۲۵۱۰۵۵
۲ نظر
۵۲۳۷
۲ نظر
۵۲۳۷
پ

معروف ترین عروس و داماد های پیر +عکس

این زن و شوهرها اثبات نمودند که هیچگاه برای عاشق شدن دیر نیست. این درحالی است که متاسفانه پذیرش ازدواج سالمندان در جامعه ما دارای پیچیدگی ‌های خاص خود است و شاید به همین دلیل هم باشد که بسختی از سوی اطرافیان پذیرفته می‌ شود.

وبسایت تابناک باتو: این زن و شوهرها اثبات نمودند که هیچگاه برای عاشق شدن دیر نیست. آمارهای جهانی نشان می دهد در بیشتر ازدواج ها مردان سنی بین ۲۶ تا ۲۸ سال و زنان سنی بین ۲۲ تا ۲۶ سال دارند. بسیاری از متخصصان بر این باورند که زندگی کردن در کنار همسر برای سلامت سالمندان مفید است. در دوران سالمندی، زندگی فرد دستخوش تغییرات مبرهنی می شود که گاها برای فرزندان وی تحمل این دگرگونی ها سخت و طاقت فرسا است.همین موضوع و برآورده نشدن نیازها و مشکلاتی که سالمندان به واسطه به تنهایی زندگی کردن متحمل می ‌شوند، گاه آنها را وا می ‌دارد که یکبار دیگر به ازدواج و یافتن شریک مناسبی برای پایان دادن به مشکلات زندگی در تنهایی بیندیشند. این درحالی است که متاسفانه پذیرش ازدواج سالمندان در جامعه ما دارای پیچیدگی ‌های خاص خود است و شاید به همین دلیل هم باشد که بسختی از سوی اطرافیان پذیرفته می‌ شود. در این پست ۱۶ مورد از ازدواج عروس و دامادهای مسن را بررسی می کنیم. در نظر داشته باشید این ازدواجها تنها برای پر کردن تنهایی و خلا عاطفی است.

معروف ترین عروس و داماد های پیر +عکس
# آلتون نیکولز، ۹۱ ساله، و بتی هال۸۴ ساله، ازدواج پس از پیدا کردن عشق خود در Senior Living Complex

معروف ترین عروس و داماد های پیر +عکس
# داماد ۱۰۱ ساله و عروس ۱۰۳ ساله ژست گرفتن به سبک اولین عکس عروسی خود

معروف ترین عروس و داماد های پیر +عکس
# داماد ۹۴ ساله، عروس ۸۶ ساله

معروف ترین عروس و داماد های پیر +عکس
# ۶ ازدواج زن و شوهر مسن

معروف ترین عروس و داماد های پیر +عکس
# تد ۹۸ ساله در نهایت با جین عشق راسنینش ازدواج کرد

معروف ترین عروس و داماد های پیر +عکس
# ۱۰ زن و شوهر ۷۵ سال پس از اولین دیدار ازدواج کردند

معروف ترین عروس و داماد های پیر +عکس
# لری استال، ۸۴ ساله، و فلورانس استال۸۷ ساله، در یک خانه سالمندان با هم آشنا شدند

معروف ترین عروس و داماد های پیر +عکس
# پس از ۱۵ سال آشنایی، زن و شوهر ۹۰ ساله ازدواج می کنند

ازدواج در هر سنی به شرط آنکه در مسیر درست خود باشد و چارچوب های عقلانی در آن مدنظر گرفته شود، رویدادی مثبت تلقی می شود در غیر این صورت می تواند موجب به وجود آمدن مشکلات دیگری شود. متاسفانه این باور غلط در جامعه ما وجود دارد که ازدواج در دوران سالمندی و حتی میانسالی خجالت آور است اما باید گفت دوری از تعصبات بیجا و بی منطق که تنها بر پایه تفکر شخصی یا عرف از سوی فرزندان در خصوص ازدواج سالمندان مطرح می شود راهی غیرمنطقی و ناصحیح به شمار می رود چرا که در این زمینه هیچ گونه منع شرعی وجود ندارد.

ازدواج سالمندان را باید از دیدگاه روان شناسی تحلیل کرد چرا که در این سن، فرد سالمند دور از هوس ها و با همراه داشتن کوله باری از تجربه، به واقعیت های زندگی و روابط آن می اندیشد. در واقع در این سن هوس های جوانی به عشق تبدیل می شوند و سالمند با نگاهی دیگر به ازدواج که نوعی قرارداد اجتماعی محسوب می شود، به دنبال شخصی برای همدلی، همفکری و همبستگی است. فراموش نکنیم هضم بسیاری از رویدادهای اطراف مان نیازمند نگاهی نو همراه با تعقل و دوری جستن از تعصبات خشک و بی منطق است و در این بین ازدواج سالمندان نیز از این قاعده مستثنا نیست. شاید بعضی از ما هم با این حرف موافق باشیم که ازدواج در این سن و سال از نظر همه زشت و ناپسند است اما اگر در تنهایی مان به حقوق والدین خود با ذهن بازتری فکر کنیم، شاید نظرمان عوض شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • golbahar

      الان تو ایران که واقعا پسرای ما باید تو همین سنای اینا ازدواج کنن تا بتونن همه شرایط اولیه ازدواجو فراهم کنن همینقد طول میکشه

    • بدون نام

      حالم به هم خورد اه اه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج