جاباما
۲۶۰۵۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عنایت: ترکی بهترین داور لیگ فوتبال است

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: رحمتی در زمان تلف شده بازی دچار آسیب دیدگی شد که حدود یک دقیقه به طول انجامید و ترکی به درستی این زمان را به وقت اضافه بازی اضافه کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسعود عنایت در خصوص عملکرد تیم داوری دربی ۸۱ گفت: قضاوت داور وسط و دو کمک داور این دیدار عالی بود. در دنیای فوتبال هیچ دیداری وجود ندارد که از اشتباهات داوری به دور باشد اما اینکه اشتباهات تاثیرگذار نباشد مسئله بسیار مهمی است. این بازی هم بدون شک فاقد اشتباهات داوری نبوده اما هیچکدام از آنها تاثیرگذار نبود.

وی ادامه داد: باید از دبیرکل فدراسیون فوتبال تشکر ویژه‌ای داشته باشم چونکه هفته گذشته پس از اینکه اسامی مورد نظرمان را به وی ارائه دادیم، از انتخاب داوران ایرانی و ایستادگی مقابل فشار به وجود آمده، حمایت کرد.

رئیس دپارتمان داوری در خصوص وقت اضافه نیمه دوم این دیدار خاطر نشان کرد: رحمتی در زمان تلف شده بازی دچار آسیب دیدگی شد که حدود یک دقیقه به طول انجامید و ترکی به درستی این زمان را به وقت اضافه بازی اضافه کرد.

عنایت تاکید کرد: به نظرم محسن ترکی بهترین داور پانزده دوره لیگ برتر فوتبال کشور است و معتقدم عملکرد وی و به طور کلی تیم داوری این دیدار پاسخ دندان شکنی به منتقدان داور داخلی بود و امیدوارم به جای تخریب داوران کشور در حمایت از آنها هم همین‌طور پر تلاش باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج