جاباما
۲۴۸۹۳۳
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

سلفی، کشنده‌ تر از کوسه! +عکس

تب عکاسی سلفی و به دنبال آن انتشار تصویر گرفته شده در شبکه های اجتماعی ، این روز ها به یکی از کارهای رایج مردم جهان تبدیل شده است.

وبسایت گجت نیوز: تب عکاسی سلفی و به دنبال آن انتشار تصویر گرفته شده در شبکه های اجتماعی ، این روز ها به یکی از کارهای رایج مردم جهان تبدیل شده است.همین امر باعث شده که افراد همواره به دنبال گرفتن تصاویری خاص و منحصر به فرد برای جلب توجه بیشتر باشند.تصاویری که گاها برای خاص جلوه دادن آنها می بایست در شرایطی خطرناک آن را به ثبت رساند.حالا بر اساس آمارهایی که به تازگی توسط وب سایت Conde Nast Traveler منتشره شده ، تعداد کشته‌های عکاسی سلفی از حمله کوسه‌ها بیشتر شده است !

تعداد تلفات ناشی از حمله کوسه ها در سال جاری میلادی ۸ نفر بوده است، در حالیکه تعداد مرگ و میر ناشی از گرفتن عکس سلفی در همین بازه زمانی ۱۲ نفر بوده اند. علاوه بر این ۱۲ کشته، تعداد زیاد دیگری از کاربران در زمان استفاده از این سبک عکاسی دچار آسیب‌های جانی مخلتف شده‌اند.

به تازگی یک پیرمرد ۶۶ ساله هنگام گرفتن عکس سلفی حین بازدید از بنای مشهور تاج محل در دهلی نو، به دلیل بی توجهی زمین خورده و از پله ها پایین افتاد. ضربات وارده به سر این توریست موجب بیهوشی و مرگ او شد. یکی از دوستان این مرد نیز در این جریان دچار شکستگی از ناحیه پا شد.

آنچه این داستان را تاثربرانگیز می کند، تکراری بودن آن است . با رواج هرچه بیشتر عکس های سلفی شاهد آسیب های جانی بیشتر ناشی از این سبک عکاسی هستیم. اوایل سال جاری میلادی یک زن ۲۱ ساله در تلاش برای گرفتن عکس سلفی با ژست هدف گرفتن تفنگ به سر خود، به اشتباه به سر خود شلیک کرد. این زن از این حادثه جان سالم به در برد، اما مرد اسپانیایی دیگری که در تلاش بود حین گاوبازی از خودش عکس سلفی بگیرد، چندان خوش شانس نبود و تنها برای گرفتن یک عکس، جانش را از دست داد.

خطرات و آسیب های ناشی از گرفتن عکس سلفی در کشور روسیه به مشکلی بسیار جدی تبدیل شده است. به همین دلیل دولت این کشور با آغاز یک کمپین عمومی به شهروندان جوان هشدار می دهد از گرفتن عکس سلفی در مجاورت قطارها، پشت بام ها یا در نزدیکی حیوانات خطرناک خودداری کنند.

به همین بهانه ، در ادامه شما را به دیدن چند نمونه عکس سلفی خطرناک که توسط کاربران در شبکه های اجتماعی منتشر شده ، دعوت می کنیم :

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شایان

      حالا ستاره های ما سلفی میگیرن :
      من و گربه سر کوچمون همین الان یهویی !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج