۲۵۴۹۴۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تصاویری از هیلاری کلینتون در اولین مناظره

اولین مناظره انتخاباتی امیدهای کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا در شهر لاس وگاس در ایالت نوادا برگزار شد.

فرادید: هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا، و "برنی سندرز،" نامزد مستقل این انتخابات، شب گذشته مناظره‌ای آرام و به دور از تنش را پشت‌سر گذاشتند و در پایان مناظره کارشناسان اینطور برداشت کردند که روند جلسه کاملا به سود وزیر امور خارجه اسبق آمریکا سپری شد.

در شروع مناظره نامزدها درباره قوانین مالکیت سلاح و بررسی سابقه افراد پیش از خریداری اسلحه دستی، برای کاهش خشونت، بحث کردند. اختلاف نظر زیادی میان دو نامزد پیشتاز - کلینتون و سندرس - در این مورد بروز کرد.

نامزدها همچنین بخش مهمی از مناظره را صرف بحث درباره سیاست خارجی به خصوص چگونگی مهار بحران سوریه کردند؛ از جمله مداخله نظامی روسیه در سوریه. مهاجرت، بیمه همگانی، برنامه های جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا و سرنوشت ادوارد اسنودن - که برنامه های جاسوسی از شهروندان را فاش کرد و به روسیه پناهنده شد - از دیگر مسائل مورد بحث بود. برنی سندرس و جیم وب گفتند که خوشحالند آقای اسنودن ابعاد تجسس از زندگی شهروندان را فاش کرده است هرچند وظیفه دادگاه است به اتهامات او به عنوان افشاگر اسناد محرمانه رسیدگی کند. عکس های رویترز و اسوشیتدپرس از این مناظره را در زیر می بینید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج