۲۵۷۷۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: پیام صادقیان پراید نخریده است

سرمربی نفت تهران گفت: «پیام پراید نخریده بلکه یک پراید با راننده در اختیارش قرار گرفته که او را می برد و می آورد. خود پیام یک ۲۰۶ دارد.»

خبر آنلاین: پیام صادقیان که در پرسپولیس بی اندازه حاشیه داشت، در تیم علیرضا منصوریان آدم دیگری شده است.

او در پرسپولیس همه نوع جنجالی به پا می کرد، از دعوا با همبازیان بگیرید تا اعضای کادر فنی و اعتراض به تعویض و سرپیچی از دستورات سرمربی. پیام حتی با یکی از مدیران سابق پرسپولیس هم برخورد بسیار تندی داشت و در مجموع کلکسیونی از حاشیه ها را رقم زد.

امسال وقتی او به تیم نفت تهران رفت، خیلی ها می گفتند دوباره حاشیه ساز خواهد بود و منصوریان هم نمی تواند کنترلش کند اما حداقل تا اینجای فصل صادقیان هیچ حاشیه ای نداشته است.

صادقیان تبدیل به بازیکن آرامی شده که حتی برای رسیدن به تیم ملی همه کار می کند. حتی خبر رسید پیام ماشینش را فروخته و با پراید این طرف و آن طرف می رود. بعضی ها هم می گفتند منصوریان این پراید را به او داده است.

سرمربی نفت تهران اما در این باره توضیح داد: «پیام پراید نخریده بلکه یک پراید با راننده در اختیارش قرار گرفته که او را می برد و می آورد. خود پیام یک ۲۰۶ دارد. وقتی به نفت آمد با پولی که باشگاه داد، توانست یک خانه ۱۰۰ متری در سعادت آباد بخرد. ولی احتمالا به زودی خانه دوم را هم می خرد.»

منصوریان در این باره توضیح داد: «پیام یک بی ام دبلیو داشت که آن را فروخت. نیازی نداشت که سوار چنین ماشینی شود. انشاءالله به زودی دومین خانه صد متری اش را می خرد.»

سرمربی نفت تهران درباره عملکردی که صادقیان در نفت تهران داشته، گفت: «کادر فنی واقعا از عملکرد پیام راضی است. او از نظر فنی و اخلاقی این فصل بسیار خوب بوده است؛ مخصوصا جلوی گسترش فولاد که عالی بازی کرد. با پیام نه در تمرین و نه در مسابقه هیچ مشکلی نداریم و بچه ها فوق العاده دوستش دارند.»

منصوریان ادامه داد: «همه مواظب پیام هستند. مخصوصا بزرگترهای تیم از جمله عزتی، مبعلی، حمدی نژاد و ... حتی بازیکنان خارجی ما یعنی سانتوز و نانگ هم خیلی مواظب پیام هستند. او پسر آرامی است و همه در تیم دوستش داده اند. من قولی داده ام و قطع به یقین می گویم پیام صادقیان قبل از پایان سال به تیم ملی دعوت می شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج