۲۴۸۶۲۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کفاشیان: در فدراسیون باندبازی نداریم

کفاشیان درباره اینکه گفته می‌شود در فدراسیون باندبازی وجود دارد بیان کرد: احساس من این است که باندبازی در کل فدراسیون نداریم بلکه اختلاف سلیقه وجود دارد. تاج هم دلش برای فوتبال کشور می‌سوزد.

خبرگزاری ایسنا: رییس فدراسیون فوتبال ضمن تاکید بر پرداخت پاداش ویژه به بانوان فوتسال ایران، گفت: این تیم باید هرچه سریع‌تر خود را برای جام جهانی آماده کند.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان پس از ورود کاروان تیم فوتسال بانوان ایران که قهرمان آسیا شده بود، درباره‌ی این اتفاق خوب گفت: خدا را شکر در اولین دوره بازی‌های آسیایی بانوان در رشته فوتسال که توسط AFC برگزار شد، تیم ما به قهرمانی رسید. این تیم با برنامه‌ریزی خوب مربیان وارد مسابقه‌ها شد و در حالی که حریفانش هم به خوبی کار کردند توانست مقام نخست را کسب کند.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: جا دارد که از تیم‌های حاضر در لیگ فوتسال بانوان تشکر کنم که بدون هیچ چشم‌داشتی تیم بانوان را تشکیل دادند که حاصلش این قهرمانی بود. از آن‌ها هم تشکر می‌کنم و هم این قهرمانی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی در ادامه درباره‌ی حضور نیافتن مسئولان ورزش ایران برای استقبال از کاروان این تیم قهرمان گفت: ساعت پرواز مصادف با ترافیک و شلوغی خیابان‌ها بوده و احتمالا به این خاطر نرسیده‌اند. (خنده) دفعه بعد می‌گوییم که زودتر بیایند!

کفاشیان در ادامه تاکید کرد که برای تیم فوتسال بانوان به خاطر قهرمانی در آسیا پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

رییس فدراسیون فوتبال هم‌چنین به مسابقه‌های جام جهانی این رشته اشاره کرد و گفت: مقرر شده تیم‌های ایران و ژاپن در جام جهانی این رشته که در گواتمالا برگزار می‌شود شرکت کنند. با توجه به اینکه این مسابقه‌ها در آذرماه است، تیم باید سریع‌تر تمرین‌های خود را از سر بگیرد تا ان‌شاءالله در جام جهانی هم خودش را نشان دهد.

کفاشیان با اشاره به حضور بانوان ایرانی با حجاب اسلامی در مسابقه‌های قهرمانی آسیا گفت: آنچه که بسیاری مهم و ارزشمند است، این است که بانوان ایران با حجاب کامل تمرین و بازی می‌کنند و زنان ایرانی حجاب اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهند و این برای ما خیلی مهم است. مطلبی را می‌خواهم بگویم که نمی‌دانم صحت دارد یا خیر؟ اما شنیده‌ام مسابقه‌های تیم مالزی را به دلیل اینکه حجاب نداشته‌اند پخش نکرده‌اند. این تیم در جهان می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و تیمی که در این یکی دو روز ما دیدیم بسیار توانمند است.

کفاشیان درباره اختصاص بودجه به تیم فوتسال بانوان نیز گفت: ما قطعا بودجه به تیم فوتسال بانوان اختصاص دادیم و این تیم را رها نکرده‌ایم. تیم‌های اروپایی را آورده‌ایم تا بازی تدارکاتی انجام دهند و این کارها را انجام داده‌ایم تا این نتیجه به دست آمد اما قطعا به حمایت‌های بیشتری نیاز دارند.

کفاشیان درباره اینکه گفته می‌شود در فدراسیون باندبازی وجود دارد بیان کرد: احساس من این است که باندبازی در کل فدراسیون نداریم بلکه اختلاف سلیقه وجود دارد. تاج هم دلش برای فوتبال کشور می‌سوزد.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد اظهارات رییس پیشین کمیته اخلاق فدراسیون گفت: من در جریان بخشی از صحبت‌های او نبودم و هر مطلبی که آن موقع خلاف عرف بوده و دیده باید برخورد می‌کرد. با رای‌هایی که داده ما مشکلی نداشتیم و خودش استعفا داد اما موقعیت‌هایی که رای‌ها را اعلام کردند موقعیت مناسبی نبود.

وی درباره افزایش فشار بر روی داوران نیز گفت: ما یک مقدار انصاف را رعایت نمی‌کنیم. در بازی نفت هجمه علیه داوری زیاد شد و اعتماد به نفس داوران از بین رفت. زمانی هم که داور با استرس وارد زمین شود، انجام اشتباه ممکن است و ما باید اعتماد به نفس بیشتری به داوران بدهیم.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که استقلال و پرسپولیس در حامی مالی مشکل دارند و چه کاری می‌شود برای آن‌ها کرد گفت: وضعیت این دو تیم و نابسامانی‌های موجود به وضعیت قبل برمی‌گردد. بنابراین هرچه پول می‌آید در خلاءهای زیادی که وجود دارد گم می‌شود. وضع تبلیغات درست شده، حق پخش هم ان‌شاءالله درست می‌شود اما جا دارد به نحوی از طریق دولت به این دو تیم کمک شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاطره

      خخخخخخخ من هنوز نخوندم ولی تیترش خیلی طنزه .خیلی باحال بود...خندیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج