۲۵۴۵۱۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

برترین برند خودروی لوکس جهان

مرسدس بنز با دو برابر شدن رشد فروش نسبت به رقیبانش، از ب ام و و آئودی عبور کرد و برای سومین ماه متوالی برترین برند خودروی لوکس جهان شد.

خبرگزاری ایسنا: مرسدس بنز با دو برابر شدن رشد فروش نسبت به رقیبانش، از ب ام و و آئودی عبور کرد و برای سومین ماه متوالی برترین برند خودروی لوکس جهان شد.

تحویل خودرو از سوی مرسدس بنز ماه گذشته ۱۶ درصد افزایش یافت و به ۱۸۸ هزار و ۴۰۰ دستگاه رسید در حالیکه شمار خودروهای تحویل داده شده توسط ب ام و ۱۸۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه و آئودی ۱۷۰ هزار و ۹۰۰ دستگاه بود.

به گفته تحلیلگر موسسه "آی اچ اس اتوموتیو"، مدلهای شاسی بلندی شامل جی ال سی، جی ال ئی و جی ال ای جدید کمک کردند برند مرسدس بنز برای نخستین بار از سال ۲۰۱۰ از آئودی پرفروش‌تر شود.

برترین برند خودروی لوکس جهان

چین در این موفقیت به مرسدس که با آئودی و ب ام و برای تصاحب عنوان برتری در بازار خودروی لوکس جهان در جدال است، کمک کرد. فروش مرسدس بنز از ابتدای امسال تا پایان سپتامبر تا حدود زیادی به کمک مدلهای جدیدی مانند شاسی بلندهای کوچک، ۳۱ درصد افزایش یافت در حالیکه رشد فروش ب ام و دو درصد و فروش آئودی در سطح مشابه بود.

ریزش بازار سهام و کندی رشد اقتصادی چین، مصرف کنندگان این کشور را از خرید خودروهای جدید برحذر داشته، با اینهمه رشد حجم فروش هر سه خودروساز در چین دلگرم کننده بوده است. فروش ب ام و در چین طی ماه سپتامبر ۱۲ درصد، آئودی ۲.۹ درصد و مرسدس بنز ۵۳ درصد افزایش یافت.

ب ام و در میان این سه شرکت آخرین شرکتی بود که فروش ماهانه را گزارش کرد. فروش جهانی ب ام و در ۹ ماه نخست امسال ۵.۸ درصد افزایش یافت و به ۱.۴ میلیون خودرو رسید و پس از آن مرسدس قرار گرفت که میزان فروشش با ۱۵ درصد افزایش، به ۱.۳۸ میلیون دستگاه رسید و فروش آئودی با ۳.۸ درصد رشد، ۱.۳۵ میلیون دستگاه بود.

طبق ارزیابی آی اچ اس، ب ام و ممکن است امسال با فروش ۱.۹ میلیون خودرو در مقایسه با فروش ۱.۸ میلیون خودرو توسط مرسدس بنز، با فاصله کوتاهی برتری خود را حفظ کند.

آئودی هم با وجود اینکه شرکت مادرش فولکس واگن درگیر رسوایی تقلب در تست آلایندگی خودروهای دیزلی شده، از ابتدای امسال تاکنون رشد قوی داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amirabas

      سایپا و ایرانخودرو کو پس؟!! از اخر اولن؟!!

    • ابي

      اشتباه شده حق ايران خودرو و مخصوصا سايپا با پرايدش ضايع شده من به نشانه اعتراض به اين تصميم به كمپين نخريدن بنز ميپيوندم ، خيلي هم دلم بخواد كه ميخواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج