم؟

این رستوران یکی از رستوران‌های لوکس تبریز به شمار می‌آید که با داشتن فضایی بسیار شیک و زیبا طرفداران بسیاری دارد. غذا‌های این رستوران همانطور که از نامش پیداست ایتالیایی هستند و به شدت مورد استقبال قرار گرفته‌اند. به گفته کاربران قیمت غذا‌ها کمی بالاست، اما نسبت به کیفیت غذا‌ها این قیمت‌ها کاملا قابل توجیه می‌باشند. سرویس‌دهی خوب و سریع، غذا‌های با کیفیت، برخورد مناسب کارکنان و محیط زیبای این رستوران باعث قرار گرفتن آن در لیست بهترین رستوران های تبریز شده است.

آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان فروغی، خیابان قطران

۳. کافه رستوران بارکد

تبریز کجا غذا بخوریم؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید زمان خود را در کافه‌ها بگذرانید و غذایتان را نیز در کافه میل کنید، بهترین انتخاب برای شما کافه رستوران بارکر است. این کافه که علاوه بر داشتن نوشیدنی‌ها از جمله انواع قهوه، اسموتی، شیک و بستنی، غذا‌هایی فوق‌العاده نیز سرو می‌کند در بین جوانان طرفداران زیادی دارد. فضای شیک و آرام کافه گونه از دیگر نکات مثبت این کافه رستوران می‌باشد. نظرات کاربرن نیز نشان می‌دهد قیمت غذا‌ها نسبت به کیفیت آن‌ها در این کافه بسیار مناسب است.

آدرس: ولیعصر، خیابان قانون، مجتمع جزیره

۴. چلوکبابی حاج علی

تبریز کجا غذا بخوریم؟

اگر قصد خوردن کباب‌های بی‌نظیر شهر تبریز را دارید بدون شک پیشنهاد ما به شما چلوکبابی حاج علی می‌باشد. این چلوکبابی که شعبه اصلی آن در بازار قدیمی تبریز و بین بافت قدیمی آن قرار دارد می‌تواند بهترین انتخاب شما برای لذت بردن از طعم فوق‌العاده کباب‌های تبریز باشد. حجم بالای این غذا‌ها که به گفته کاربران می‌تواند دو نفر را سیر کند، ثابت می‌کند که قیمت غذا‌ها کاملا منطقی و مناسب است.

آدرس: تبریز، بازار تبریز

۵. رستوران بین‌المللی ژان

تبریز کجا غذا بخوریم؟

این رستوران بین‌المللی فضایی کاملا شیک دارد و همانطور که از نامش نیز پیداست هم غذای ایرانی و هم غذا‌های ملل مختلف را سرو می‌کند. سرویس‌دهی خوب و برخورد محترمانه کارکنان از دیگر نکات مثبت این رستوران بین‌المللی به شمار می‌آید. همچنین به گفته کاربران قیمت غذا‌ها به نسبت کیفیت و حجم غذا‌ها بسیار خوب و مناسب است و فضای آرام رستوران به شدت به دل می‌نشیند.

آدرس: بلوار ۲۹ بهمن، جنب برج شهر

۶. دیزی و تاوا کبابی محمدی

تبریز کجا غذا بخوریم؟

تاوا کبابی در واقع همان کباب تابه‌ای است که در تبریز طرفداران مخصوص خود را دارد. رستوران محمدی در کمال سادگی دیزی سنگی و کباب تابه‌ای فوق‌العاده سرو می‌کند. از دیگر نکات مثبت این رستوران دوغ‌های محلی فوق‌العاده خوش طعم این رستوران در کنار غذا‌ها می‌باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته ایت. اگر از آن دسته افرادی هستید که به غذا‌های سنتی علاقه دارید، پیشنهاد ما این است که حتما دیزی سنگی و تاوا کبابی این رستوران را امتحان کنید.

آدرس: خیابان تربیت، بعد از پاساژ پردیس

۷. کافه آن

تبریز کجا غذا بخوریم؟

یکی از پرطرفدارترین کافه‌های شهر تبریز، کافه آن می‌باشد. سرویس‌دهی فوق‌العاده، دیزاین بی‌نظیر غذاها، برخورد مناسب کارکنان، قیمت مناسب غذا‌ها نسبت به کیفیت بالای آن‌ها و محیط آرام و دنج این کافه از دلایل اصلی قرار گرفتن آن در لیست بهترین رستوران های تبریز می‌باشد.

آدرس: تبریز، ولیعصر خیابان فروغی، خیابان قطران

۸. رستوران وحید

تبریز کجا غذا بخوریم؟

این رستوران نیز یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‌های تبریز به حساب می‌آید. کیفیت چلوکباب‌های این رستوران بسیار بالا بوده و در کنار آن‌ها پیش‌غذا‌هایی فوق‌العاده مانند دلمه و دسر‌هایی مانند کنافه و انواع باقلوا سرو می‌شود ک نباید از دستشان داد. این رستوران شعبات زیادی در شهر تبریز دارد، ولی اصلی‌ترین شعبه‌ی آن در لاله پارک است.

آدرس: مجموعه تجاری لاله پارک، طبقه سوم

۹. رستوران ظفر

تبریز کجا غذا بخوریم؟

رستوران ظفر از دیگر رستوران‌های محبوب شهر تبریز به حساب می‌آید. استیک‌های سنگی این رستوران بسیار طرفدار دارد و از لحاظ کیفیت غذا‌ها تایید شده است. به گفته کاربران برخورد کارکنان رستوران با مشتری بسیار محترمانه و خوب است و شاید همین موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل قرار گرفتن این رستوران در لیست بهترین رستوران های تبریز بوده است و البته همانطور که گفتیم از کیفیت بالای غذا‌ها نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

آدرس: زعفرانیه، بلوار دکتر حسابی، مابین فلکه شهریار و شبنم

۱۰. کافه باقلوای لاله تک

تبریز کجا غذا بخوریم؟

همانطور که می‌دانید باقلوا یکی از معروف‌ترین دسر‌های ترکی به حساب می‌آید. اگر گذرتان به تبریز افتاد و باقلوا‌های فوق‌العاده این شهر را امتحان نکردید، بدانید که ضرر کرده‌اید. کافه باقلوای لاله تک یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید باقلوا‌های خوشمزه همراه با چای میل کنید و لذت ببرید. این کافه فضایی در محیط باز نیز تدارک دیده است که بسیار مورد استقبال مشتریان این کافه قرار گرفته است.

آدرس: تبریز، رشدیه، بلوار بهارستان

امیدواریم اگر روزی به تبریز سفر کردید لیست بهترین رستوران های تبریز که در بالا آن را خواندید برایتان کاربردی باشید و از غذا‌های فوق‌العاده این شهر لذت کافی را ببرید.

منبع: foursquare

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج