جاباما
۲۵۷۷۵۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آغاز خدمت رسانی هلال احمر در کربلا

صبح امروز و با برپایی چادرهای امدادی عملیات خدمت رسانی تیم ۶۰ نفره تخصصی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در کربلا آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا: صبح امروز و با برپایی چادرهای امدادی عملیات خدمت رسانی تیم ۶۰ نفره تخصصی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در کربلا آغاز شد.

تیم ویژه پزشکی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جهت ارائه خدمات در ایام عاشورا به دو گروه ۳۰ نفره تقسیم شدند که یک گروه در جمعیت هلال احمر عراق و گروه دیگر در عتبه حسینی خدمات لازم را به عزاداران حسینی ارائه می‌کنند.

دکتر محمد گنجه مسئول گروه هلال تیم تخصصی اعزامی هلال احمر به کربلا گفت: در هر گروه یک متخصص بیهوشی، داخلی، جراح مغز و اعصاب،‌ جراح عمومی،‌ متخصص قلب، زنان، گوش و حلق و بینی، طب اورژانس، پزشک عمومی، پرستار و مترجم حضور دارند و خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند.

وی ضمن اشاره به ارائه خدمات ویژه و تخصصی در ایام نیمه شعبان، تاسوعا و عاشورا و اربعین حسینی از سوی تیم‌های تخصصی هلال احمر ایران افزود: خدمات تخصصی تیم درمانی هلال احمر به تمام زائران حسینی چه ایرانی و چه سایر کشورها ارائه خواهد شد. علاوه بر ویزیت‌ها و تست قند خون، فشار و خون مواردی از قبیل جراحی‌های کوچک نیز در داخل چادرهای امدادی برای زائران حسینی انجام می شود.

وی با تاکید بر آنکه تمام داروهای مورد استفاده در چادرها ایرانی است و از کشور ایران به عتبات ارسال می‌شود، گفت: اقلام دارویی به میزان لازم تدارک دیده شده و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

گنجه به فعالیت دو چادر اصلی مرکز پزشکی جمعیت هلال و احمر در کربلا اشاره کرد و افزود: در روز عاشورا شش چادر دیگر نیز در مکان‌های مختلف که بیشترین تمرکز جمعیت در آن وجود دارد برپا می‌شود. همچنین از ساعات اولیه صبح امروز عملیات خدمات رسانی تیم ویژه پزشکی هلال احمر در کربلا آغاز شد؛ به طوری که حتی زمان چیدن داروها در چادر و هنگام بالا رفتن در چادرها، جمعیت زیادی برای دریافت خدمات دارویی و درمانی لازم کنار چادرها صف کشیدند. دردهای عضلانی، سرماخوردگی، مشکلات گوارشی و موارد اینچنینی از جمله علل مراجعه زائرین حسینی به متخصصان ایرانی است.

گفتنی است؛ در همان ساعت اولیه صبح چند مورد جهت پانسمان و جراحی‌های کوچک مراجعه کردند، خدمات تیم ویژه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به زائران حسینی تا چند روز پس از عاشورا ادامه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج