جاباما
۲۵۸۸۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دایی: بازی سختی برابر سایپا داریم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم از دیدار برابر سایپا به عنوان یک دیدار سخت نام برد و گفنت: امیدوارم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

خبرگزاری مهر: علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر سایپا که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: این بازی برای ما خیلی مهم است که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. سایپا تیم بزرگی است و از سالیان قبل مدیریت خوبی داشته. آقای جلالی هم الان سرمربی این تیم است که بنده شاگرد ایشان بودم.

وی افزود: سایپا بازیکنان با تجربه و جوان خوبی را در اختیار دارد. بازی بسیار سختی را در پیش داریم. ما برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و امیدوارم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. تیم ما تمرینات خوبی را انجام داده و مسئولان باشگاه هم شرایط را برای تمرینات فراهم کرده اند که باید از آنها تشکر کنم.

علی دایی در مورد تعطیلات پرتعداد لیگ برتر گفت: تعطیلات لیگ برای ما خوب بود و توانستیم بدنهای بازیکنان را به شرایط مطلوب برسانیم اما از این به بعد تاثیر منفی خواهد داشت چرا که ما را از روال عادل خارج می کند. ما برنامه ریزی هایمان را انجام داده ایم و سعی می کنیم یک هفته اردو برویم که البته این بستگی به نظر باشگاه دارد.

وی افزود: سعی می کنیم بازیهای دوستانه خوب برگزار کنیم و خلا بازی نکردن در لیگ را با این گونه بازی ها پرکنیم تا بازیکنانمان از نظر بدنی دچار افت نشوند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازیکنان محروم و مصدوم این تیم گفت: ما قاسم دهنوی را به خاطر محرومیت از سوی کمیته انضباطی در اختیار نداریم. در حق قاسم دهنوی و تیم صبا ظلم شده چرا که همه در تلویزیون دیددند که چه اتفاقی افتاد.

علی دایی در مورد هدف گذاری این تیم گفت: ما در فاصله کوتاهی مانده به شروع لیگ تمریناتمان را شروع کردیم. احتیاج به زمان داشتیم تا تیم ما شکل بگیرد چرا که ۶۰ تا ۷۰ درصد تیم را عوض کرده بودیم. ما خیلی وقت است بیرون از خانه نبرده ایم. ان شالله سعی می کنیم این بازی با سایپا را که خیلی برای ما مهم است ببریم. ما توانایی این را داریم که بتوانیم داخل یا خارج از خانه به پیروزی برسیم. ما خوب تمرین کرده ایم و فکر می کنم صبا بتواند خودش را در بالای جدول نگه دارد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست بیاورد.

سرمربی تیم فوتبال صبای در مورد استفاده از محمد قاضی در پیشانی خط حمله این تیم گفت: قاضی یک بازیکن حرفه ایست که هم از نظر اخلاقی و فنی خوب کار کرده و قطعا دارد توانایی هایش را به نمایش می گذارد و در آینده بهتر از این هم خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج