۲۵۹۹۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی

برانکو ایوانکوویچ برای انتخاب یازده مرد اصلی تیمش برای بازی با استقلال کار سختی در پیش دارد و روحیه و آمادگی شاگردانش مسلما بهترین خبر برای اوست.

ورزش سه: کمتر از ۲۴ ساعت دیگر پرسپولیس در حساس ترین دیدار فصل به مصاف استقلال خواهد رفت تا دربی ۸۱ را برابر این تیم برگزار کند. هر دو با توجه به نتایج هفته گذشته شان با روحیه و شرایط مناسبی پا به این مسابقه حساس خواهند گذاشت.

برانکو ایوانکوویچ که در حال حاضر مایکل اومانیا و بابک حاتمی را بعنوان بازیکن مصدوم در ترکیب تیمش دارد احتمالا ترکیب تیمش را با بازگشت علیرضا نورمحمدی و مهدی طارمی اینگونه به زمین خواهد فرستاد.

سوشا مکانی

دروازه بان پرسپولیس در این بازی مطمئنا سوشا مکانی خواهد بود. گلری که مسلما در این بازی شرایط سختی را تجربه خواهد کرد و با توجه به شرایط هجومی استقلال باید انتظار هر اتفاقی را در این بازی داشته باشد. سانتر از جناحین برای استفاده شهباززاده و پروپجیج و حملات تکنیکی و شوتزنی دیگر حمله وران آبی ها مطمئنا روز سختی در انتظارش خواهد بود و امیدوار است همچون دو دیدار گذشته به روند صد در صد پیروزی اش ادامه دهد.

محسن بنگر - علیرضا نورمحمدی

با وجود درخشش لوکا ماریچ و کلین شیت خط دفاع مقابل ملوان، برانکو احتمالاً از تجربه کاپیتانش در دربی استفاده می کند، زوج خط دفاعی میانی پرسپولیس را با بازگشت نورمحمدی احتمالا بنگر و کاپیتان اول پرسپولیسی ها تشکیل خواهند داد. بنگر بازیکنی است که تاکنون طعم شکست در دربی را نچشیده و به همراه زوج ایرانی اش در دیدارهای قبلی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و علیرضا نورمحمدی نیز بعنوان بازیکن باتجربه و کاپیتان اول مشکی پوشان پرسپولیس در این بازی انگیزه های زیادی برای جبران اتفاقات دیدار با صبا در ذهن دارد.

رضاییان - انصاری

رامین رضاییان و محمد انصاری به عنوان دو مهره دفاعی کناری پرسپولیس اولین دربی شان را در حالی تجربه می کنند که دو ستاره استقلال در جناحین چپ و راست هجومی در بهترین شرایط آمادگی شان قرار دارند و کار سختی در این بازی در پیش خواهند داشت. دیداری که درخشش در آن می تواند فصلی رویایی برای آنها بسازد و یک اشتباه می تواند نفرت و ناراحتی سکوها و هواداران را پی داشته باشد.

کامیابی نیا - نوراللهی

زوج هافبک دفاعی پرسپولیس نیز با عنصر جوانی و البته تکنیک و تاکتیک یکی از بهترین روزهای خود را تجربه می کنند و انتخاب اول برانکو ایوانکوویچ در چند دیدار اخیر بوده اند. دو هافبک میانی پرسپولیس با درک و هماهنگی با یکدیگر از شرایط ابتدای فصل فاصله گرفته اند و در دفاع و حمله عصای دست سرمربی کروات این تیم هستند و در بازی با استقلال هم برابر چشمی و ابراهیمی به دنبال اثبات شایستگی های خود هستند.

فرشاد احمدزاده - امید عالیشاه

اگر درخشش جری بنگستون در بازی های اخیر نبود احتمالا عالیشاه مجبور بود یک خط جلوتر برود ولی اکنون به پست دلخواه خود برگشته تا با مانورها و سرعت خود در کناره سمت چپ تیمش به مهره ای قابل اتکای این تیم در دربی تبدیل شود. عالیشاه که سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه دارد مطمئنا بدش نمی آید این مساله را بار دیگر تکرار کند و در این راه فخرالدینی سمج را پیش روی خود می بیند. فرشاد احمدزاده نیز بعد از بازی های انتقادآمیز در ابتدای فصل که از آمادگی زمان تراکتورسازی خود دور بود در چند دیدار اخیر پرسپولیس در حد یک ستاره درخشیده و مطمئنا انتخاب اول برانکو شماره ۱۰ تیمش برای پست وینگر راست خواهد بود.

جری بنگستون - مهدی طارمی

مهاجم هندوراسی پرسپولیس در قامت یک بازیکن کاملا حرفه ای در چند دیدار اخیر توانسته موقعیت های زیادی را برای خودش به وجود آورد و بازیکنان تیم نیز اعتماد خوبی به او پیدا کرده اند و پاس های نهایی این تیم به او ختم می شود. بنگستون که در دیدار با ملوان توانست قفل گلزنی در جریان بازی را نیز بشکند به دنبال اثبات خود در دیداری صدهزار نفره است و در این راه مهدی طارمی با تکنیک و سرعت بالای خود می تواند مهره ای مکمل برای او باشد. بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن فصل تا به اینجا علیرغم اینکه دو بازی را نیز از دست داده همچنان عنوان آقای گلی را حفظ کرده و در ویترین عملکرد فوق العاده اش در این فصل گلزنی در دربی دیده نمی شود؛ اتفاقی که انگیزه اصلی او در دربی ۸۱ است.

تغییرات احتمالی

احتمال اینکه برانکو ترجیح بدهد با یک مهاجم به سمت دروازه حریف هجوم ببرد نیز وجود دارد و در این صورت رضا خالقی فر به ترکیب این تیم اضافه می شود و از بین جری بنگستون یا طارمی یک نفر از روی نیمکت به عنوان ژوکر طلایی در انتظار فرصت خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج