۲۵۰۶۱۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

وقتی حادثه منا به داد خواننده های پاپ رسید!

پس از اعلام سه روز عزای عمومی در پی حوادث ناگوار منا، بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر برای ابراز همدردی با بازماندگان این رویداد تلخ، بیانیه ها و دل نوشته هایی را منتشر کردند و در این بین بسیاری از کنسرت های موسیقی نیز به احترام این اتفاق لغو شد.

وقتی حادثه منا به داد خواننده های پاپ رسید!




هفته نامه تماشاگران امروز: پس از اعلام سه روز عزای عمومی در پی حوادث ناگوار منا، بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر برای ابراز همدردی با بازماندگان این رویداد تلخ، بیانیه ها و دل نوشته هایی را منتشر کردند و در این بین بسیاری از کنسرت های موسیقی نیز به احترام این اتفاق لغو شد.

بسیاری از خواننده های پاپ نیز جهت ابراز همدردی با این اتفاق، کنسرت های خود را لغو کردند تا در این سوگ عمومی، در کنار سایر اقشار جامعه با بازماندگان این اتفاق همدردی کنند.

در این بین برخی چهره ها نیز که نتوانسته بودند بلیت های کنسرت شان را بفروشند، برنامه هایشان را لغو کردند و در بیانیه هایی عجیب اعلام کردند که علی رغم SOLD OUT (تمام شدن) همه بلیت های کنسرت هایشان، تصمیم به لغو برنامه هایشان گرفته اند.

خبرنگار «تماشاگران» امروز با یک بررسی میدانی میزان تقریبی فروش بلیت های کنسرت برخی چهره هایی که کنسرت هایشان لغو شد را به دست آورده که در این گزارش بخش هایی از این پیگیری میدانی منتشر می شود.

شوالیه و شاهزاده

ششم مهر تاریخ دقیق برگزاری کنسرت شهرام ناظری به همراه پسرش حافظ ناظری در قزوین بود ولی استاد ناظری به دلایلی اجرای این کنسرت را به زمان دیگری موکول کرد. مسئول روابط عمومی تور کنسرت های «ناگفته» در توضیح این تصمیم گفت: «استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری شرایط فعلی جامعه و شهر قزوین را مناسب برگزاری کنسرت ششم مهر ماه ندانسته و آن را به زمان دیگری موکول کردند. آنها ضمن تسلیت به هموطنان و بازماندگان جانباختگان واقعه منا و احترام به خون ریخته شده هموطنانمان، کنسرت پیش روی خود در قزوین را به تاریخ 17 مهر ماه موکول کردند.»

بلیت های این کنسرت تقریبا بالای هفتاد درصد فروش داشت و همین باعث شد در بین کنسرت های لغو شده، بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص دهد.

زیر پرچم مرتضی

سعید احمدوند یکی از خواننده هایی است که بلیت های کنسرت هایش در شهرستان معمولا فروش متوسطی دارد اما در تهران حرفی برای گفتن ندارد و نمی فروشد. این خواننده قرار بود در تاریخ 4 مهر در تهران روی صحنه برود و بیشتر از نصف سالن هم خالی بود و همین باعث شده بود تهیه کننده های برنامه دست به کار شوند و با هماهنگی با برخی ارگان ها، بلیت های تخفیف دار را برای پر کردن سالن شان واگذار کنند.

لغو کنسرت احمدوند که با ارکستر مرتضی پاشایی همکاری می کند و تقریبا در تمام کنسرت هایش آثاری از این خواننده مرحوم را هم اجرا می کند تا مخاطبانش راضی از سالن اجراهای این خواننده بیرون روند، به داد تهیه کننده این کنسرت رسید.

به دنبال فرصت بهتر

مهدی مقدم قرار بود در تاریخ 5 مهر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه برود. او بعد از 12 سال ممنوع الکاری در حالی کنسرت گذاشته بود که هنوز کار تازه و چشمگیری نداشته و هوادارانش را همان مخاطبان قدیمی تشکیل می دهند.

این خواننده پس از اتفاقات منا در بیانیه ای نوشت: «ضمن تشکر از مساعدت ها و همکاری های دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اماکن نیروی انتظامی، علی رغم صدور مجوزهای مربوطه، نظر جمعی برگزارکنندگان بر این شد که به احترام شهدای منا و مکه مکرمه، کنسرت پنجم مهر لغو گردد. لذا ضمن عذرخواهی از هواداران و دوستانی که اقدام به تهیه بلیت کرده اند، اعلام می گردد که می توانند وجه خود را از مراکز فروش بازپس گیرند. قابل ذکر است با توجه به پر بودن تمامی سالن های کنسرت تهران قبل از ایام محرم در صورت مهیا شدن سالن، تاریخ مجدد کنسرت به اطلاع خواهد رسید.»

به نظر می رسد وضع بلیت فروشی کنسرت این خواننده زیاد بد نبوده و حتی گفته می شود حدود 50 یا 60 درصد بلیت هایش به فروش رفته بودند اما کم رمقی و ناموفق بودن اغلب کنسرت های آخر تابستان، سفرهای مردم و خالی شدن سالن ها حتی بر روی کار مهدی مقدم هم بی تاثیر نبود و چه بسا او هم از این که اینکه فرصت این را پیدا کرد تا با لغو کنسرت، زمانی بهتر و تبلیغاتی مناسب تر برای پر کردن کنسرتش در نظر بگیرد چندان ناراحت نباشد.

قهرمان موج سواری!

یک خواننده پاپ را باید خوش شانس ترین چهره این روزها دانست که این اتفاقات باعث شد از زیر خسارت و ضرر و زیان مالی بیرون بیاید و کنسرتش را لغو کند.

این خواننده با انتشار بیانیه ای که لحن سوزناکی داشت، از علاقه وافرش به دیدن هوادارانش نوشت و اینکه کار به شمردن دقایق پایانی رسیده است اما به احترام درگذشتگان حادثه منا، مجبور شده این شوق و علاقه فراوان را نادیده بگیرد.

این بیانیه پرطمطراق در حالی منتشر شد که این خواننده بر اساس آماری که سایت بلیت فروشی نشان می داد، تا یک روز مانده به اجرای کنسرتش حدود 120 بلیت از دو هزار و سیصد بلیت ممکن را به فروش رسانده بود و این رفتار به قدری در فضای مجازی خبرساز شد که واکنش های مختلف و زیادی را در پی داشت تا این خواننده که آوازه حضورش در برنامه ماه عسل احسان علیخانی همه جا پیچیده، بزرگترین موج سوار روزهایی باشد که جامعه ایرانی در غم و اندوهی بزرگ به سر می برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم

      سعید احمدوند!!!!!!!!!!!!!

      تقریبا در تمام کنسرت هایش آثاری از این خواننده مرحوم را هم اجرا می کند

      کجا همه کنسرتاش اجرا میکنه
      مهدی احمدوند فقط توی یه دونه از کنسرتاش از پاشایی خوند

      حتی اسم خواننده رو به طور کامل بلد نیست

      کاملا سواد نویسنده مشخصه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج