۲۴۹۷۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجرای حضور «سگ» در بازی الاهلی و نفت!

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال و الهلی امارات درباره حضور سگ و این که گفته شده این سگ‌ها فقط جلوی تماشاگران ایرانی بودند، توضیح داد: سگ همیشه در بازی‌های داخلی اماراتی ها حضور دارد.

خبرگزاری تسنیم: مسئولان باشگاه نفت تهران بعد از بازی برگشت با تیم الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا اعتراضات زیادی به میزبانی این باشگاه اماراتی داشتند. آن ها می‌گفتند که اماراتی ها تماشاگران ایرانی را به استادیوم راه ندادند و در جلوی اندک تماشاگران ایرانی، سگ‌های ضدشورش گذاشته بودند که نوعی توهین به ایرانی‌ها بوده است.

علاوه بر این، نفتی‌ها مدعی بودند سرود ملی ایران در ابتدای این بازی پخش نشده و برای ایجاد استرس در بازیکن های ایرانی آژیرهایی در لحظات حساس بازی از بلندگوهای استادیوم پخش می شده است. حسن روشن پیشکسوت استقلال که در این بازی در استادیوم حضور داشته درباره این اتفاقات و علت حضورش در امارات اظها‌رکرد: من ایرانی‌ام و از طرفی هم از پیشکسوتان باشگاه الاهلی‌ هستم و به همین علت به عنوان مهمان، به هر دو تیم کمک می‌دادم، اما در مورد مسائل فنی هیچ موضوعی را به هیچ یک از دو طرف انتقال ندارم.

او افزود: من به عنوان یک ایرانی فقط کمک کردم که به نفتی‌ها خوش بگذرد و به عنوان یکی از پیشکسوتان تیم الاهلی امارات به آنها کمک کردم که اماراتی‌ها هم بتوانند به خوبی نقش میزبانی خود را مقابل نفت ایفا کنند.

** آژیرهایی که عرب‌ها می‌کشیدند طبیعی بود

روشن که بعد از بازی الاهلی و نفت مورد تقدیر مدیر‌عامل باشگاه نفت تهران قرار گرفته بود، در مورد میزبانی الاهلی در مقابل نفت، خاطر‌نشان کرد: کیفیت میزبانی هر دو باشگاه، برابر بود آنچه که اماراتی‌ها در تهران می‌خواستند نفتی‌ها برایشان فراهم کردند و آنچه که نفتی‌ها می خواستند هم باشگاه الاهلی امارات در اختیارشان قرار داد.

او در مورد آژیرهایی که در باشگاه الاهلی هنگام بازی کشیده می‌شود و نفتی ها به آن اعتراض داشتند، اظها‌رکرد: آژیر کشیدن در بین عرب‌ها مد است، از ۵۰ - ۴۰ سال پیش که من در الاهلی بازی می‌کردم هم این طور بود.

این بازیکن سابق استقلال در مورد راه ندادن تماشاگران ایرانی به استادیوم نیز، خاطر‌نشان کرد: برای تماشاگران ایرانی جایگاهی داده بودند، ولی آن جایگاه چندان مناسب نبود، باید دقت کنید که استادیومی که در آن بازی الاهلی و نفت برگزار شد متعلق به خود باشگاه الاهلی بود. اگر نفت هم در ایران استادیوم داشت و در استادیوم آزادی بازی نمی‌کرد ممکن بود آن ها هم همین کار را کنند، استادیوم آزادی فضای زیادی دارد و می‌توانند به عرب‌ها جایگاه خوبی دهند و بالاخره وقتی حرف از مهمان و میزبان می‌شود این مسائل هم وجود دارد.

** سگ برای ترساندن کسانی است که به وسط زمین می‌پرند

روشن درباره حضور سگ و این که گفته شده این سگ‌ها فقط جلوی تماشاگران ایرانی بودند، توضیح داد: سگ همیشه در بازی‌های داخلی‌شان اماراتی ها حضور دارد و در آن بازی هم مقابل تماشاگران ایرانی و هم جلوی تماشاگران اماراتی سگ وجود داشت البته تماشاگران ایرانی پشت دروازه می‌نشینند پشت دروازه جایی است که بازیکنان گرم می‌کنند و در آنجا می‌شود که سگ‌ها را استقرار داد، اما استقرار سگ‌ها برای ترساندن تماشاگران ایرانی نبود، اصولا این کار را برای نظم استادیوم و ترساندن بعضی از تماشاگران خودشان که به وسط زمین می پرند انجام می دهند.

** سفارت مقصر عدم پخش سرود ملی است

این پیشکسوت باشگاه الاهلی امارات درباره‌ی این که گفته می‌شد که سرود ملی جمهوری اسلامی ایران قبل از بازی خوانده نشده، گفت: من به این علت که می‌خواستم یک عده از ایرانی‌هایی که بلیت نداشتند را به استادیوم بیاوریم دیرتر وارد استادیوم شدم و نمی‌دانم که سرود ملی ایران خوانده شده یا خیر؟ اما فکر نمی‌کنم که سرود ملی ایران پخش نشده باشد، اگر واقعا پخش نشده معتقدم در این موضوع سفارت ایران در امارات قصور کرده است.

** نفت باشگاهی منظم است

او در مورد عملکرد سرمربی باشگاه نفت تهران نیز گفت: من تا به حال در ایران ندیده بودم که سرمربی از کمک‌هایش، واقعا کمک بگیرید، ولی در تیم نفت، منصوریان واقعا از مربی‌هایش کمک می‌گرفت. این موضوع‌ها نشان دهنده این است که همه در باشگاه نفت کار خودشان را انجام می‌دهند و من نفت را از این نظر باشگاهی منظم و مرتب می دانم.

این پیشکسوت استقلال ا‌دا‌مه‌ داد: این باشگاه با این همه امکانات و بر‌نامه‌ریزی که دارد حیف است که یک استادیوم خصوصی نداشته باشد. این موضوع را به مسولان باشگاه گفته‌ام و آن ها هم گفتند که ان‌شا‌ء‌الله این موضوع را هم درست می‌کنند. اگر نفتی‌ها استادیوم خصوصی داشته باشند خیلی بهتر می‌توانند همه چیز را کنترل کنند. من نفت را باشگاهی آینده دار می‌بینم.

روشن با بیان این که نتیجه‌ نفت مقابل الاهلی بد نبود، اظها‌ر کرد: نفت واقعا باشگاه خوبی است و رفتارشان هم بعد از بازی رفتار مناسبی بود. الاهلی هفت - هشت سال است که قهرمان امارات است و هر بازیکنش ماهیانه ۸۰۰ - ۹۰۰ میلیون تومان پول می‌گیرد و باشگاهش کاملا حر‌فه‌ای است، نمی‌شود این باشگاه را با نفت تهران مقایسه کرد.

او افزود: در حال‌ حاضر باشگاه نفت تهران در بحران است و اگر این بحران را پشت سر گذارد در لیگ هم می‌تواند نتایج بهتری بگیرد. البته این بحران در زمان نامناسبی گریبان باشگاه نفت را گرفت. البته از طرفی هم خوب است که ابتدای لیگ این بحران در این باشگاه به وجود آمد نه در آخر لیگ. اگر این بحران‌ها در باشگاهی در آخر لیگ به وجود آید قابل جبران نیست، ولی نفت می‌تواند این بحران را در ادامه لیگ جبران کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج