۲۵۴۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فال روزانه اختصاصی برترین ها

فـال روزانه ۹۱/۳/۲۳

فـال روزانه  91/3/23



فـال روزانه ۱۳۹۱/۰۳/۲۳



فال روزانه متولدین ماه فروردین

امروز سعی کنید بیش از پیش مراقب حرف ها و اشارات خود باشید و بعضی حرف ها را به زبان نیاورید. بعضی از اطرافیانتان زودتر از آنچه که فکرش را می کنید از کوره در می روند و با شما وارد بحث و جدل می شوند. اگر در چنین بحثی گرفتار شدید، لازم نیست احساس خشم و ناراحتی خود را سرکوب کنید بلکه تنها سعی کنید راهی آرام تر و مسالمت آمیزترین برای ابراز آنها پیدا کنید. قبل از هر حرفی خوب راجع به آن فکر کنید.

رنگ شانس شما: نقره ای

عدد شانس شما: ۱

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

این هفته کنترل بیشتری بر مخارج خود خواهید داشت و شاید بتوانید جبران بعضی ولخرجی های هفته های قبل را بکنید. چون مدتی از کار و تلاش دور بوده اید ممکن است شروع دوباره برایتن دشوار به نظر برسد. اما مطمئناً دوباره عادات شما به حالت اول برخواهد گشت و مجددا کار خود را مثل گذشته از سر خواهید گرفت. از دست دادن کسی یا چیزی تاثیری عمیق بر روحیه شما باقی گذاشته ولی با گذشت زمان کم کم این ناراحتی را فراموش می کنید و به حالت عادی بر خواهید گشت.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: ۳

فال روزانه متولدین ماه خرداد

فراموش کردن کسی که دوستش داریم دشوار است حتی اگر عقل و منطق به ما چنین حکمی را بدهد. شما به خوبی می دانید که تاریخ انقضای بعضی چیزها رسیده و باید آنها را رها کنید ولی در عین حال پشت کردن به کسی یا چیزی که زمانی همه توجه شما را به خود جلب می کرد آسان نیست. با این حال این روزها انرژی که ستاره ها به شمت شما ساطع می کنند می تواند به شما کمک کند تا خود را از چیزهایی که دیگر نباید در زندگیتان وجود داشته باشند رها کنید.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: ۵

فال روزانه متولدین ماه تیر

امروز با دیگران رابطه ای خوب و پر از مسالمت و تفاهم برقرار خواهید کرد. اگر می خواهید با کسی در مورد مسئله ای مهم صحبت کنید امروز فرصتی مناسب خواهد بود. با این حال لازم است قبل از شروع به صحبت، به افکار خود نظم ببخشید. نگران بی ثباتی ای که در شرایط مالی و اقتصادیتان به وجود آمده نباشید چون با توجه به شرایط زندگی شما بروز چنین مشکلی طبیعی است و به مروز زمان حل خواهد شد، تنها چیزی که د رحال حاضر به آن نیاز دارید صبر و بردباری است.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: ۲

فال روزانه متولدین مرداد

احساس می کنید احساساتتان بر شما تسلط پیدا کرده و توانایی فکر کردن منطقی را از شما گرفته اند. رفتار کسی که دوستش دارید یا یکی از دوستان صمیمی باعث تعجب شما شده است و واقعاً نمی دانید چکونه باید با او برخورد کنید. لحظه ای مکث کنید و موقعیت خود را ارزیابی کنید. اگر دقیق تر نگاه کنید خواهید دید که قضیه آنقدرها هم که فکر می کنید بزرگ و بغرنج نیست. اگر صبور باشید و زود از کوره در نروید دیگران و خودتان را از یک دردسر حتمی نجات خواهید داد!

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: ۱۲

فال روزانه متولدین ماه شهریور

توقعاتی که اعضای خانواده از شما دارند آن طور که باید و شاید برآورده نمی شود. گاهی مسائلی که از نظر دیگران مهم و حتی شاید حیاتی هستند از نظر شما بی اهمیت هستند و همین امر باعث بروز اختلاف بین شما و آنها می شود. لازم است توانایی های ارتباطی خود را تقویت کنید و بیشتر با دیگران و یا اجتماع در تعامل باشید. خودتان را به یک یا دو جنبه از زندگی محدود نکنید و عنصر هیجان را به زندگی روزمره تان بیفزایید.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: ۹

فال روزانه متولدین ماه مهر

به فکر کسی هستید که متقابلاً به فکر شما است اما بنا به دلایلی سکوت را ترجیح داده است. اگر چیزی در شرایط کنونی شدنی نیست به آن اصرار نورزید و بگذارید بعضی چیزها روال عادی خود را طی کنند. هرگز خدا را فراموش نکنید و از او بخواهید هر آنچه به نفع شما است اتفاق بیفتد. گاهی بعضی چیزها به ظاهر بد و در باطن خوب هستند ولی اثبات این امر نیاز به زمان خواهد داشت. پس صبر و حوصله داشته باشید.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: ۱

فال روزانه متولدین ماه آبان

چیزی که به تازگی فکر شما را بیش از هر چیز دیگر مشغول کرده است مسائل مالی است. وقت آن رسیده که در زندگی خود تغییرات مثبتی ایجاد کنید. در بعضی زمینه ها از دانش و تجربه کافی برخوردار نیستید و به همین دلیل توصیه می کنیم حتما با دیگران مشورت کنید. قبل از اینکه از چیزی مطمئن شوید قضاوت نکنید چون عاقبتی جز پشیمانی در انتظارتان نخواهد بود.

رنگ شانس شما: طلایی

عدد شانس شما: ۸

فال روزانه متولدین ماه آذر

آنچه در ذهن شما می گذرد بازتاب تجارب و علایق خود شما است و دقیقا به همین دلیل در حال حاضر مهم ترین چیز است. یادتان باشد هیچ یک از ما در هیچ زمینه ای قادر به جلب رضایت همه اطرافیان خود نخواهیم بود بنابراین لازم است در عین احترام به عقاید آنها، بیش از حد تحت تاثیرشان قرار نگیریم. در یک مکالمه جدی شرکت خواهید داشت. تماسی از سوی یکی از دوستان خوب دریافت خواهید کرد.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: ۴

فال روزانه متولدین ماه دی

احساس می کنید که در رابطه شما با کسی که دوستش دارید نوعی بدبینی و شک به وجود آمده است. شاید حدس شما درست باشد ولی مقصر تنها طرف مابل نیست بلکه ممکن است شما نیز اشتباهاتی را مرتکب شده و در بعضی زمینه ها کوتاهی کرده باشید. از بعضی دوستان قدیمی مدت ها ات که بی خبر هستید. بد نیست اگر با آنها تماس گرفته جویای حالشان شوید. ظرف روزهای آینده پولی به دستتان خواهد رسید.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: ۵

فال روزانه متولدین ماه بهمن

مراقب باشید دچار قضاوت عجولانه نشوید و رفتارها و اعمال دیگران را مورد پیش داوری یا قضاوت متعصبانه قرار ندهید. شاید دیگران راجع به شخص خاصی بدگویی می کنند یا شایعه ای بر سر زبان ها افتاده است، ولی مسلماً این شایعات یا بدگویی ها نمی توانند مبنایی برای قضاوت یا تصمیم گیری شما باشند. آنچه در ذهن شما می گذزد با آنچه در ذهن طرفتان هست یکی نیست بنابراین انتظار نداشته باشید که در عرض مدتی کوتاه توافق دوطرفه حاصل شود.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: ۱۰

فال روزانه متولدین اسفند

احساس می کنید در بن بست گرفتار شده اید و علیرغم تلاشی که دارید کارها به خوبی و طبق برنامه پیش نمی رود. دلسرد نشوید چون همه این سختی ها به زودی به پاان خواهند رسید. برای انجام کاری که در ذهن دارید عجله نکنید ولی مراقب باشید دچار سهل انگاری و بی خیالی هم نشوید. کسی هست که لطف و مهربانی اش را بی دریغ به شما تقدیم می کند قدر او را بیشتر بدانید.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: ۱۱

اگر امروز روز تولدتان است

کندرا ویلکینسون (مدل و شخصیت تلویزیونی) هم متولد امروز است. همیشه نسبت به آینده خود خوش بین هستید و به آن ایمان دارید، و همین امر دلیل اصلی موفقیت شما است. ایده آل گرا هستید اما در عین حال شدیداً واقع بینانه عمل می کنید. از انرژی زیادی برخوردار هستید و همزمان چندین کار یا پروژه را انجام می دهید. ایده های جالب شما همیشه نظر دیگران را به خود جلب می کند.





فـال روزانه  91/3/23
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج