۲۵۰۵۲۵
۱ نظر
۵۱۲۲
۱ نظر
۵۱۲۲
پ

رقیب قدرتمند بازی Clash Of Clans

بازی های استراتژیک از آغاز ورود به دنیای بازی های کامپیوتری طرفداران خاص خود را داشتند،ما همه بازی هایی استراتژیکی همچون جنگ های صلیبی،جنرال و وارکرفت را به خاطر داریم!

وب‌سایت زوم تک: بازی های استراتژیک از آغاز ورود به دنیای بازی های کامپیوتری طرفداران خاص خود را داشتند،ما همه بازی هایی استراتژیکی همچون جنگ های صلیبی،جنرال و وارکرفت را به خاطر داریم!

بعد از همه گیر شدن استفاده از تلفن های هوشمند،سازندگان بازی به این بازار روی خوشتری نشان دادند و مشغول به ساخت بازی های بی شماری برای اسمارت فون ها شدند،که در این میان بازی های استراتژیک نیز جایگاه خاص خود را داشتند.

رقیب قدرتمند بازی Clash Of Clans

از سه سال قبل با ورود بازی Clash Of Clans به دنیای گوشی ها،غوغای فراوانی میان طرفداران بازی های استراتژیک ایجاد شد و علاوه بر آن افرادی که رغبت زیادی به بازی های استراژیک در کامپیوترهای شخصی نشان نمی دادند،به سمت این بازی هجوم آوردند.

رقیب قدرتمند بازی Clash Of Clans

رقیب قدرتمند بازی Clash Of Clans

این بازی تقریبا بدون رقیبی جدی پیش تازی می کرد تا اینکه مدت ها قبل بازی Rival Kingdoms: Age of Ruin با گرافیک خیره کننده خود این بازی را با چالشی جدی مواجه ساخت.

Rival Kingdoms: Age of RuinRival Kingdoms در واقع یک عنوان MMO است، اما در آن به صورت تک نفره و آفلاین نیز می توان به رقابت با هوش مصنوعی بازی پرداخت و خط داستانی بازی را دنبال نمود.

طرفداران بازی وارکرفت بدون شک با ورود به این بازی به یاد این بازی می افتند،چون از نظر گرافیک شباهت بسیاری به بازی وارکرفت دارد،هرچند گیم پلی آن مشابه بازی Clash Of Clans است.

رقیب قدرتمند بازی Clash Of Clans



این بازی برای سیستم های عامل iOS و اندروید عرضه شده است و هم اکنون طرفدارن بسیاری را در سراسر جهان برای خود پیدا کرده است،پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید.

این بازی نیازی به دانلود دیتای جداگانه ندارد،اما پس از دانلود و نصب فایل ۴۱ مگابایتی آن،با ورود به بازی نیاز به دانلود ۲۵ مگابایت دیگر دیتا است که در دل خود بازی صورت می گیرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابي

      برترينها هم شده جايي براي تبليغات اين بازيا؟ هر كس پولشو خرج اين بازيهاي آنلاين بكنه عقل نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج