جاباما
۲۵۶۶۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توضیح لهراسبی درباره ممنوع‌ الکار شدنش

علی لهراسبی خوانند پاپ درباره ممنوع الکار شدنش توضیحاتی را ارائه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: علی لهراسبی خوانند پاپ درباره ممنوع الکار شدنش توضیحاتی را ارائه داد.

علی لهراسبی خواننده موسیقی پاپ در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر ممنوع‌الکار بودن خود و چند خوانده دیگر گفت: هیچ اطلاعات دقیقی راجع به این خبری که به تازگی منتشر شده است ندارم. با توجه به اینکه این خبر را در سایت‌ها مشاهده کرده‌ام اما در مورد آن چیزی نمی‌دانم.

وی افزود: در واقع هیچ ابلاغیه و اطلاعیه‌ای از هیچ مقام رسمی و وزارت ارشاد دریافت نکرده‌ام.

لهراسبی بیان کرد: چندی پیش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به من و خوانندگان دیگر اعلام کرده بود که هیچ آهنگی از ما در رادیو جوان منتشر نشود به همین دلیل من و دیگر دوستانم از طریق مدیران برنامه خود و با ارسال نامه و ایمیل به سایت رادیو جوان از آن‌ها خواستیم که اگر قطعه‌ای از کارها و صدای ما در بین آهنگ‌های آن‌ها وجود دارد، حذف شده و دیگر پخش نشود.

وی تاکید کرد: از من هیچ آهنگی و صدایی در حال حاضر در رادیو جوان پخش نمی‌شود بنابراین پخش کارهایم از رادیو جوان را تکذیب می‌کنم.

علی لهراسبی در خصوص پخش کلیپ از خوانندگان داخلی در شبکه‌های ماهواره‌ای عنوان کرد: در این رابطه از جانب کسی حرف نمی‌زنم که هیچ کلیپی تا کنون از او در شبکه‌های ماهواره ای پخش نشده است، من تاکنون هیچ همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای نداشته و حتی یک کلیپ از من هم در ماهواره دیده نشده است.

وی تاکید کرد: تمام همکاران و دوستان من که از آن‌ها کلیپ‌های منتشر می‌شود، دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد هستند یعنی کلیپ‌های آن‌ها دارای مجوز بوده و قابلیت پخَش در فیلم‌ها و ... را دارد. این کلیپ‌ها با داشتن مجوز در آلبوم‌های منتشر شده وجود داشته‌اند.

علی لهراسبی تصریح کرد: تا اطلاع دقیق و موثقی از انتشار این خبر به دستم نرسد نمی‌توانم در مورد آن پیگیری داشته باشم اما باز هم تاکید می‌کنم که من هیچ همکاری با رادیو جوان نداشته و هیچ کلیپی از من در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش نشده است. امیدوارم صحت و درستی این خبر مبنی بر ممنوع‌الکار بودنم هر چه زودتر مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج